Ik had op 29 augustus als cadeau twee fashion cadeaukaarten gekocht om bij de Bijenkorf in te kunnen wisselen. De Bijenkorf card was niet meer verkrijgbaar. Op 1 september heeft fashion cadeaukaart de samenwerking met de Bijenkorf opgezegd. Met als gevolg dat de bonnen daarcniet meer gebruikt konden worden. (De verjaardag was in september) De dames van de Primera (Eggert) hebben het keurig opgelost. De bonnen heb ik gisteren kunnen inwisselen voor geld, zodat degene voor wie de bonnen waren, lekker kan gaan shoppen bij de Bijenkorf. Top geregeld!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Primera
|
Zeer klantvriendelijke behandeling in een winkel waar de ruimte redelijk beperkt is om alle artikelen te tonen.
8.1
0
Jos Helsloot
|
Ik vroeg om een bepaald merk Deze zat niet standaard in het assortiment, maar men zei dat ze het gingen onderzoeken voor me Tot mijn verbazing werd ik dezelfde middag al gebeld met de mededeling dat ze het gingen bestellen en de week erop was het binnen Ze belde me en ik kwam het kopen en sindsdien is het standaard assortiment Petje af voor primera in het eggertcentrum
9.1
0
Gesponsord
Marion
|
Speciaal, op mijn verzoek, werd een bepaald product in het assortiment opgenomen! Ik werd er zelfs extra over gebeld! Dat noem ik nog eens service.
4 Reviews Plaats review
Anita
|Ik had op 29 augustus als cadeau twee fashion cadeaukaarten gekocht om bij de Bijenkorf in te kunnen wisselen. De Bijenkorf card was niet meer verkrijgbaar. Op 1 september heeft fashion cadeaukaart de samenwerking met de Bijenkorf opgezegd. Met als gevolg dat de bonnen daarcniet meer gebruikt konden worden. (De verjaardag was in september) De dames van de Primera (Eggert) hebben het keurig opgelost. De bonnen heb ik gisteren kunnen inwisselen voor geld, zodat degene voor wie de bonnen waren, lekker kan gaan shoppen bij de Bijenkorf. Top geregeld!
Klant van Primera
|Zeer klantvriendelijke behandeling in een winkel waar de ruimte redelijk beperkt is om alle artikelen te tonen.
Jos Helsloot
|Ik vroeg om een bepaald merk Deze zat niet standaard in het assortiment, maar men zei dat ze het gingen onderzoeken voor me Tot mijn verbazing werd ik dezelfde middag al gebeld met de mededeling dat ze het gingen bestellen en de week erop was het binnen Ze belde me en ik kwam het kopen en sindsdien is het standaard assortiment Petje af voor primera in het eggertcentrum
Marion
|Speciaal, op mijn verzoek, werd een bepaald product in het assortiment opgenomen! Ik werd er zelfs extra over gebeld! Dat noem ik nog eens service.