Zeer onvriendelijk personeel, roddelend over klanten die de winkel uitlopen en ben hier flink afgesnauwd. Ik ga voortaan wel naar Vlissingen of Middelburg, daar weet het personeel gelukkig wel wat klantvriendelijkheid is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anna
|
ze zijn rommelig, verliezen altijd mijn pakketten die ik met ze verzend.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ejk
|
De filiaalmanager is vaak erg onvriendelijk naar klanten en personeel. Heb soms te doen met het personeel. Ze lijkt altijd geïrriteerd.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cornelia
|
M.n. Service van de medewerkers; de mening van mevrouw zet ze niet onder stoelen of banken ook zaken waar ze nix over te zeggen heeft.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Primera
|
als er iets in het reclameblaadje staat hebben ze het niet altijd jammer
85 Reviews Plaats review
Cynthia
|Zeer onvriendelijk personeel, roddelend over klanten die de winkel uitlopen en ben hier flink afgesnauwd. Ik ga voortaan wel naar Vlissingen of Middelburg, daar weet het personeel gelukkig wel wat klantvriendelijkheid is.
Anna
|ze zijn rommelig, verliezen altijd mijn pakketten die ik met ze verzend.
Ejk
|De filiaalmanager is vaak erg onvriendelijk naar klanten en personeel. Heb soms te doen met het personeel. Ze lijkt altijd geïrriteerd.
Cornelia
|M.n. Service van de medewerkers; de mening van mevrouw zet ze niet onder stoelen of banken ook zaken waar ze nix over te zeggen heeft.
Klant van Primera
|als er iets in het reclameblaadje staat hebben ze het niet altijd jammer