Eerste indruk was goed! Leek allemaal prima in orde. Aardige mensen, kopje koffie, vriendelijke ontvangst (daarom een dikke voldoende voor het personeel.. NIET voor de uiteindelijk gegeven service)
Tot mijn bril niet in orde bleek te zijn. Kon niet goed zien door mijn bril en had foute info gekregen over meekleurende glazen, waardoor ik bijna de hele dag met een 'donkere' bril op loop. Iets waarvan ik heel duidelijk heb gezegd dat dat niet mijn bedoeling is! Als ze hier eerlijk over waren geweest zou ik absoluut niet voor meekleurende glazen gekozen hebben.
Bij een tweede meting bleken er idd verschillen te zijn. O.a. een cilinder die niet nodig was. Bij mijn 3e bezoek bleek -bij vergelijking met mijn oude bril- nog een verschil wat niet genoteerd stond bij de getallen van de 2e meting (toen volgens mij wel vastgesteld). De hoogte waarop het varifocale deel begint, waardoor de wereld met mijn nieuwe bril onder mijn voeten continu schommelt. Ik mijn kin op mijn borst moet leggen als ik iets wil bekijken wat op dijbeenhoogte ligt (bijv. in een winkel).
Er werd nu gezegd dat dat komt door de keuze van de glazen.. ik kon kiezen uit goed, beter, best. Met een flink prijsverschil in de oplopende trap, dus ik heb de middenweg gekozen.
Als het op service en klantvriendelijkheid aankomt met de 'hoge heren' houdt het op.
Mijn bril ligt nu bij Prummel Kerkewijk Veenendaal. Te wachten op een voor mij niet bevredigende oplossing. Na boos worden krijg ik nu toch de helft van de kosten van het meekleuren terug, hetgeen in eerste instantie helemaal geen optie was, dus sowieso ca 90 euro weg gegooid.. en nu maar hopen dat ik als mijn bril klaar is wel gewoon kan zien wat ik wil zien en mijn bril niet in mijn zak hoef op te ruimen als ik een rondje in een bos aan het lopen ben.
Mijn vertrouwen is weg.. Jammer, ik vond het montuur te gek, baal alleen dat ik niet naar een andere winkel gegaan ben. De lol is er een beetje af nu. Nooit meer Prummel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H. van Hof
|
Lekker ontspannen naar de juiste keus toe. Meer actieve houding van personeel wat niet met klanten bezig is.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Reijer van Dijk
|
Geweldige service, enorm veel keus, groot vakmanschap. Bij de keus voor een bril wordt je niets opgedrongen.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klae
|
Een mooi pand waar veel specialisten werken. En super veel keus qua bril assortiment. Mooie zaak!
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Yvonne Eras
|
Geweldige zaak met oog voor service en kwaliteit, een dikke 10 waard.
16 Reviews Plaats review
Olga van Kleef
|Eerste indruk was goed! Leek allemaal prima in orde. Aardige mensen, kopje koffie, vriendelijke ontvangst (daarom een dikke voldoende voor het personeel.. NIET voor de uiteindelijk gegeven service)
Tot mijn bril niet in orde bleek te zijn. Kon niet goed zien door mijn bril en had foute info gekregen over meekleurende glazen, waardoor ik bijna de hele dag met een 'donkere' bril op loop. Iets waarvan ik heel duidelijk heb gezegd dat dat niet mijn bedoeling is! Als ze hier eerlijk over waren geweest zou ik absoluut niet voor meekleurende glazen gekozen hebben.
Bij een tweede meting bleken er idd verschillen te zijn. O.a. een cilinder die niet nodig was. Bij mijn 3e bezoek bleek -bij vergelijking met mijn oude bril- nog een verschil wat niet genoteerd stond bij de getallen van de 2e meting (toen volgens mij wel vastgesteld). De hoogte waarop het varifocale deel begint, waardoor de wereld met mijn nieuwe bril onder mijn voeten continu schommelt. Ik mijn kin op mijn borst moet leggen als ik iets wil bekijken wat op dijbeenhoogte ligt (bijv. in een winkel).
Er werd nu gezegd dat dat komt door de keuze van de glazen.. ik kon kiezen uit goed, beter, best. Met een flink prijsverschil in de oplopende trap, dus ik heb de middenweg gekozen.
Als het op service en klantvriendelijkheid aankomt met de 'hoge heren' houdt het op.
Mijn bril ligt nu bij Prummel Kerkewijk Veenendaal. Te wachten op een voor mij niet bevredigende oplossing. Na boos worden krijg ik nu toch de helft van de kosten van het meekleuren terug, hetgeen in eerste instantie helemaal geen optie was, dus sowieso ca 90 euro weg gegooid.. en nu maar hopen dat ik als mijn bril klaar is wel gewoon kan zien wat ik wil zien en mijn bril niet in mijn zak hoef op te ruimen als ik een rondje in een bos aan het lopen ben.
Mijn vertrouwen is weg.. Jammer, ik vond het montuur te gek, baal alleen dat ik niet naar een andere winkel gegaan ben. De lol is er een beetje af nu. Nooit meer Prummel!
H. van Hof
|Lekker ontspannen naar de juiste keus toe. Meer actieve houding van personeel wat niet met klanten bezig is.
Reijer van Dijk
|Geweldige service, enorm veel keus, groot vakmanschap. Bij de keus voor een bril wordt je niets opgedrongen.
Klae
|Een mooi pand waar veel specialisten werken. En super veel keus qua bril assortiment. Mooie zaak!
Yvonne Eras
|Geweldige zaak met oog voor service en kwaliteit, een dikke 10 waard.