Je koopt een koffie machine van circa € 410.00 Philips voor cappucino. Wij kregen de machine niet goed ingesteld. Tol kwam langs kreeg het ook niet voorelkaar moest machine naar winkel brengen en gingen hem opsturen. Mocht andere machine uitzoeken dit werd een Krupps die was Vlgs de verkoopster het zelfde. Wij gingen van hun informatie uit. Wij drinken nl koffie uit kopjes en niet uit bekers. Nu blijkt dat de kopjes overlopen en er geen cappucino in het kopje past alleen in bekers. Tol wil hier verder niets aan doen geen enkele service en vindt het ons probleem. Terwijl zij ons hebben geïnformeerd dat deze machine goed voor ons was en ze wisten dat wij kopjes koffie drinken. Nu zeggen ze dat ze niets meer voor ons kunnen doen want de machine is 6mnd oud. Ze vergeten alleen dat wij vanaf de 1e dag al aan het klagen zijn.
De firma Tol weigert ook om met de klant mee te denken.
SLECHTE SERVICE.
1 Review Plaats review
Bakker
|Je koopt een koffie machine van circa € 410.00 Philips voor cappucino. Wij kregen de machine niet goed ingesteld. Tol kwam langs kreeg het ook niet voorelkaar moest machine naar winkel brengen en gingen hem opsturen. Mocht andere machine uitzoeken dit werd een Krupps die was Vlgs de verkoopster het zelfde. Wij gingen van hun informatie uit. Wij drinken nl koffie uit kopjes en niet uit bekers. Nu blijkt dat de kopjes overlopen en er geen cappucino in het kopje past alleen in bekers. Tol wil hier verder niets aan doen geen enkele service en vindt het ons probleem. Terwijl zij ons hebben geïnformeerd dat deze machine goed voor ons was en ze wisten dat wij kopjes koffie drinken. Nu zeggen ze dat ze niets meer voor ons kunnen doen want de machine is 6mnd oud. Ze vergeten alleen dat wij vanaf de 1e dag al aan het klagen zijn.
De firma Tol weigert ook om met de klant mee te denken.
SLECHTE SERVICE.