Ik moest in Naaldwijk bij de oogarts onderzoek laten doen wegens, vooral aan één kant, tranende ogen.
De medewerker vooraf was verschrikkelijk aardig.
Mevrouw Wong was op zich ook wel aardig
maar informatie ergens over...ho maar.
Ik ben verdorie geen kleuter. Het waren dus droge ogen, maar mijn vraag die ik wilde stellen waarom ik van half oktober tot half december geen last van tranende ogen heb ondanks dat er dan ook een koude wind staat buiten, daar krijg ik geen kans toe Ik werd gewoon de deur uit gebonjourd. Mijn vraag of het dan toch ook gerelateerd was aan allergie, werd kribbig afgewezen... Lijkt me een logische vraag als je 2 maanden van de winter geen last hebt...
Thuis heb ik online maar een folder opgezocht waar alles echt heel duidelijk werd uitgelegd.
Waarom krijg je dan bijvoorbeeld via de e-mail niet zo'n folder digitaal thuis gestuurd? Dat zou het allemaal wat makkelijker gemaakt hebben... zonder ergernis en onbeantwoordde vragen bijvoorbeeld...
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
map.v.d.pols
|
Mijn ervaringen in dit ziekenhuis zijn altijd positief, zowel in Naaldwijk als Delft.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jalika
|
Ik ben 15 augustus 2017 met een C-Sectie.hier ging het vreeslijk verkeerd. Er werd te lang gewacht om het kind te halen waardoor mijn zoontje een tijdje zonder zuurstof is gekomen. Na de bevalling is hij met spoed ambulance naar het LUMC in Leiden gebracht waar hij na een week alsnog overleden. Mevrouw Dijkman heeft mij beloofd dat na het jaar gesprek zou ze mij laten weten wat de uitkomt van het gesprek was maar heelaas tot de dag vandaag heb ik niets van haar gehoord!
Puur door nalatigheid ben ik mijn zoontje verloren ????
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elly Boon
|
Ik moest onlangs "onverwachts" naar de spoedeisende hulp afdeling en werd daar zéér vakkundig, snel en adequaat geholpen. Bovendien vond ik het personeel bijzonder aardig allemaal ....
Bijkomend voordeel, lekker dicht bij "huis"
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elly Boon
|
Ik moest onverwacht naar de spoedeisende hulp bij Reinier de Graaf te Delft.
Complimenten voor al het personeel , de klantvriendelijkheid, de snelle adequate acties, kortom:
Een veilig gevoel aan over gehouden en lekker dicht bij "huis"
9 Reviews Plaats review
Meike
|Ik moest in Naaldwijk bij de oogarts onderzoek laten doen wegens, vooral aan één kant, tranende ogen.
De medewerker vooraf was verschrikkelijk aardig.
Mevrouw Wong was op zich ook wel aardig
maar informatie ergens over...ho maar.
Ik ben verdorie geen kleuter. Het waren dus droge ogen, maar mijn vraag die ik wilde stellen waarom ik van half oktober tot half december geen last van tranende ogen heb ondanks dat er dan ook een koude wind staat buiten, daar krijg ik geen kans toe Ik werd gewoon de deur uit gebonjourd. Mijn vraag of het dan toch ook gerelateerd was aan allergie, werd kribbig afgewezen... Lijkt me een logische vraag als je 2 maanden van de winter geen last hebt...
Thuis heb ik online maar een folder opgezocht waar alles echt heel duidelijk werd uitgelegd.
Waarom krijg je dan bijvoorbeeld via de e-mail niet zo'n folder digitaal thuis gestuurd? Dat zou het allemaal wat makkelijker gemaakt hebben... zonder ergernis en onbeantwoordde vragen bijvoorbeeld...
map.v.d.pols
|Mijn ervaringen in dit ziekenhuis zijn altijd positief, zowel in Naaldwijk als Delft.
Jalika
|Ik ben 15 augustus 2017 met een C-Sectie.hier ging het vreeslijk verkeerd. Er werd te lang gewacht om het kind te halen waardoor mijn zoontje een tijdje zonder zuurstof is gekomen. Na de bevalling is hij met spoed ambulance naar het LUMC in Leiden gebracht waar hij na een week alsnog overleden. Mevrouw Dijkman heeft mij beloofd dat na het jaar gesprek zou ze mij laten weten wat de uitkomt van het gesprek was maar heelaas tot de dag vandaag heb ik niets van haar gehoord!
Puur door nalatigheid ben ik mijn zoontje verloren ????
Elly Boon
|Ik moest onlangs "onverwachts" naar de spoedeisende hulp afdeling en werd daar zéér vakkundig, snel en adequaat geholpen. Bovendien vond ik het personeel bijzonder aardig allemaal ....
Bijkomend voordeel, lekker dicht bij "huis"
Elly Boon
|Ik moest onverwacht naar de spoedeisende hulp bij Reinier de Graaf te Delft.
Complimenten voor al het personeel , de klantvriendelijkheid, de snelle adequate acties, kortom:
Een veilig gevoel aan over gehouden en lekker dicht bij "huis"