De service en klantvriendelijkheid van de medewerkers top. De eigenaresse echter flop. Zeer onvriendelijke behandeling vandaag genoten. Werd afgesnauwd omdat ik wat vroeg over een apparaat in de winkel. Daar had ik niets mee te maken. Zeer wisselende stemmingen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jo de K.
|
Lager dan 0 gaat helaas niet, ze zetten jezelf en anderen voor schut waar je bij staat en roddelen achter je rug om, kom nooit meer bij deze "dame" is niets menselijks aan, commentaar en een grote mond, dat is wat zelfs de vaste klant kan krijgen, ouderen en kinderen moeten daar helemaal geweerd worden. Puinhoop! niet voor niets kan ze geen personeel houden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arno
|
Zeer onvriendelijk tegen kinderen!
Melding gemaakt bij politie en post NL
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
A
|
Ik kom er nooit meer, wat een vreselijk mens! Zo onvriendelijk en snauwt je gewoon af! Mischien met pensioen gaan en de winkel over laten aan een ander die wel voor de klanten klaar staat! Ik rijd wel naar Middelburg als ik bij primera moet zijn....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Diana
|
Oké wat zal ik er nog over zeggen deze mensen zouden niet in een winkel mogen staan super onvriendelijk en en 10 voor het afsnauwen van klanten .
Roddelen over klanten eigen personeel zijn ze ook erg goed in !
Het is dat mijn pakketje daar word afgeleverd anders kwam ik er nooit meer
85 Reviews Plaats review
Dick de Kok
|De service en klantvriendelijkheid van de medewerkers top. De eigenaresse echter flop. Zeer onvriendelijke behandeling vandaag genoten. Werd afgesnauwd omdat ik wat vroeg over een apparaat in de winkel. Daar had ik niets mee te maken. Zeer wisselende stemmingen.
Jo de K.
|Lager dan 0 gaat helaas niet, ze zetten jezelf en anderen voor schut waar je bij staat en roddelen achter je rug om, kom nooit meer bij deze "dame" is niets menselijks aan, commentaar en een grote mond, dat is wat zelfs de vaste klant kan krijgen, ouderen en kinderen moeten daar helemaal geweerd worden. Puinhoop! niet voor niets kan ze geen personeel houden.
Arno
|Zeer onvriendelijk tegen kinderen!
Melding gemaakt bij politie en post NL
A
|Ik kom er nooit meer, wat een vreselijk mens! Zo onvriendelijk en snauwt je gewoon af! Mischien met pensioen gaan en de winkel over laten aan een ander die wel voor de klanten klaar staat! Ik rijd wel naar Middelburg als ik bij primera moet zijn....
Diana
|Oké wat zal ik er nog over zeggen deze mensen zouden niet in een winkel mogen staan super onvriendelijk en en 10 voor het afsnauwen van klanten .
Roddelen over klanten eigen personeel zijn ze ook erg goed in !
Het is dat mijn pakketje daar word afgeleverd anders kwam ik er nooit meer