Een zeer klant-onvriendelijke instelling.
Als je wilt weten wat de status van je maanden geleden aangevraagde rijbewijs is, weigeren alle medewerking, zijn ze onbeschoft, verbreken zelfs de verbinding.
Hebben hun zaken niet op orde.
Oké: Je betaald het bedrag wat er in de brief staat. Je hoort een maand niets, krijgt dan ineens een brief dat niet alles betaald is, als je belt hoor je dat het tarief intussen omhoog gegaan is (niet uitgelegd in die brief) dus je betaalt die. Hoort niets, je belt en ineens moeten ze een betalingsbewijs hebben. Waar is dan een betalingskenmerk voor vraag je je af. Je stuurt een betalingsbewijs. Ja hoor, je krijgt een mail van ontvangst. Daarin staat dat na drie dagen ze de zaak op zullen pakken. Je belt weer eens hoe de zaken ervoor staan.
“We hebben in onze computer staan dat nog niet alles betaald is” “wanneer heeft u het betalingsbewijs opgestuurd?” Enz, enz
Het is om compleet van door het lint te gaan. Maanden zijn we zo bezig met het RDW voor het rondkrijgen van een rijbewijs.
Het gaat om een rij-be-wijs, niet om een of ander pakketje van Amazon oid
Maar ja, ze weten dat je van ze afhankelijk bent dus ze kunnen je naar hartelust bullshitten
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Honda
|
Onze bedrijfswagen mag van de zgn Overheid en zijn consorten niet meer vanaf een verzonnen ZE zone , dit om benzine en diesel voertuigen uit de wereld te helpen, het heeft helemaal niets met milieu zones te maken dat is allemaal verzonnen.
Men is bezig de wereld goed kapot te maken door die accu toestellen waar wij en zeker de nakomelingen problemen mee gaan krijgen een echte milieu ramp gaat worden.
Een wagen die naar verhouding weinig kilometers op de teller heeft staan is gewoon een vrij schone wagen, net als een wasmachine men praat altijd zo dom als hij is alweer 10 jaar , maar het gaat om wasbeurten.
Denk toch eens echt na
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Leon Opstal
|
Vandaag even naar de klantenlijn gebeld.Ik had online mijn rijbewijs verlengt en ging deze vandaag ophalen. Hier ging iets niet goed wat uiteindelijk op het gemeentehuis netjes is opgelost. Echter, moest ik ook even bellen naar de RDW. Dan krijg je een verschrikkelijk domme dame aan de lijn. Zij vraagt naar mijn BSN-nummer en achternaam. Dan ga ik er vanuit dat alle info naar voren komt. Gaat ze uitgebreid de stappen doornemen die je voor een online verlenging moet doorlopen omdat mensen soms de bevestiging dat het rijbewijs is aangevraagd als ophaalbericht zien terwijl ik toch duidelijk zeg dat ik een afhaalbericht heb ontvangen. Typisch zo'n callcentermedewerker die niet zelf kan nadenken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mariet
|
Na overlijden van mijn man wil ik de auto op mij overschrijven. Ik had alleen de negencijferige tenaamstellingscode nodig. Heb een aanvraag gedaan, samen met een verklaring van erfrecht en een overlijdensakte plus een vragenlijst en copie van de ID van mijn notaris, die alles regelt.
Krijg geen code, moet nu nog persoonlijk naar RDW balie rijden, met mijn ID. Ze geloven me gewoon niet.
Dit is toch van de zotte. En de medewerkers zeggen steeds maar ik kan niks voor u doen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Joost
|
Het RDW heeft mij ervan verdacht mijn rijbewijs te hebben omgezet naar een Bosnisch rijbewijs. Proberen duidelijk te maken dat ik hem daar ben kwijt geraakt en dit ook bij alle instanties aangegeven. Medewerkers van de RDW hebben mij nergens bij geholpen en ik moest maar zoeken naar mijn rijbewijs in Bosnië of Macedonië. Ik was een lang weekend op vakantie in Bosnië. Na een klachtenformulier te hebben ingevuld nooit meer iets van hen gehoord.
22 Reviews Plaats review
Tom
|Een zeer klant-onvriendelijke instelling.
Als je wilt weten wat de status van je maanden geleden aangevraagde rijbewijs is, weigeren alle medewerking, zijn ze onbeschoft, verbreken zelfs de verbinding.
Hebben hun zaken niet op orde.
Oké: Je betaald het bedrag wat er in de brief staat. Je hoort een maand niets, krijgt dan ineens een brief dat niet alles betaald is, als je belt hoor je dat het tarief intussen omhoog gegaan is (niet uitgelegd in die brief) dus je betaalt die. Hoort niets, je belt en ineens moeten ze een betalingsbewijs hebben. Waar is dan een betalingskenmerk voor vraag je je af. Je stuurt een betalingsbewijs. Ja hoor, je krijgt een mail van ontvangst. Daarin staat dat na drie dagen ze de zaak op zullen pakken. Je belt weer eens hoe de zaken ervoor staan.
“We hebben in onze computer staan dat nog niet alles betaald is” “wanneer heeft u het betalingsbewijs opgestuurd?” Enz, enz
Het is om compleet van door het lint te gaan. Maanden zijn we zo bezig met het RDW voor het rondkrijgen van een rijbewijs.
Het gaat om een rij-be-wijs, niet om een of ander pakketje van Amazon oid
Maar ja, ze weten dat je van ze afhankelijk bent dus ze kunnen je naar hartelust bullshitten
Honda
|Onze bedrijfswagen mag van de zgn Overheid en zijn consorten niet meer vanaf een verzonnen ZE zone , dit om benzine en diesel voertuigen uit de wereld te helpen, het heeft helemaal niets met milieu zones te maken dat is allemaal verzonnen.
Men is bezig de wereld goed kapot te maken door die accu toestellen waar wij en zeker de nakomelingen problemen mee gaan krijgen een echte milieu ramp gaat worden.
Een wagen die naar verhouding weinig kilometers op de teller heeft staan is gewoon een vrij schone wagen, net als een wasmachine men praat altijd zo dom als hij is alweer 10 jaar , maar het gaat om wasbeurten.
Denk toch eens echt na
Leon Opstal
|Vandaag even naar de klantenlijn gebeld.Ik had online mijn rijbewijs verlengt en ging deze vandaag ophalen. Hier ging iets niet goed wat uiteindelijk op het gemeentehuis netjes is opgelost. Echter, moest ik ook even bellen naar de RDW. Dan krijg je een verschrikkelijk domme dame aan de lijn. Zij vraagt naar mijn BSN-nummer en achternaam. Dan ga ik er vanuit dat alle info naar voren komt. Gaat ze uitgebreid de stappen doornemen die je voor een online verlenging moet doorlopen omdat mensen soms de bevestiging dat het rijbewijs is aangevraagd als ophaalbericht zien terwijl ik toch duidelijk zeg dat ik een afhaalbericht heb ontvangen. Typisch zo'n callcentermedewerker die niet zelf kan nadenken.
Mariet
|Na overlijden van mijn man wil ik de auto op mij overschrijven. Ik had alleen de negencijferige tenaamstellingscode nodig. Heb een aanvraag gedaan, samen met een verklaring van erfrecht en een overlijdensakte plus een vragenlijst en copie van de ID van mijn notaris, die alles regelt.
Krijg geen code, moet nu nog persoonlijk naar RDW balie rijden, met mijn ID. Ze geloven me gewoon niet.
Dit is toch van de zotte. En de medewerkers zeggen steeds maar ik kan niks voor u doen.
Joost
|Het RDW heeft mij ervan verdacht mijn rijbewijs te hebben omgezet naar een Bosnisch rijbewijs. Proberen duidelijk te maken dat ik hem daar ben kwijt geraakt en dit ook bij alle instanties aangegeven. Medewerkers van de RDW hebben mij nergens bij geholpen en ik moest maar zoeken naar mijn rijbewijs in Bosnië of Macedonië. Ik was een lang weekend op vakantie in Bosnië. Na een klachtenformulier te hebben ingevuld nooit meer iets van hen gehoord.