Zelfs dat halve sterretje is nog teveel. Bank besteld ruim 7 maanden later wordt deze pas geleverd. Vragen worden niet beantwoord. Geen communicatie betreft levering na talloze keren gebeld te hebben was de bank al binnen. Dus zeker geen advies om hier je bank te kopen
1.0
Niet positief
|
Profijt Breda, wat een waardeloze winkel,,, Zaterdag Tafel besteld en men heeft doorgeven dat de tafel 8 weken tot 10 weken levertijd is.. Wij hadden hem graag eerder gehad maar dat kon niet volgens de verkoper !!! Dus toch maar besteld met de 8 a 10 weken levertijd waar we echt van balen... Zondag op Profijt op de website gekeken hoe de tafel er precies weer uit ziet,,, En daar staat dat de tafel opvoorraad is !!! Alleen om dat Profijt Franchise is kan men de tafel niet vanaf de website leveren.... Heb gevraagd kan ik hem cancelen... Ja dat kan kost je 30% van de orderbedrag !!! DE VERKOPER HAD MOETEN MELDEN ALS WE TAFEL EERDER WILDE HEBBEN ( EN DAT HEBBEN WIJ LATEN BLIJKEN ) OP DE WEBSITE HADDEN MOETEN KIJKEN !!! Nu al heel veel spijt dat we hier iets besteld hebben en ook zullen ze mijn nooit meer zien in deze winkel !!!!!1
1.0
J.p.
|
Nog nooit zo waardeloos geholpen. Perfecte 'service' tot er iets fout gaat. Denk maar niet dat ze je dan helpen.. na een hoop gezeur met een beschadigd en incoplete tafel zijn ze 4 keer langs geweest om te kijken waarna het de 5de keer eenigsinds gemaakt is. Nog steeds in het zicht.. vonden ze het wel goed zo.. de toon van het hoofdkantoor is ongelofelijk.. nog nooit zo slecht ergens geholpen..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mario van Dongen
|
Paar maanden geleden hoekbank gekocht, tijdens transport binnenplaat gescheurd. Telefonisch contact gehad, konden niks voor ons doen. Werd gezegd stuur een mail naar hoogenboezem. Vervolgens gedaan en krijg steeds standaardmails terug zonder oplossingen. Willen de bank repareren met een lat tegen de breuk aan en dat was het. Heb ook gevraagd om telefonisch contact op te nemen, wordt niet gedaan! Ronduit belachelijk hoe ze met je omgaan, ook in de winkel wordt gewoon gezegd wij kunnen er niks aan doen. Dit is 1 keer en nooit meer voor ons!! Zal het het ook niemand aanbevelen, wat een slechte service. Ga ook het programma radar inschakelen waar ze al bekend zijn.
12 Reviews Plaats review
Marco boon
|Zelfs dat halve sterretje is nog teveel. Bank besteld ruim 7 maanden later wordt deze pas geleverd. Vragen worden niet beantwoord. Geen communicatie betreft levering na talloze keren gebeld te hebben was de bank al binnen. Dus zeker geen advies om hier je bank te kopen
Niet positief
|Profijt Breda, wat een waardeloze winkel,,, Zaterdag Tafel besteld en men heeft doorgeven dat de tafel 8 weken tot 10 weken levertijd is.. Wij hadden hem graag eerder gehad maar dat kon niet volgens de verkoper !!! Dus toch maar besteld met de 8 a 10 weken levertijd waar we echt van balen... Zondag op Profijt op de website gekeken hoe de tafel er precies weer uit ziet,,, En daar staat dat de tafel opvoorraad is !!! Alleen om dat Profijt Franchise is kan men de tafel niet vanaf de website leveren.... Heb gevraagd kan ik hem cancelen... Ja dat kan kost je 30% van de orderbedrag !!! DE VERKOPER HAD MOETEN MELDEN ALS WE TAFEL EERDER WILDE HEBBEN ( EN DAT HEBBEN WIJ LATEN BLIJKEN ) OP DE WEBSITE HADDEN MOETEN KIJKEN !!! Nu al heel veel spijt dat we hier iets besteld hebben en ook zullen ze mijn nooit meer zien in deze winkel !!!!!1
J.p.
|Nog nooit zo waardeloos geholpen. Perfecte 'service' tot er iets fout gaat. Denk maar niet dat ze je dan helpen.. na een hoop gezeur met een beschadigd en incoplete tafel zijn ze 4 keer langs geweest om te kijken waarna het de 5de keer eenigsinds gemaakt is. Nog steeds in het zicht.. vonden ze het wel goed zo.. de toon van het hoofdkantoor is ongelofelijk.. nog nooit zo slecht ergens geholpen..
Mario van Dongen
|Paar maanden geleden hoekbank gekocht, tijdens transport binnenplaat gescheurd. Telefonisch contact gehad, konden niks voor ons doen. Werd gezegd stuur een mail naar hoogenboezem. Vervolgens gedaan en krijg steeds standaardmails terug zonder oplossingen. Willen de bank repareren met een lat tegen de breuk aan en dat was het. Heb ook gevraagd om telefonisch contact op te nemen, wordt niet gedaan! Ronduit belachelijk hoe ze met je omgaan, ook in de winkel wordt gewoon gezegd wij kunnen er niks aan doen. Dit is 1 keer en nooit meer voor ons!! Zal het het ook niemand aanbevelen, wat een slechte service. Ga ook het programma radar inschakelen waar ze al bekend zijn.
Leen Wingelaar
|ik koop altijd mijn meubelen daar weet ik niet