Tot 6 maanden terug altijd goed geholpen. Maar tegenwoordig werkt een overspannen medewerker die alles en iedereen uitscheldt. Ik moest voor €600 afrekenen aan reparaties die vervolgens binnen 2 weken weer terug waren. Tijdens de betaling vroeg een andere klant iets waarop hij zuchte en scheldend zei ja gvd zo kom ik nergens aan toen iedereen zeurt aan me kop.
Vervolgens 3 maanden terug sta ik met auto pech anwb geweest en die zeiden niet meer rijden auto naar de dichtbijzijnde garage brengen. Op 2 minuten rijden zat Service only ( Ridderkerk) ik bel netjes op en waarschijnlijk diezelfde medewerker. Ja en wij hebben geen tijd voor dit soort dingen je kan je auto ergens neerzetten en over 3 weken hebben we misschien tijd om er naar te kijken ja kijk maar bij een andere garage wij hebben veel te druk. ( Sta je dan als vaste klant) En nu de laatste 2 weken... 5 mails met en 8 telefoontjes of ik bij hun mijn auto wil brengen voor de apk keuring. Vorig jaar al aangegeven dat dat constante mailen en bellen heel irritant is
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hans
|
Kom al jaren bij Service Only Ridderkerk.
Kundige medewerkers altijd vriendelijk.
Denken mee met oplossingen.
Tweejaarlijks een grote beurt en jaarlijks een kleine beurt voor een redelijke prijs.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
…
|
Trilling waarneembaar in de auto na het simpel vervangen van banden. Duidelijk niet de tijd en moeite genomen om het werk goed uit te voeren
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Arnold
|
Slechte ontvangst aan de balie door de bedrijfsleider bij APK en grote beurt. Was duidelijk niet geïnteresseerd en kwam mede daarom bijzonder onvriendelijk over. Nadien een telefoontje van de bedrijfsleider, waaruit bleek dat reparaties/vervangingen ad € 3.478,- noodzakelijk zouden zijn om mijn auto APK goed te kunnen laten keuren. De grootste kostenpost betrof complete vervanging van de xenon koplampen ad ruim € 2.100,-. omdat deze niet meer te verstellen zouden zijn! Elders is dit zogenaamde probleem voor € 5,- opgelost! Voorts een 2e post van € 600,-, welke elders pas bij de volgende APK aan de orde zou kunnen komen.
In de overige reparaties/vervangingen ad € 778,- kon ik mij redelijk vinden.
Gezien het vorenstaande heb ik mijn auto daar direct weggehaald en alsnog elders APK laten keuren met een grote beurt. Waarbij de totale kosten op € 667,- uitkwamen. Dit is derhalve wel een zeer groot verschil met het door Service Only te Ridderkerk opgegeven bedrag van € 3.478,-. Hetgeen neerkomt op een ruim 5,2 keer zo hoog geoffreerd bedrag ten opzichte van de werkelijke kosten elders! Een ieder zal kunnen begrijpen, dat ik Service Only te Ridderkerk of waar dan ook, in het vervolg ten zeerste zal mijden! Dit bedrijf doet haar naam "Service Only" in de praktijk enkel geweld aan!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Engel
|
Wat een slechte service, meer dan een week geleden een afspraak gemaakt voor iets nakijken. Zit ik 20 minuten te wachten doet de monteur moeilijk. Gaat dus niet lukken, met onverrichte zaken weggegaan.
Klant is hier zeker geen koning.
535 Reviews Plaats review
Sander
|Tot 6 maanden terug altijd goed geholpen. Maar tegenwoordig werkt een overspannen medewerker die alles en iedereen uitscheldt. Ik moest voor €600 afrekenen aan reparaties die vervolgens binnen 2 weken weer terug waren. Tijdens de betaling vroeg een andere klant iets waarop hij zuchte en scheldend zei ja gvd zo kom ik nergens aan toen iedereen zeurt aan me kop.
Vervolgens 3 maanden terug sta ik met auto pech anwb geweest en die zeiden niet meer rijden auto naar de dichtbijzijnde garage brengen. Op 2 minuten rijden zat Service only ( Ridderkerk) ik bel netjes op en waarschijnlijk diezelfde medewerker. Ja en wij hebben geen tijd voor dit soort dingen je kan je auto ergens neerzetten en over 3 weken hebben we misschien tijd om er naar te kijken ja kijk maar bij een andere garage wij hebben veel te druk. ( Sta je dan als vaste klant) En nu de laatste 2 weken... 5 mails met en 8 telefoontjes of ik bij hun mijn auto wil brengen voor de apk keuring. Vorig jaar al aangegeven dat dat constante mailen en bellen heel irritant is
Hans
|Kom al jaren bij Service Only Ridderkerk.
Kundige medewerkers altijd vriendelijk.
Denken mee met oplossingen.
Tweejaarlijks een grote beurt en jaarlijks een kleine beurt voor een redelijke prijs.
…
|Trilling waarneembaar in de auto na het simpel vervangen van banden. Duidelijk niet de tijd en moeite genomen om het werk goed uit te voeren
Arnold
|Slechte ontvangst aan de balie door de bedrijfsleider bij APK en grote beurt. Was duidelijk niet geïnteresseerd en kwam mede daarom bijzonder onvriendelijk over. Nadien een telefoontje van de bedrijfsleider, waaruit bleek dat reparaties/vervangingen ad € 3.478,- noodzakelijk zouden zijn om mijn auto APK goed te kunnen laten keuren. De grootste kostenpost betrof complete vervanging van de xenon koplampen ad ruim € 2.100,-. omdat deze niet meer te verstellen zouden zijn! Elders is dit zogenaamde probleem voor € 5,- opgelost! Voorts een 2e post van € 600,-, welke elders pas bij de volgende APK aan de orde zou kunnen komen.
In de overige reparaties/vervangingen ad € 778,- kon ik mij redelijk vinden.
Gezien het vorenstaande heb ik mijn auto daar direct weggehaald en alsnog elders APK laten keuren met een grote beurt. Waarbij de totale kosten op € 667,- uitkwamen. Dit is derhalve wel een zeer groot verschil met het door Service Only te Ridderkerk opgegeven bedrag van € 3.478,-. Hetgeen neerkomt op een ruim 5,2 keer zo hoog geoffreerd bedrag ten opzichte van de werkelijke kosten elders! Een ieder zal kunnen begrijpen, dat ik Service Only te Ridderkerk of waar dan ook, in het vervolg ten zeerste zal mijden! Dit bedrijf doet haar naam "Service Only" in de praktijk enkel geweld aan!
Engel
|Wat een slechte service, meer dan een week geleden een afspraak gemaakt voor iets nakijken. Zit ik 20 minuten te wachten doet de monteur moeilijk. Gaat dus niet lukken, met onverrichte zaken weggegaan.
Klant is hier zeker geen koning.