De service van de Rabobank in mijn woonplaats is erg goed. Toch vind ik dat deze beter zou kunnen.
Er is mij ooit geld afhandig gemaakt doordat ik een machtiging zou hebben gegeven aan een persoon die ik niet kon traceren. De personen die mij toen hielpen waren uitermate vriendelijk en hebben mij laten zien dat het met het systeem moeilijk werd om dat geld direct terug te boeken. Uiteindelijk hebben ze mij goed kunnen helpen.
Ook toen mijn bankpas kapot ging hebben ze mij binnen 3 werkdagen, gratis, een nieuwe kunnen aanbieden.
Toch zijn er ook wat negatieve puntjes op te noemen. Zo is dat bijvoorbeeld de lage rente op spaarrekeningen. Waarom krijg ik maar 1% rente op een spaarrekening en veel meer rente op mijn internetrekening? Ook vind ik het vervelend dat ik nog maar 1x per maand een papieren afschrift krijg, omdat het zo lastiger wordt om tijdig foute transacties te achterhalen en te laten storneren.
1 Review Plaats review
Sander van Kasteren
|De service van de Rabobank in mijn woonplaats is erg goed. Toch vind ik dat deze beter zou kunnen.
Er is mij ooit geld afhandig gemaakt doordat ik een machtiging zou hebben gegeven aan een persoon die ik niet kon traceren. De personen die mij toen hielpen waren uitermate vriendelijk en hebben mij laten zien dat het met het systeem moeilijk werd om dat geld direct terug te boeken. Uiteindelijk hebben ze mij goed kunnen helpen.
Ook toen mijn bankpas kapot ging hebben ze mij binnen 3 werkdagen, gratis, een nieuwe kunnen aanbieden.
Toch zijn er ook wat negatieve puntjes op te noemen. Zo is dat bijvoorbeeld de lage rente op spaarrekeningen. Waarom krijg ik maar 1% rente op een spaarrekening en veel meer rente op mijn internetrekening? Ook vind ik het vervelend dat ik nog maar 1x per maand een papieren afschrift krijg, omdat het zo lastiger wordt om tijdig foute transacties te achterhalen en te laten storneren.