Slechte service. Reparatie aan een sta-op stoel is 3 x uitgevoerd, zonder het probleem op te lossen.
De eerste werd onder fabrieks garantie gerepareerd. De volgende twee keer moest direct aan de monteur/ chauffeur worden betaald. Totaal € 500.00. De tweede en derde keer werden dezelfde onderdelen vervangen ook die welke de eerste keer werd vervangen. Dat alles zonder het probleem te onderzoeken. Wel werd gesuggereerd dat de fout mogelijk aan de netspanning (220 volt) zou liggen. Dit getuigd van onkunde!
De stoel heeft nog steeds problemen. PVS weigert de reparatie kosten te restitueren.
De bestreffende stoel gaat nu terug naar de fabriek. Misschien kunnen die de fout wel vinden.
Mijn advies: Laat GEEN reparaties uitvoeren door PVS.
1 Review Plaats review
E. Keuris
|Slechte service. Reparatie aan een sta-op stoel is 3 x uitgevoerd, zonder het probleem op te lossen.
De eerste werd onder fabrieks garantie gerepareerd. De volgende twee keer moest direct aan de monteur/ chauffeur worden betaald. Totaal € 500.00. De tweede en derde keer werden dezelfde onderdelen vervangen ook die welke de eerste keer werd vervangen. Dat alles zonder het probleem te onderzoeken. Wel werd gesuggereerd dat de fout mogelijk aan de netspanning (220 volt) zou liggen. Dit getuigd van onkunde!
De stoel heeft nog steeds problemen. PVS weigert de reparatie kosten te restitueren.
De bestreffende stoel gaat nu terug naar de fabriek. Misschien kunnen die de fout wel vinden.
Mijn advies: Laat GEEN reparaties uitvoeren door PVS.