0,0 service en 0,0 verantwoording. De zogenaamde garantietermijn van 3 maanden is ALLEEN van toepassing op exact dezelfde klacht. Betreft het ook maar een klein beetje een andere klacht dan mag je als klant naast je normale termijn wederom €30 of €40 neertellen. Ronduit belachelijk natuurlijk aangezien je in dat geval altijd iets "nieuws"kunt vinden waardoor er weer betaald mag worden!
Nadat ik mijn iPhone ter reparatie had aangeboden vertoonde het "nieuwe" toestel na slechts 3 weken alweer kuren. Ook dit toestel heb ik daarom ter reparatie aangeboden. Hoewel ik volgens de voorwaarden van Proassist recht heb op 3 maanden garantie kreeg ik bij mijn volgende reparatie wederom te maken met een eigen risico van €30,- Een voor mij onverklaarbare zaak, maar de dame van ProAssist wist mij ervan te overtuigen dat dit volgens de algemene voorwaarden wel klopte. Dit aangezien ik nu een nieuw toestel zou gaan ontvangen. Het defecte toetel moest helaas wel weer worden gerepareerd, maar ditmaal zou er uiteraard geen eigen risico worden berekend. Toen het toestel afgelopen de 3e maal werd aangeboden stond er tot mijn grote verbazing en ontzetting weer een eigen risico van €30,- op de bon. Ik heb het toestel daarom geweigerd en de bezorger verzekerde mij dat er spoedig contact met mij zou worden opgenomen. Helaas was ik wederom degene die aan de bel moest trekken na enkele dagen weer niets van Proassist te hebben vernomen. Ditmaal kreeg ik te horen dat het toestel 100% goed zou zijn, maar wat bleek? Ik kreeg het EXACT zelfde toestel terug met EXACT dezelfde problemen. ProAssist neemt 0,0 verantwoording voor de talloze fouten die er worden gemaakt. In plaats daarvan verschuilt zij zich achter haar belachelijke voorwaarde
0.0
0
1
Carlijn Rambonnet
|
Bijzonder snel en goed geregeld top geregeld.
Super snel, wel binnen 45 minuten had ik een nieuw toestel
8.0
0
1
Eelke
|
slecht, slecht, slecht Dit bedrijf levert geen service, en zijn ronduit onbeschoft. Ik wacht al heel lang (anderhalf jaar) op mijn telefoon die bij hun in reparatie is. Al verschillende malen hebben ze geprobeerd em weer bij mij te bezorgen, zeggende dat ie gemaakt is. Maar dit is nimmer het geval. Officiele klachten worden niet behandeld.
1.0
0
1
marina13
|
I have been paying ProAssist during a periode of time of two years for covering my phone from any problem, when I had one i called them, my phone was working slower than normal so they came to pick it up and bring me another phone instead that when i connected to the electricity didn't even turn On! From that moment i wondered how good the company will fix my phone if the spear one they bring me doesn't work... I had to call them again for them to bring me another one. I waited for 4 weeks and finally i get my phone back, to "my surprise" my phone was working much slower than when i gave it in the first place!! this made me call ProAssist again to complain about it so they will take it again and bring it back fixed after another 4 weeks, when i got it for the second time my battery was finishing every 3 hours when normaly it last for about 3 days!! What did they do to my phone!? I had to call them AGAIN and got mad and argued just because i am a loyal costumer that has been paying every single month of the year for a service that i am not geting!!! Where is their side of the "CONTRACT"? I fullfilled mine, I paid !!! And I jep paying for all the phone calls, which were plentifull, with a charge, because service in the Netherlands costs money!!! they came and picked it up for the third time and after 4 weeks I'm still waiting!!! I am sick of the company and how they've been treating me, I am waitingfor a total of 3 months to get my phone and i don't even have it yet! I had to call a total of almost 20 times and each phone call lasted a minimum of 15 minuts, who is going to pay me back all my money, time and stress?? do you know how annoying is to be waiting for 9 minuts on the line to after don't get any help? I am sick of ProAssist and all the companies that follow the same behavior. I wish they close you soon. This web site didn't not allow me 2 give the '1' score in all the fields, but that is the real score, 1 in all fields, I had 2 moderate might selected 1's to have the post accepted. Very silly & makes this website not honest in it's reviews, what a shame. Anyway, Proassist should not be able to exist in a correct society that does not let companies take advantage of their clients.
4 Reviews Plaats review
David van den Brandt
|0,0 service en 0,0 verantwoording.
De zogenaamde garantietermijn van 3 maanden is ALLEEN van toepassing op exact dezelfde klacht. Betreft het ook maar een klein beetje een andere klacht dan mag je als klant naast je normale termijn wederom €30 of €40 neertellen. Ronduit belachelijk natuurlijk aangezien je in dat geval altijd iets "nieuws"kunt vinden waardoor er weer betaald mag worden!
Nadat ik mijn iPhone ter reparatie had aangeboden vertoonde het "nieuwe" toestel na slechts 3 weken alweer kuren. Ook dit toestel heb ik daarom ter reparatie aangeboden. Hoewel ik volgens de voorwaarden van Proassist recht heb op 3 maanden garantie kreeg ik bij mijn volgende reparatie wederom te maken met een eigen risico van €30,- Een voor mij onverklaarbare zaak, maar de dame van ProAssist wist mij ervan te overtuigen dat dit volgens de algemene voorwaarden wel klopte. Dit aangezien ik nu een nieuw toestel zou gaan ontvangen. Het defecte toetel moest helaas wel weer worden gerepareerd, maar ditmaal zou er uiteraard geen eigen risico worden berekend. Toen het toestel afgelopen de 3e maal werd aangeboden stond er tot mijn grote verbazing en ontzetting weer een eigen risico van €30,- op de bon. Ik heb het toestel daarom geweigerd en de bezorger verzekerde mij dat er spoedig contact met mij zou worden opgenomen. Helaas was ik wederom degene die aan de bel moest trekken na enkele dagen weer niets van Proassist te hebben vernomen. Ditmaal kreeg ik te horen dat het toestel 100% goed zou zijn, maar wat bleek? Ik kreeg het EXACT zelfde toestel terug met EXACT dezelfde problemen. ProAssist neemt 0,0 verantwoording voor de talloze fouten die er worden gemaakt. In plaats daarvan verschuilt zij zich achter haar belachelijke voorwaarde
Carlijn Rambonnet
|Bijzonder snel en goed geregeld
top geregeld.
Super snel, wel binnen 45 minuten had ik een nieuw toestel
Eelke
|slecht, slecht, slecht
Dit bedrijf levert geen service, en zijn ronduit onbeschoft. Ik wacht al heel lang (anderhalf jaar) op mijn telefoon die bij hun in reparatie is. Al verschillende malen hebben ze geprobeerd em weer bij mij te bezorgen, zeggende dat ie gemaakt is. Maar dit is nimmer het geval. Officiele klachten worden niet behandeld.
marina13
|I have been paying ProAssist during a periode of time of two years for covering my phone from any problem, when I had one i called them, my phone was working slower than normal so they came to pick it up and bring me another phone instead that when i connected to the electricity didn't even turn On! From that moment i wondered how good the company will fix my phone if the spear one they bring me doesn't work... I had to call them again for them to bring me another one. I waited for 4 weeks and finally i get my phone back, to "my surprise" my phone was working much slower than when i gave it in the first place!! this made me call ProAssist again to complain about it so they will take it again and bring it back fixed after another 4 weeks, when i got it for the second time my battery was finishing every 3 hours when normaly it last for about 3 days!! What did they do to my phone!? I had to call them AGAIN and got mad and argued just because i am a loyal costumer that has been paying every single month of the year for a service that i am not geting!!! Where is their side of the "CONTRACT"? I fullfilled mine, I paid !!! And I jep paying for all the phone calls, which were plentifull, with a charge, because service in the Netherlands costs money!!! they came and picked it up for the third time and after 4 weeks I'm still waiting!!! I am sick of the company and how they've been treating me, I am waitingfor a total of 3 months to get my phone and i don't even have it yet! I had to call a total of almost 20 times and each phone call lasted a minimum of 15 minuts, who is going to pay me back all my money, time and stress?? do you know how annoying is to be waiting for 9 minuts on the line to after don't get any help? I am sick of ProAssist and all the companies that follow the same behavior. I wish they close you soon. This web site didn't not allow me 2 give the '1' score in all the fields, but that is the real score, 1 in all fields, I had 2 moderate might selected 1's to have the post accepted. Very silly & makes this website not honest in it's reviews, what a shame. Anyway, Proassist should not be able to exist in a correct society that does not let companies take advantage of their clients.