Wij zijn al een aantal weken op zoek naar een auto
Maar de meeste garages zijn saai en auto's zijn extreem vies
Alles is anders in deze garage, schone auto's, beleefde en jonge verkopers
En ik vertelde mijn man dat hier alles af moest zijn, na 3 weken heeft de auto geen problemen en ben ik tevreden
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nicolaas van roe
|
Ik heb hier 11 maanden geleden een auto gekocht, ik ben ermee naar de Apk gegaan, ze vertelden me dat hij 420 euro kost Ik heb de garage gebeld waar ik de auto heb gekocht, zij vertelden ons dat we meerdere garages hebben, kom langs en we komen het controleren. Eén band is vervangen voor 70 euro / olie is vervangen voor 75 euro. Er is een antiroestspray gebruikt voor onder de auto 80 euro, 35 euro voor APK totaal 260 euro Nu begrijp ik dat sommige garages gewoon extra geld willen vragen aan de klant Deze garage is erg geweldig. Als je naar deze garage gaat, zul je merken dat ze het erg druk hebben en het is duidelijk dat dit bedrijf succesvol en uitstekend is, omdat ze eerlijk zijn en altijd aan de klant denken, niet aan het geld.Ik denk dat 5 sterren niet genoeg is voor dit bedrijf
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sofia
|
Het is altijd moeilijk om een goede auto te kopen en ik heb geen ervaring
Ze zeiden dat de auto technisch uitstekend is, maar we raden u aan de motorolie en filters te vervangen Alles ging prima, nu is het dag 9 en de auto heeft geen problemen, ik ben zeer tevreden
Ik beveel dit bedrijf aan al mijn vrienden en familie aan⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sandra ami
|
Ik kocht hier een auto van hoog model en verkocht de oude auto aan hen voor een hele eerlijke prijs
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Info ramin
|
Een geweldige garage met geweldige auto's en geweldige prijzen
127 Reviews Plaats review
Maria van roij
|Wij zijn al een aantal weken op zoek naar een auto
Maar de meeste garages zijn saai en auto's zijn extreem vies
Alles is anders in deze garage, schone auto's, beleefde en jonge verkopers
En ik vertelde mijn man dat hier alles af moest zijn, na 3 weken heeft de auto geen problemen en ben ik tevreden
Nicolaas van roe
|Ik heb hier 11 maanden geleden een auto gekocht, ik ben ermee naar de Apk gegaan, ze vertelden me dat hij 420 euro kost Ik heb de garage gebeld waar ik de auto heb gekocht, zij vertelden ons dat we meerdere garages hebben, kom langs en we komen het controleren. Eén band is vervangen voor 70 euro / olie is vervangen voor 75 euro. Er is een antiroestspray gebruikt voor onder de auto 80 euro, 35 euro voor APK totaal 260 euro Nu begrijp ik dat sommige garages gewoon extra geld willen vragen aan de klant Deze garage is erg geweldig. Als je naar deze garage gaat, zul je merken dat ze het erg druk hebben en het is duidelijk dat dit bedrijf succesvol en uitstekend is, omdat ze eerlijk zijn en altijd aan de klant denken, niet aan het geld.Ik denk dat 5 sterren niet genoeg is voor dit bedrijf
Sofia
|Het is altijd moeilijk om een goede auto te kopen en ik heb geen ervaring
Ze zeiden dat de auto technisch uitstekend is, maar we raden u aan de motorolie en filters te vervangen Alles ging prima, nu is het dag 9 en de auto heeft geen problemen, ik ben zeer tevreden
Ik beveel dit bedrijf aan al mijn vrienden en familie aan⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Sandra ami
|Ik kocht hier een auto van hoog model en verkocht de oude auto aan hen voor een hele eerlijke prijs
Info ramin
|Een geweldige garage met geweldige auto's en geweldige prijzen