Wat een waardeloos bedrijf.
Anderhalve maand mijn telefoon kwijt geweest, onderdelen besteld waren " besteld "
Krijg ik uit eindelijk te horen dat de telefoon niet te maken is? Na anderhalve maand pas diagnose. Heb wel 10 keer gebeld over de voortgang, zou ook elke keer terug gebeld worden, ben geneen keer terug gebeld.
Het is dat ik via de verzekering naar jullie werd door verwezen. Had er gewoon spijt van dat ik de telefoon had opgestuurd.
Heb in juli/augustus met repod gebeld om te vragen of een neiuwe batterij in Iphone 3 gs zinvol was. Volgens repod zeer zinvol, de telefoon was in prima staat dus zou dan weer jaren meekunnen. Heb vervolgens de batterij laten vervangen a 60 euro. Was niet heel erg tevreden over de batterij duur, en vanaf oktober werd de batterij steeds slechter. Vanaf november viel de telefoon uit als er nog 20% batterij capaciteit was. In december de batterij bij Apple laten doormeten. Conclusie: batterij was zeer slecht, op dus. Inmiddels gebeld met Repod antwoord: Dat ligt aan de software van de 3 GS. Waarom vertellen ze dit niet voor je de batterij laat vervangen, had het zeker niet gedaan is ik dit van te voren had geweten. Heb inmiddels een nieuwe Iphone gekocht want de hele dag met een oplader rondlopen is niet erg handig.
3 Reviews Plaats review
Albert
|Wat een waardeloos bedrijf.
Anderhalve maand mijn telefoon kwijt geweest, onderdelen besteld waren " besteld "
Krijg ik uit eindelijk te horen dat de telefoon niet te maken is? Na anderhalve maand pas diagnose. Heb wel 10 keer gebeld over de voortgang, zou ook elke keer terug gebeld worden, ben geneen keer terug gebeld.
Het is dat ik via de verzekering naar jullie werd door verwezen. Had er gewoon spijt van dat ik de telefoon had opgestuurd.
Dikke -1 krijg je als cijfer.
Rik
|Duidelijke communicatie, goede reparatie, gewoon top!
anoniem1234
|Heb in juli/augustus met repod gebeld om te vragen of een neiuwe batterij in Iphone 3 gs zinvol was. Volgens repod zeer zinvol, de telefoon was in prima staat dus zou dan weer jaren meekunnen. Heb vervolgens de batterij laten vervangen a 60 euro. Was niet heel erg tevreden over de batterij duur, en vanaf oktober werd de batterij steeds slechter. Vanaf november viel de telefoon uit als er nog 20% batterij capaciteit was. In december de batterij bij Apple laten doormeten. Conclusie: batterij was zeer slecht, op dus. Inmiddels gebeld met Repod antwoord: Dat ligt aan de software van de 3 GS. Waarom vertellen ze dit niet voor je de batterij laat vervangen, had het zeker niet gedaan is ik dit van te voren had geweten. Heb inmiddels een nieuwe Iphone gekocht want de hele dag met een oplader rondlopen is niet erg handig.