Wij wilden een nieuwe koelkast kopen voor camper, medewerker stelde allerlei vragen die er niet toe deden. Wij wilden alleen nw kopen. Maar magazijnmedewerker wilde niets uitzoeken n.a.v. onze aangeleverde gegevens. Maten etc, alleen kopen, zelf inbouwen, geen werk voor reinders. Wat een teleurstelling. Dit is 2e x dat wij zo zijn behandeld. We zijn er klaar mee, slechte info en behandeling. We snappen dat zij het druk hebben, maar????????????
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
helene
|
wat een *** tent. wij kochten vorig jaar een nieuwe voor wordt in 2e geleverd meet 3 dagen er tussen. nu een luifel voor dezelfde voortent. krijgen wij op vrijdag de palenset van de luifel, maar het doek is spoorloos. Reinders is niet van plan er veel aan te doen zij hebben het aangeleverd bij de DHL daar ligt het probleem, Reinders huurt de DHL toch in, dus zij moet de DHL dan aansprakelijk stellen. het enige wat zij zeggen is dat ik geduld moet hebben. dan is onze vakantie bijna om.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Riedstra
|
Zeer chagrijnige jonge dame bij de infobalie. Heeft mij wel geholpen, maar zeker niet van harte.
Kwam om tuinstoel te wisselen. Had eigenlijk recht op €5 teruggave, maar door de ontmoedigende uitstraling van de jongedame heb ik mijn “verlies” genomen.
Reinders is een goede zaak, maar dit is geen reclame voor ze.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Richard
|
Wat een verademing om hier je caravan te kunnen laten onderhouden. Ik kwam hier om een cassetteluifel te plaatsen. De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het geleverde werk geven mij veel vertrouwen in het bedrijf. Concurrerende prijzen met zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Hier maakt men duidelijk tijd voor de klant.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gerrit de Boer
|
Ik kom hier altijd graag voor onderhoud. Mooi bedrijf met een uitgebreide winkel.
8 Reviews Plaats review
H
|Wij wilden een nieuwe koelkast kopen voor camper, medewerker stelde allerlei vragen die er niet toe deden. Wij wilden alleen nw kopen. Maar magazijnmedewerker wilde niets uitzoeken n.a.v. onze aangeleverde gegevens. Maten etc, alleen kopen, zelf inbouwen, geen werk voor reinders. Wat een teleurstelling. Dit is 2e x dat wij zo zijn behandeld. We zijn er klaar mee, slechte info en behandeling. We snappen dat zij het druk hebben, maar????????????
helene
|wat een *** tent. wij kochten vorig jaar een nieuwe voor wordt in 2e geleverd meet 3 dagen er tussen. nu een luifel voor dezelfde voortent. krijgen wij op vrijdag de palenset van de luifel, maar het doek is spoorloos. Reinders is niet van plan er veel aan te doen zij hebben het aangeleverd bij de DHL daar ligt het probleem, Reinders huurt de DHL toch in, dus zij moet de DHL dan aansprakelijk stellen. het enige wat zij zeggen is dat ik geduld moet hebben. dan is onze vakantie bijna om.
Riedstra
|Zeer chagrijnige jonge dame bij de infobalie. Heeft mij wel geholpen, maar zeker niet van harte.
Kwam om tuinstoel te wisselen. Had eigenlijk recht op €5 teruggave, maar door de ontmoedigende uitstraling van de jongedame heb ik mijn “verlies” genomen.
Reinders is een goede zaak, maar dit is geen reclame voor ze.
Richard
|Wat een verademing om hier je caravan te kunnen laten onderhouden. Ik kwam hier om een cassetteluifel te plaatsen. De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het geleverde werk geven mij veel vertrouwen in het bedrijf. Concurrerende prijzen met zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Hier maakt men duidelijk tijd voor de klant.
Gerrit de Boer
|Ik kom hier altijd graag voor onderhoud. Mooi bedrijf met een uitgebreide winkel.