Vandaag onze prachtige Hobby caravan mogen ophalen. René heeft ons ontzettend goed geholpen en heeft de tijd genomen om alles uit te leggen. Service een dikke 10!
1 aandachtspuntje, maar daar krijgen we keurig compensatie voor. Niet om hoeven vragen, dat maakt het dan ook top service! René hartstikke bedankt voor alles!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
gerard
|
eerder een caravan gekocht dat is goed gegaan
vandaag en gisteren Rene gesproken maar daar kun je geen afspraken mee maken.
jammer voor zon bedrijf als Reinders dat je zo met je klanten omgaat
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H
|
Wij wilden een nieuwe koelkast kopen voor camper, medewerker stelde allerlei vragen die er niet toe deden. Wij wilden alleen nw kopen. Maar magazijnmedewerker wilde niets uitzoeken n.a.v. onze aangeleverde gegevens. Maten etc, alleen kopen, zelf inbouwen, geen werk voor reinders. Wat een teleurstelling. Dit is 2e x dat wij zo zijn behandeld. We zijn er klaar mee, slechte info en behandeling. We snappen dat zij het druk hebben, maar????????????
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
helene
|
wat een *** tent. wij kochten vorig jaar een nieuwe voor wordt in 2e geleverd meet 3 dagen er tussen. nu een luifel voor dezelfde voortent. krijgen wij op vrijdag de palenset van de luifel, maar het doek is spoorloos. Reinders is niet van plan er veel aan te doen zij hebben het aangeleverd bij de DHL daar ligt het probleem, Reinders huurt de DHL toch in, dus zij moet de DHL dan aansprakelijk stellen. het enige wat zij zeggen is dat ik geduld moet hebben. dan is onze vakantie bijna om.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Riedstra
|
Zeer chagrijnige jonge dame bij de infobalie. Heeft mij wel geholpen, maar zeker niet van harte.
Kwam om tuinstoel te wisselen. Had eigenlijk recht op €5 teruggave, maar door de ontmoedigende uitstraling van de jongedame heb ik mijn “verlies” genomen.
Reinders is een goede zaak, maar dit is geen reclame voor ze.
10 Reviews Plaats review
Bakema
|Vandaag onze prachtige Hobby caravan mogen ophalen. René heeft ons ontzettend goed geholpen en heeft de tijd genomen om alles uit te leggen. Service een dikke 10!
1 aandachtspuntje, maar daar krijgen we keurig compensatie voor. Niet om hoeven vragen, dat maakt het dan ook top service! René hartstikke bedankt voor alles!
gerard
|eerder een caravan gekocht dat is goed gegaan
vandaag en gisteren Rene gesproken maar daar kun je geen afspraken mee maken.
jammer voor zon bedrijf als Reinders dat je zo met je klanten omgaat
H
|Wij wilden een nieuwe koelkast kopen voor camper, medewerker stelde allerlei vragen die er niet toe deden. Wij wilden alleen nw kopen. Maar magazijnmedewerker wilde niets uitzoeken n.a.v. onze aangeleverde gegevens. Maten etc, alleen kopen, zelf inbouwen, geen werk voor reinders. Wat een teleurstelling. Dit is 2e x dat wij zo zijn behandeld. We zijn er klaar mee, slechte info en behandeling. We snappen dat zij het druk hebben, maar????????????
helene
|wat een *** tent. wij kochten vorig jaar een nieuwe voor wordt in 2e geleverd meet 3 dagen er tussen. nu een luifel voor dezelfde voortent. krijgen wij op vrijdag de palenset van de luifel, maar het doek is spoorloos. Reinders is niet van plan er veel aan te doen zij hebben het aangeleverd bij de DHL daar ligt het probleem, Reinders huurt de DHL toch in, dus zij moet de DHL dan aansprakelijk stellen. het enige wat zij zeggen is dat ik geduld moet hebben. dan is onze vakantie bijna om.
Riedstra
|Zeer chagrijnige jonge dame bij de infobalie. Heeft mij wel geholpen, maar zeker niet van harte.
Kwam om tuinstoel te wisselen. Had eigenlijk recht op €5 teruggave, maar door de ontmoedigende uitstraling van de jongedame heb ik mijn “verlies” genomen.
Reinders is een goede zaak, maar dit is geen reclame voor ze.