Bij afhandeling van mijn hypotheek met restschuld bij deze branch van de Rabobank ben ik keer op keer verkeerd en onduidelijk voorgelicht.
Ze lijken hun eigen producten niet te snappen. Ik kreeg een te hoge restschuldlening omdat ze bij de berekeningen geen rekening hebben gehouden met het feit dat ik maar de helft van krediet gebruikt had en een spaarpolis had. Hierdoor was de lening 10 000 te hoog en kreeg ik bij verkoop geld teruggestort van de notaris.
Voor het terugstorten van dit bedrag moest ik zelf constant bellen om informatie op te vragen en heb ik 2 maanden dus teveel rente betaald. Op de website stond verkeerde informatie over het terugbetalen van een lening, want ik moest het terug blijven betalen als een hypotheek. Ook weer informatie die niet vanzelf wordt gegeven maar waar je keer op keer moet terugbellen, en geluk hebben als je iemand te pakken kan krijgen.
Er werd mij vijf keer beloofd dat ik de lening via internetbankieren kon bekijken, dit blijkt niet mogelijk te zijn. Je wordt gewoon voorgelogen daar.
Verhuizingen zijn moeilijk door te geven, eerst via de Post verhuisservice en dan alsnog een keer nabellen. Informatiebrieven van de lening waarop het verkeerde telefoonnummer staat die je kan bellen voor meer informatie. Interpolis verzekeringen opzeggen heeft meerdere telefoontjes gekost omdat ze me beloofde dat de verzekering opgezegd werd (hier krijg je nooit een bevestiging van) en de maand erop wordt er geld van de rekening afgeschreven en bel je weer, blijkt de verzekering niet opgezegd te zijn. Al met al heb ik compleet geen enkel vertrouwen meer in de Rabobank en vooral niet met de afdeling Utrechtse Heuvelrug en zal iedereen afraden een hypotheek van de rabobank of interpolis aan te schaffen.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
zakelijke gebruiker rabob
|
Geen bruikbare reactie op klacht over internetbankieren Internetbankieren geeft niet alle betalingen/transacties! Alle tips opgevolgd: nog steeds niet. Onbetrouwbaar systeem dus. Echt waar, meer malen gecheckt. Erg zorgwekkend dit !!!
2 Reviews Plaats review
Tineke
|Bij afhandeling van mijn hypotheek met restschuld bij deze branch van de Rabobank ben ik keer op keer verkeerd en onduidelijk voorgelicht.
Ze lijken hun eigen producten niet te snappen. Ik kreeg een te hoge restschuldlening omdat ze bij de berekeningen geen rekening hebben gehouden met het feit dat ik maar de helft van krediet gebruikt had en een spaarpolis had. Hierdoor was de lening 10 000 te hoog en kreeg ik bij verkoop geld teruggestort van de notaris.
Voor het terugstorten van dit bedrag moest ik zelf constant bellen om informatie op te vragen en heb ik 2 maanden dus teveel rente betaald. Op de website stond verkeerde informatie over het terugbetalen van een lening, want ik moest het terug blijven betalen als een hypotheek. Ook weer informatie die niet vanzelf wordt gegeven maar waar je keer op keer moet terugbellen, en geluk hebben als je iemand te pakken kan krijgen.
Er werd mij vijf keer beloofd dat ik de lening via internetbankieren kon bekijken, dit blijkt niet mogelijk te zijn. Je wordt gewoon voorgelogen daar.
Verhuizingen zijn moeilijk door te geven, eerst via de Post verhuisservice en dan alsnog een keer nabellen. Informatiebrieven van de lening waarop het verkeerde telefoonnummer staat die je kan bellen voor meer informatie. Interpolis verzekeringen opzeggen heeft meerdere telefoontjes gekost omdat ze me beloofde dat de verzekering opgezegd werd (hier krijg je nooit een bevestiging van) en de maand erop wordt er geld van de rekening afgeschreven en bel je weer, blijkt de verzekering niet opgezegd te zijn. Al met al heb ik compleet geen enkel vertrouwen meer in de Rabobank en vooral niet met de afdeling Utrechtse Heuvelrug en zal iedereen afraden een hypotheek van de rabobank of interpolis aan te schaffen.
zakelijke gebruiker rabob
|Geen bruikbare reactie op klacht over internetbankieren
Internetbankieren geeft niet alle betalingen/transacties! Alle tips opgevolgd: nog steeds niet. Onbetrouwbaar systeem dus. Echt waar, meer malen gecheckt. Erg zorgwekkend dit !!!