Zelden denken wij dat een meubelzaak zoveel moeite nam voor een klant. In deze moeilijke coronatijd liet onze bestelling lang op zich wachten. Wij zaten daardoor na onze verhuizing lang zonder eethoek en kast. Doordat het lastig was begonnen wij ongeduldig te worden. Profijt, met name Wesley, kwam ons tegemoet om elders een tafel vandaan te halen. Het is een lang verhaal, maar deze tafel voldeed niet aan de eisen en is ook weer omgeruild voor een andere tafel. Ook die tafel is weer omgeruild want de poten pasten er niet bij. Daarna waren er nog meer probleempjes maar deze werden ook door Wesley opgelost. Wij bedanken Profijt voor de zeer joviale houding en service die ons hierbij is aangeboden.
9.0
NYB
|
Hoe kan ik een review schrijven als er niet geleverd wordt..Bestelling gedaan in november vorig jaar. Na Faillissement geduldig geweest maar de ene fout naar de andere. Krijg een bevestiging dat me mijn bestelling geleverd wordt. Maar of ik nog wel even het volledige bedrag wil betalen. Na moeten bellen en is inmiddels gecorrigeerd. Levering zou 29 juni 2018 gedaan worden. Krijg mail 28-5-2018 dat de banken niet meer in productie zijn en dat ik nieuwe bank kan komen uitzoeken. Levertijd van bank is 12 weken plus. Er is geen enkele coulance vanuit Profijt en al het vertrouwen wat ik heb in deze keten ben ik kwijt.
1.0
Anoniem
|
Juni 2016 een mooi bankstel gekocht van €3000,-- Nu een jaar later in juni 2017 komen mijn man en ik erachter dat de rugpijn die wij hebben gekregen afkomstig is van deze bank. Begin juli naar de winkel en gesproken met een aardige verkoper en wij werden verzocht een rapport op te laten stellen door het servicebedrijf Oranje Repair. Zo gezegd zo gedaan, duurde wat langer dan gepland maar afgelopen vrijdag was het rapport beschikbaar. Natuurlijk is het bankstel prima en is er geen fabricage fout oid. Nee het is het model wat niet echt voor ons geschikt is. Wij naar de winkel alwaar de bedrijfsleider ons al tegemoet kwam. Er was niets aan te doen en Profijt wil ons niet tegemoet komen. Natuurlijk verwachten wij geen inruil of niet goed geld terug actie, maar de geste van een kop koffie en " kijk lekker rond en dan praten we er over" kwam helaas niet in hem op. Jammer gemiste kans Profijt, dit is dus niet echt klantvriendelijk. Bij een andere meubelzaak *** zijn wij zeer vriendelijk geholpen en wordt ons huidige bankstel ingeruild voor een redelijke prijs.
1.0
Anoniem
|
Zeer vriendelijk personeel en het is u mijn Tweede bank die ik koop bij Profijt Meubel Almere
10
Assortiment
Deskundig advies
Winkel- br uitstraling
Afhalen bezorgen
Klantvriendelijk- br heid
Prijs kwaliteit verhouding
Levertijd
Pauli Langbein-Koenders
|
Wij hebben een hoekbank gekocht en die kwam eerder dan verwacht. Hartstikke fijn dus. Hij zit geweldig en ziet er prachtig uit. Wij zijn heel tevreden.
193 Reviews Plaats review
H. en E. Vons
|Zelden denken wij dat een meubelzaak zoveel moeite nam voor een klant. In deze moeilijke coronatijd liet onze bestelling lang op zich wachten. Wij zaten daardoor na onze verhuizing lang zonder eethoek en kast. Doordat het lastig was begonnen wij ongeduldig te worden. Profijt, met name Wesley, kwam ons tegemoet om elders een tafel vandaan te halen. Het is een lang verhaal, maar deze tafel voldeed niet aan de eisen en is ook weer omgeruild voor een andere tafel. Ook die tafel is weer omgeruild want de poten pasten er niet bij. Daarna waren er nog meer probleempjes maar deze werden ook door Wesley opgelost. Wij bedanken Profijt voor de zeer joviale houding en service die ons hierbij is aangeboden.
NYB
|Hoe kan ik een review schrijven als er niet geleverd wordt..Bestelling gedaan in november vorig jaar. Na Faillissement geduldig geweest maar de ene fout naar de andere. Krijg een bevestiging dat me mijn bestelling geleverd wordt. Maar of ik nog wel even het volledige bedrag wil betalen. Na moeten bellen en is inmiddels gecorrigeerd. Levering zou 29 juni 2018 gedaan worden. Krijg mail 28-5-2018 dat de banken niet meer in productie zijn en dat ik nieuwe bank kan komen uitzoeken. Levertijd van bank is 12 weken plus. Er is geen enkele coulance vanuit Profijt en al het vertrouwen wat ik heb in deze keten ben ik kwijt.
Anoniem
|Juni 2016 een mooi bankstel gekocht van €3000,-- Nu een jaar later in juni 2017 komen mijn man en ik erachter dat de rugpijn die wij hebben gekregen afkomstig is van deze bank. Begin juli naar de winkel en gesproken met een aardige verkoper en wij werden verzocht een rapport op te laten stellen door het servicebedrijf Oranje Repair. Zo gezegd zo gedaan, duurde wat langer dan gepland maar afgelopen vrijdag was het rapport beschikbaar. Natuurlijk is het bankstel prima en is er geen fabricage fout oid. Nee het is het model wat niet echt voor ons geschikt is. Wij naar de winkel alwaar de bedrijfsleider ons al tegemoet kwam. Er was niets aan te doen en Profijt wil ons niet tegemoet komen. Natuurlijk verwachten wij geen inruil of niet goed geld terug actie, maar de geste van een kop koffie en " kijk lekker rond en dan praten we er over" kwam helaas niet in hem op. Jammer gemiste kans Profijt, dit is dus niet echt klantvriendelijk. Bij een andere meubelzaak *** zijn wij zeer vriendelijk geholpen en wordt ons huidige bankstel ingeruild voor een redelijke prijs.
Anoniem
|Zeer vriendelijk personeel en het is u mijn Tweede bank die ik koop bij Profijt Meubel Almere
Pauli Langbein-Koenders
|Wij hebben een hoekbank gekocht en die kwam eerder dan verwacht. Hartstikke fijn dus. Hij zit geweldig en ziet er prachtig uit. Wij zijn heel tevreden.