Slechte ervaring: Eens maar nooit weer!. Op zaterdagavond 13 oktober 2012 hebben wij Bistro Sharlot bezocht. Wij bezoeken gemiddeld 3x per maand de betere restaurants en zijn zelfs lid van de Chaënes des Rëttiseurs. Helaas was voor een aperitief een glas champagne niet beschikbaar en in plaats de toen bestelde prosecco kregen wij parelwijn uit Chaam omdat het restaurant deze beter vond dan prosecco. Ook water in een karaf was niet beschikbaar omdat men, ik citeer: ëaan eigen duurzaamheid moest denkenë.
Op grond van de slechte ervaring met het aperitief besloten om niet voor een wijnarrangement te gaan en zelf een fles wijn uit te zoeken. Restaurant heeft maar 1 wijnkaart en omdat andere gasten langdurig bezig waren met het uitzoeken van eten in combinatie met wijn hadden we 15-20 minuten na bestelling maaltijd nog steeds de wijnkaart niet ingezien. Eigenaar behandelde ons arrogant, hooghartig en onsympathiek en deelde ons mede dat hij al 8 jaar met 1 wijnkaart gewerkt en ëhet was nu toch te gek dat wij voor de vierde keer om de wijnkaart vroegenë. We hadden even het gevoel in Fawlty Towers te zitten dan dat we onderdeel waren van ëde verborgen cameraë. Er restte ons maar ëën optie en dat was afrekenen van wat we genuttigd hadden en het etablissement vriegtijdig verlaten om hier nooit meer terug te komen. Organisatie heeft een totaal gebrek aan service gerichtheid en het gaat dit restaurant schijnbaar zo goed dat klanten niet belangrijk zijn!
1 Review Plaats review
E.D. van Diffelen
|Slechte ervaring: Eens maar nooit weer!. Op zaterdagavond 13 oktober 2012 hebben wij Bistro Sharlot bezocht. Wij bezoeken gemiddeld 3x per maand de betere restaurants en zijn zelfs lid van de Chaënes des Rëttiseurs. Helaas was voor een aperitief een glas champagne niet beschikbaar en in plaats de toen bestelde prosecco kregen wij parelwijn uit Chaam omdat het restaurant deze beter vond dan prosecco. Ook water in een karaf was niet beschikbaar omdat men, ik citeer: ëaan eigen duurzaamheid moest denkenë.
Op grond van de slechte ervaring met het aperitief besloten om niet voor een wijnarrangement te gaan en zelf een fles wijn uit te zoeken. Restaurant heeft maar 1 wijnkaart en omdat andere gasten langdurig bezig waren met het uitzoeken van eten in combinatie met wijn hadden we 15-20 minuten na bestelling maaltijd nog steeds de wijnkaart niet ingezien. Eigenaar behandelde ons arrogant, hooghartig en onsympathiek en deelde ons mede dat hij al 8 jaar met 1 wijnkaart gewerkt en ëhet was nu toch te gek dat wij voor de vierde keer om de wijnkaart vroegenë. We hadden even het gevoel in Fawlty Towers te zitten dan dat we onderdeel waren van ëde verborgen cameraë. Er restte ons maar ëën optie en dat was afrekenen van wat we genuttigd hadden en het etablissement vriegtijdig verlaten om hier nooit meer terug te komen. Organisatie heeft een totaal gebrek aan service gerichtheid en het gaat dit restaurant schijnbaar zo goed dat klanten niet belangrijk zijn!