De week van 10 juni bij van Hunnik geweest, het contact met Corné Wallet- ivm aanschaf van een Prius 5 -was een prima ervaring. Hij kwam met allerlei voorstellen om aan mijn vraag te kunnen voldoen. De inruilprijs voor mij huidige Prius was top, een paar duizend hoger dan bij van Gent. Helaas niet geslaagd maar dat lag niet aan van Hunnik.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jac Weerts
|
Op 10 november 2022 ‘n Subaru Forester gekocht bij Bas van Hunnik Automotive in Wamel. Speciaal van Heerlen naar Gelderland gereden voor ‘n proefrit en inruil. We werden positief verrast door de aangename ontvangst, de rustige en ongedwongen
manier van Bas in de omgang en de keurig verzorgde auto’s in een up to date showroom.
We wisten het zeker: hier konden wij in vol vertrouwen onze nieuwe auto kopen.
We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen aan iedereen die ‘n goede auto met garantie zoekt!
Loes en Jacques Weerts
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rutger Bevaart
|
Zou terug gebeld worden voor een auto die te koop aangeboden werd, is nooit gebeurd en ook op een email die ik er achteraan gestuurd heb geen antwoord.
Vervolgens vandaag met mijn huidige auto een lekke band (geen Toyota) en netjes te woord gestaan door een medewerker die me ging uitleggen dat ze niets konden doen. Toch bijzonder als er naast een werkplaats medewerker en de dame van de receptie best goede ideeën hebben en willen meedenken.
Helaas ga ik voor een Toyota en service dus echt ergens anders kijken. Gemiste kans.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tim Brakenhoff
|
Hoi! Ik ben Tim een master student uit Eindhoven. Ik heb twee maanden geleden een tweedehands Toyota Yaris gekocht bij deze dealer. Om naar mijn stage en afstuderen te kunnen rijden. De banden waren bij aankomst aardig versleten en zijn daarom, na overleg, voor de aankoop gratis vervangen voor zo goed als nieuwe banden (als ze niet nieuw waren). Bij aankoop werd mij verteld dat ik waarschijnlijk de komende tijd niet terug hoefde te komen, maar niets was minder waar. Helaas, begon er afgelopen week toch wat te rammelen onder de auto en heb ik de garage gebeld. Ze waren goed te bereiken en heb hun in een mailtje een filmpje gestuurd over het tikken/geluid van de uitlaat. Hieruit werd geconcludeerd dat het waarschijnlijk niet heel ernstig zou zijn, maar dat ik wel een keer die kant op zou moeten komen. Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde heb ik snel een afspraak gepland op zaterdagochtend. Kort na aankomst werd mij verteld dat het toch aardig mis was met de uitlaatdemper en dat er direct iemand in de auto was gestapt omdat het onderdeel in Veenendaal te gaan halen. Ik mocht een koffietje voor mezelf tappen en er werd aan mij de internet code verschaft zodat ik dat ene uurtje nog even kon gaan studeren. Bij het terug krijgen van de auto sleutel vertelde de dealer mij dat de uitlaat was vervangen voor een gloed nieuwe en aangezien dit binnen de garantie periode viel het niks koste. Daarnaast hadden ze geconstateerd dat er een spijker in de linker voorband zat en de band lek was (waarschijnlijk op de heenweg gebeurd). Die hadden ze direct eruit gehaald, geplakt en opgepompt (gratis). Dat noem ik service! Ik heb het gevoel dat je bij deze dealer geen natte praatjes krijgt, maar de waarheid. De dealer komt zijn afspraken die hij maakt tijdens de aankoop klaarblijkelijk na. Normaal ben ik niet zo van de reviews (meestal alleen als iets heel slecht is haha) , maar ik gun het ze als ze zo met hun klanten blijven omgaan. Een aanrader dus! Dankjulliewel van-Hunnik
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
van Oosterhout
|
Tweede hands auto gekocht, bij de proefrit prima. alleen vocht in de kofferbak, volgens hen door wat lekkage bij achterlicht, dat zou nagekeken worden. Verder een jaar garantie en beurt. Afgeleverd ontvangen met doos chocola, dat was aardig, en volle tank.
Die week niet veel gereden, maar snel rook ik een echt vieze hondengeur en wat het ergste is; ik ben allergisch en heb er serieus last van. Verkoper gebeld maar die kon er niets aan doen en ontkende dat er een hond in had gezeten. Nou dat is raar, ik heb een goede neus.
Alle matten er uit gehaald en die uit de kofferbak stonk verschrikkelijk naar hond. Toch eens in een grote teil gedaan, Het water was zwart!Dus waarschijnlijk hebben ze extra de kofferbak schoon moeten maken, vandaar dat vocht en er oude matten in terug gedaan. Nu zit ik met een auto die stinkt en waar ik het benauwd in krijg. Geen service om op automatten te bezuinigen en ook nog ontkennen. Wat zou de garantie dan gaan inhouden?
14 Reviews Plaats review
Chris Hendriks
|De week van 10 juni bij van Hunnik geweest, het contact met Corné Wallet- ivm aanschaf van een Prius 5 -was een prima ervaring. Hij kwam met allerlei voorstellen om aan mijn vraag te kunnen voldoen. De inruilprijs voor mij huidige Prius was top, een paar duizend hoger dan bij van Gent. Helaas niet geslaagd maar dat lag niet aan van Hunnik.
Jac Weerts
|Op 10 november 2022 ‘n Subaru Forester gekocht bij Bas van Hunnik Automotive in Wamel. Speciaal van Heerlen naar Gelderland gereden voor ‘n proefrit en inruil. We werden positief verrast door de aangename ontvangst, de rustige en ongedwongen
manier van Bas in de omgang en de keurig verzorgde auto’s in een up to date showroom.
We wisten het zeker: hier konden wij in vol vertrouwen onze nieuwe auto kopen.
We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen aan iedereen die ‘n goede auto met garantie zoekt!
Loes en Jacques Weerts
Rutger Bevaart
|Zou terug gebeld worden voor een auto die te koop aangeboden werd, is nooit gebeurd en ook op een email die ik er achteraan gestuurd heb geen antwoord.
Vervolgens vandaag met mijn huidige auto een lekke band (geen Toyota) en netjes te woord gestaan door een medewerker die me ging uitleggen dat ze niets konden doen. Toch bijzonder als er naast een werkplaats medewerker en de dame van de receptie best goede ideeën hebben en willen meedenken.
Helaas ga ik voor een Toyota en service dus echt ergens anders kijken. Gemiste kans.
Tim Brakenhoff
|Hoi! Ik ben Tim een master student uit Eindhoven. Ik heb twee maanden geleden een tweedehands Toyota Yaris gekocht bij deze dealer. Om naar mijn stage en afstuderen te kunnen rijden. De banden waren bij aankomst aardig versleten en zijn daarom, na overleg, voor de aankoop gratis vervangen voor zo goed als nieuwe banden (als ze niet nieuw waren). Bij aankoop werd mij verteld dat ik waarschijnlijk de komende tijd niet terug hoefde te komen, maar niets was minder waar. Helaas, begon er afgelopen week toch wat te rammelen onder de auto en heb ik de garage gebeld. Ze waren goed te bereiken en heb hun in een mailtje een filmpje gestuurd over het tikken/geluid van de uitlaat. Hieruit werd geconcludeerd dat het waarschijnlijk niet heel ernstig zou zijn, maar dat ik wel een keer die kant op zou moeten komen. Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde heb ik snel een afspraak gepland op zaterdagochtend. Kort na aankomst werd mij verteld dat het toch aardig mis was met de uitlaatdemper en dat er direct iemand in de auto was gestapt omdat het onderdeel in Veenendaal te gaan halen. Ik mocht een koffietje voor mezelf tappen en er werd aan mij de internet code verschaft zodat ik dat ene uurtje nog even kon gaan studeren. Bij het terug krijgen van de auto sleutel vertelde de dealer mij dat de uitlaat was vervangen voor een gloed nieuwe en aangezien dit binnen de garantie periode viel het niks koste. Daarnaast hadden ze geconstateerd dat er een spijker in de linker voorband zat en de band lek was (waarschijnlijk op de heenweg gebeurd). Die hadden ze direct eruit gehaald, geplakt en opgepompt (gratis). Dat noem ik service! Ik heb het gevoel dat je bij deze dealer geen natte praatjes krijgt, maar de waarheid. De dealer komt zijn afspraken die hij maakt tijdens de aankoop klaarblijkelijk na. Normaal ben ik niet zo van de reviews (meestal alleen als iets heel slecht is haha) , maar ik gun het ze als ze zo met hun klanten blijven omgaan. Een aanrader dus! Dankjulliewel van-Hunnik
van Oosterhout
|Tweede hands auto gekocht, bij de proefrit prima. alleen vocht in de kofferbak, volgens hen door wat lekkage bij achterlicht, dat zou nagekeken worden. Verder een jaar garantie en beurt. Afgeleverd ontvangen met doos chocola, dat was aardig, en volle tank.
Die week niet veel gereden, maar snel rook ik een echt vieze hondengeur en wat het ergste is; ik ben allergisch en heb er serieus last van. Verkoper gebeld maar die kon er niets aan doen en ontkende dat er een hond in had gezeten. Nou dat is raar, ik heb een goede neus.
Alle matten er uit gehaald en die uit de kofferbak stonk verschrikkelijk naar hond. Toch eens in een grote teil gedaan, Het water was zwart!Dus waarschijnlijk hebben ze extra de kofferbak schoon moeten maken, vandaar dat vocht en er oude matten in terug gedaan. Nu zit ik met een auto die stinkt en waar ik het benauwd in krijg. Geen service om op automatten te bezuinigen en ook nog ontkennen. Wat zou de garantie dan gaan inhouden?