Gemoedelijk winkelen, en altijd behulpzaam en vriendelijk en een leuke winkel
8.0
0
R.van den Hoeven
|
Had op website 2 i phone kabeltjes besteld, met daarbij de mededeling of ik er, zoals op hun site stond, voor 100 % van kon uitgaan dat de Iphone 5 s kabel ook goed werkt.
Dit omdat ik al eerder een probleem had met een zelfde kabel van een andere leverancier , en dat ik de kabel over een week ,nodig heb en geen tijd meer heb om nogmaals te gaan zoeken naar een kabeltje.
Het onderstaande kreeg ik per mail toegezonden en daarbij ook nog eens een mail met "geannuleerd" en de vermelding dat Primera Vlieland het bedrag had teruggestort op mijn rekening.
ONTVANGEN MAIL VAN PRIMERA VLIELAND:
Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:
Naar aanleiding van uw opmerking: U heeft erg veel vertrouwen in ons. Lekker een origineel Apple kabeltje ergens gaan bestellen, lijkt me een beter idee.
Een lomp en brutaal antwoord naar een klant die gewoon 100 % zeker wil zijn van een goed werkende aankoop.
Vraag me af of men ook zo 'n reactie had gegeven als het een bestelling van b.v. € 400,- euro was geweest i.p.v. een bestelling van € 12,-
Wat mij betreft dus een zeer slechte ervaring met Primera Vlieland!!
3.3
0
Klant van Primera
|
goede, klantgerichte en persoonlijke benadering en normale, relevante adviezen.
3 Reviews Plaats review
Dirk
|Gemoedelijk winkelen, en altijd behulpzaam en vriendelijk en een leuke winkel
R.van den Hoeven
|Had op website 2 i phone kabeltjes besteld, met daarbij de mededeling of ik er, zoals op hun site stond, voor 100 % van kon uitgaan dat de Iphone 5 s kabel ook goed werkt.
Dit omdat ik al eerder een probleem had met een zelfde kabel van een andere leverancier , en dat ik de kabel over een week ,nodig heb en geen tijd meer heb om nogmaals te gaan zoeken naar een kabeltje.
Het onderstaande kreeg ik per mail toegezonden en daarbij ook nog eens een mail met "geannuleerd" en de vermelding dat Primera Vlieland het bedrag had teruggestort op mijn rekening.
ONTVANGEN MAIL VAN PRIMERA VLIELAND:
Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:
Naar aanleiding van uw opmerking: U heeft erg veel vertrouwen in ons. Lekker een origineel Apple kabeltje ergens gaan bestellen, lijkt me een beter idee.
Een lomp en brutaal antwoord naar een klant die gewoon 100 % zeker wil zijn van een goed werkende aankoop.
Vraag me af of men ook zo 'n reactie had gegeven als het een bestelling van b.v. € 400,- euro was geweest i.p.v. een bestelling van € 12,-
Wat mij betreft dus een zeer slechte ervaring met Primera Vlieland!!
Klant van Primera
|goede, klantgerichte en persoonlijke benadering en normale, relevante adviezen.