Slechte beoordeling kwam met een kitten bij de dierenarts bleek een beschadigd oogje te hebben na veel bezoeken en zalfjes werd er gezegd dat het goed was bleek later dat het niet zo was en dat er veel meer aan de hand was
Ga nooit meer naar ze toe
En ze hadden ook nog de verkeerde zalf gegeven bleek later dat ze er geen ervaring mee hadden met oogjes
Maar we moesten wel om de drie vier dagen terug komen
We hebben toen steeds verschillende artsen gehad en een zei dit en de andere dat
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
N
|
Zogenaamde korting kerst, maar thuisgekomen sommige artikelen toch niet. Waren met rolstoel, geen mandje, na heel veel gevraag kar voor rolstoel, dat was top. Medewerkers niet echt vriendelijk. Gemiste kans.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Lilo
|
Een afspraak maken bij de dierenarts heeft totaal geen zin, het personeel verschuift de afspraak zonder overleg en zet er vervolgens een andere naam bij. Dit was niet de eerste keer maar wel de laatste.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mieke
|
Zegels voor dieren-verwen-box:
Leuk, op 10 november 2017 een grote aankoop doen en zegels krijgen voor een dieren-verwen-box, en dan thuis merken dat de kaart op 31oktober 2017 ingeleverd moet zijn.
Niet zo netjes, Ranzijn
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Ranzijn Tuin & Dier Amersfoort
|
Als ik iets wil vind ik het altijd zowel voor de tuin als voor mijn hond . En mooie aanbiedingen .
51 Reviews Plaats review
corrie rif
|Slechte beoordeling kwam met een kitten bij de dierenarts bleek een beschadigd oogje te hebben na veel bezoeken en zalfjes werd er gezegd dat het goed was bleek later dat het niet zo was en dat er veel meer aan de hand was
Ga nooit meer naar ze toe
En ze hadden ook nog de verkeerde zalf gegeven bleek later dat ze er geen ervaring mee hadden met oogjes
Maar we moesten wel om de drie vier dagen terug komen
We hebben toen steeds verschillende artsen gehad en een zei dit en de andere dat
N
|Zogenaamde korting kerst, maar thuisgekomen sommige artikelen toch niet. Waren met rolstoel, geen mandje, na heel veel gevraag kar voor rolstoel, dat was top. Medewerkers niet echt vriendelijk. Gemiste kans.
Lilo
|Een afspraak maken bij de dierenarts heeft totaal geen zin, het personeel verschuift de afspraak zonder overleg en zet er vervolgens een andere naam bij. Dit was niet de eerste keer maar wel de laatste.
Mieke
|Zegels voor dieren-verwen-box:
Leuk, op 10 november 2017 een grote aankoop doen en zegels krijgen voor een dieren-verwen-box, en dan thuis merken dat de kaart op 31oktober 2017 ingeleverd moet zijn.
Niet zo netjes, Ranzijn
Klant van Ranzijn Tuin & Dier Amersfoort
|Als ik iets wil vind ik het altijd zowel voor de tuin als voor mijn hond . En mooie aanbiedingen .