Filialen verdwijnen, lange rijene, weining personeel, kon niet eens rekening openen Onlangs sloot ABN-Amro haar tweede filiaal in Leiden, dus is er nu maar een kantoor over hier.
In dat filiaal staat het veelal rijen dik van wachtende mensen. Ik ben 75% blind en kwam daar binnen in dat enige volgepakte overblijvende filiaal in een stad van 120.000 mensen met het verzoek om een bankrekening te kunnen openen, omdat ik van bank wou wisselen. Los van het feit dat de bankpersoon niet erg verwelkomen was (het leek wel of ik tot last was met mijn vraag) kon er enkel een afspraak gemaakt worden. Dus was ik braaf vandaag op exact de afgesproken tijd bij dit ABN Amro kantoor en staan er weer rijen dik. Zo vraag ik vlug tussendoor aan de enige persoon die daar mensen te woord staat hoe het zit met mijn afspraak, verwachtende dat ik voor een afspraak niet in de rij hoef te staan. Stuurt de jongeman me gewoon weg om in de rij te wachten. Na een half uur heb ik het opgegeven en ben geen klant van ABN-Amro geworden. IK ben niet veeleisend, maar ik hoop toch wel dat ik een dienstenleverancier inhuur omdat ik daar welkom ben, niet zo onwelkom als hier. Overigens deed daarbovenop een van de machines binnen het ook niet meer dus er was ook een grote rij bij de ander machine. Oh, en privacy? Vergeet dat maar. Iedereen kan meeluisteren met de gesprekken die je voert aan de transactiebalies alsook de infobalie. Vond het zielig dat op een gegeven moment een medewerker de klant met zich mee moest laten lopen naar een hoek om niet helemaal teveel meeluisteraars te hebben. Niet dat het veel hielp.Na 4 dagen nog niets gehoord van filiaal, onlangs belofte op FB.Ik geeft het op. Heb zojuist in minuten een rekening bij een Belgische bank geopend, kosteloos, zonder red tape.
0.0
0
1
Trendbox Panel
|
ik betaal veel meer dan voorheen terwijl de service hetzelfde blijft Ik heb het idee dat de kosten steeds omhoog gaan (bijv bankpasgebuik) terwijl ik daar in principe weinig voor terug krijg; ooit was het pasgebruik gratis, daarna een enkele euro, en nu wordt het bedrag zeer regelmatig afgeschreven. Ook als ik ene nieuwe pas moet hebben betaal ik daar ook weer opnieuw voor....
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
Goed Wijzigen adres en vervanging pinpas en e.dentifier gaat heel makkelijk. Echter zowel de vervanging van de pinpas als dat van de e.dentifier kost geld, dat zonder verteld te worden van uw rekening afgaat.
3 Reviews Plaats review
Peter L
|Filialen verdwijnen, lange rijene, weining personeel, kon niet eens rekening openen
Onlangs sloot ABN-Amro haar tweede filiaal in Leiden, dus is er nu maar een kantoor over hier.
In dat filiaal staat het veelal rijen dik van wachtende mensen. Ik ben 75% blind en kwam daar binnen in dat enige volgepakte overblijvende filiaal in een stad van 120.000 mensen met het verzoek om een bankrekening te kunnen openen, omdat ik van bank wou wisselen. Los van het feit dat de bankpersoon niet erg verwelkomen was (het leek wel of ik tot last was met mijn vraag) kon er enkel een afspraak gemaakt worden. Dus was ik braaf vandaag op exact de afgesproken tijd bij dit ABN Amro kantoor en staan er weer rijen dik. Zo vraag ik vlug tussendoor aan de enige persoon die daar mensen te woord staat hoe het zit met mijn afspraak, verwachtende dat ik voor een afspraak niet in de rij hoef te staan. Stuurt de jongeman me gewoon weg om in de rij te wachten. Na een half uur heb ik het opgegeven en ben geen klant van ABN-Amro geworden. IK ben niet veeleisend, maar ik hoop toch wel dat ik een dienstenleverancier inhuur omdat ik daar welkom ben, niet zo onwelkom als hier. Overigens deed daarbovenop een van de machines binnen het ook niet meer dus er was ook een grote rij bij de ander machine. Oh, en privacy? Vergeet dat maar. Iedereen kan meeluisteren met de gesprekken die je voert aan de transactiebalies alsook de infobalie. Vond het zielig dat op een gegeven moment een medewerker de klant met zich mee moest laten lopen naar een hoek om niet helemaal teveel meeluisteraars te hebben. Niet dat het veel hielp.Na 4 dagen nog niets gehoord van filiaal, onlangs belofte op FB.Ik geeft het op. Heb zojuist in minuten een rekening bij een Belgische bank geopend, kosteloos, zonder red tape.
Trendbox Panel
|ik betaal veel meer dan voorheen terwijl de service hetzelfde blijft
Ik heb het idee dat de kosten steeds omhoog gaan (bijv bankpasgebuik) terwijl ik daar in principe weinig voor terug krijg; ooit was het pasgebruik gratis, daarna een enkele euro, en nu wordt het bedrag zeer regelmatig afgeschreven. Ook als ik ene nieuwe pas moet hebben betaal ik daar ook weer opnieuw voor....
Trendbox Panel
|Goed
Wijzigen adres en vervanging pinpas en e.dentifier gaat heel makkelijk. Echter zowel de vervanging van de pinpas als dat van de e.dentifier kost geld, dat zonder verteld te worden van uw rekening afgaat.