In september groot probleem met de caravan, onmogelijk om naar huis te rijden (900km). We zijn prima opgevangen bij Rutten Ritterbeks en ze hebben gezorgd voor een vakkundige, keurig afgewerkte reparatie, compleet met een uitgebreide fotopresentatie die van groot nut bleek voor onze verzekering. Hartelijk dank aan het team.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G.Tans
|
Vandaag op het late moment (voor vertrek) problemen met de werking van mijn caravan koelkast…In deze werkte de koelkast niet op gas. Hierop een contact gelegd waarna ik direct werd terug gebeld. Met alle geduld, kennis en kunde, ben ik door medewerker Kris en Raymond stap voor stap naar de oplossing geloodst. Heren, het werkt weer!. Mijn dank is groot en zal op vakantie een flinke (koude) pot bier op jullie hulp drinken!. Nogmaals chapeau en dank voor de snelle en vakkundige hulp.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Ridderbeks heeft een schade uitstekend gerepareerd. Hier heb je als klant nergens omkijken heen en wordt volledig ontzorgd.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P Theunissen
|
Enkele kleinere reparaties, waaronder een deurvanger en onderhoud zoals schoonmaken brander en schoorsteen van koelkast.
Alles prima uitgevoerd. Onderdeeltje van de koelkast is besteld.
Dus een tevreden klant.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dennis
|
Diverse onderdelen gekocht bij Ridderbeks. 2x iets stuk gegaan. Na reclamatie wil Ridderbeks geen garantie geven, zelfs terwijl dit wettelijk we zou moeten. Ze weten dat de bedragen toch te klein zijn om er werk van te maken. Gelukkig hebben we internet nog waarop we mensen kunnen waarschuwen voor de werkwijze van dit soor malafide bedrijven. We gaan nu naar Vinken in Asten. Die hebben echt een goede service en laten hun klanten nooit un de kou staan!! Tip: wegblijven bij Ridderbeks.
5 Reviews Plaats review
Hans
|In september groot probleem met de caravan, onmogelijk om naar huis te rijden (900km). We zijn prima opgevangen bij Rutten Ritterbeks en ze hebben gezorgd voor een vakkundige, keurig afgewerkte reparatie, compleet met een uitgebreide fotopresentatie die van groot nut bleek voor onze verzekering. Hartelijk dank aan het team.
G.Tans
|Vandaag op het late moment (voor vertrek) problemen met de werking van mijn caravan koelkast…In deze werkte de koelkast niet op gas. Hierop een contact gelegd waarna ik direct werd terug gebeld. Met alle geduld, kennis en kunde, ben ik door medewerker Kris en Raymond stap voor stap naar de oplossing geloodst. Heren, het werkt weer!. Mijn dank is groot en zal op vakantie een flinke (koude) pot bier op jullie hulp drinken!. Nogmaals chapeau en dank voor de snelle en vakkundige hulp.
John
|Ridderbeks heeft een schade uitstekend gerepareerd. Hier heb je als klant nergens omkijken heen en wordt volledig ontzorgd.
P Theunissen
|Enkele kleinere reparaties, waaronder een deurvanger en onderhoud zoals schoonmaken brander en schoorsteen van koelkast.
Alles prima uitgevoerd. Onderdeeltje van de koelkast is besteld.
Dus een tevreden klant.
Dennis
|Diverse onderdelen gekocht bij Ridderbeks. 2x iets stuk gegaan. Na reclamatie wil Ridderbeks geen garantie geven, zelfs terwijl dit wettelijk we zou moeten. Ze weten dat de bedragen toch te klein zijn om er werk van te maken. Gelukkig hebben we internet nog waarop we mensen kunnen waarschuwen voor de werkwijze van dit soor malafide bedrijven. We gaan nu naar Vinken in Asten. Die hebben echt een goede service en laten hun klanten nooit un de kou staan!! Tip: wegblijven bij Ridderbeks.