Denk je hier een alfa romeo mito te lopen, aanbetaling gedaan van €300 echter zat er een deuk in en miste er een stuk van een handvat maar dat zou geregeld worden, verder werd er verteld dat het een goede auto is,
Echter kwam ik na de aanbetaling terug om de auto mee nemen en te laten controleren bij de garage was de deuk verminderd (niet weg) en het handvat ontbrak nog steeds. na een check bij een garage bleek er van alles mis te zijn met de auto, gecupte banden, km stand, module stond vol storingscodes, uitlaat lekt, automaat lekt, verkeerde remblokken. De auto terug afgeleverd waarop ze zeiden aanbetaling word terug over gemaakt, echter houden ze direct €100 in omdat ze reparaties hebben verricht aan de auto die naar mijn weten onvoldoende uitgevoerd zijn, deuk zag je nog handvat was ook niet opgelost. en dan nog zeggen de auto is goed. Pas maar op met een auto kopen hier
127 Reviews Plaats review
sandra
|top bedrijf met geweldig personeel
Rick
|Denk je hier een alfa romeo mito te lopen, aanbetaling gedaan van €300 echter zat er een deuk in en miste er een stuk van een handvat maar dat zou geregeld worden, verder werd er verteld dat het een goede auto is,
Echter kwam ik na de aanbetaling terug om de auto mee nemen en te laten controleren bij de garage was de deuk verminderd (niet weg) en het handvat ontbrak nog steeds. na een check bij een garage bleek er van alles mis te zijn met de auto, gecupte banden, km stand, module stond vol storingscodes, uitlaat lekt, automaat lekt, verkeerde remblokken. De auto terug afgeleverd waarop ze zeiden aanbetaling word terug over gemaakt, echter houden ze direct €100 in omdat ze reparaties hebben verricht aan de auto die naar mijn weten onvoldoende uitgevoerd zijn, deuk zag je nog handvat was ook niet opgelost. en dan nog zeggen de auto is goed. Pas maar op met een auto kopen hier
iriyna
|Goede service, klantvriendelijk en snel!
vandan
|Ik ben altijd tevreden geweest over dit bedrijf.
oeffen
|top bedrijf met geweldige personeel.