Zijn alleen behulpzaam bij binnenkomst Daarna zit je aan ze vast en krijg je gewoon GEEN service meer. Totale afrader.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ALDIN FERATOVIC
|
Zeer ontevreden over Premiums. Bieden totaal geen service!!
WAT HEB IK SPIJT DAT IK MET ZE IN ZEE BEN GEGAAN.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Carolien Tuijthof
|
Ze zijn zeer vriendelijk om je binnen te halen en vervolgens geven ze geen service meer. Je moet 10 tot 20 minuten bellen voordat de telefoon wordt opgenomen door een telefoniste die niets weet. De excuses zijn: Druk, vakantie, pauze, onderbezet, in de file, vertraging NS, zit op de WC, is ziek, maar er is wel tijd voor nieuwe klanten. ***. E mails worden NIET beantwoord. Terug bel verzoeken NIET gehonoreerd. Je moet ellenlang wachten voordat ze je veranderingen door voeren en hoog op de google zoals beloofd? Vergeet het maar. Carolien Tuijthof
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wouter
|
Een website bouwen kunnen ze prima. Wil je echter veranderingen doorvoeren dan is onze ervaring dat er flink wat bugs in hun eigen cms systeem naar voren komen, waardoor zelfs de hele website onleesbaar kan worden. Oplossen van deze bug duurt vervolgens meer dan een week.
Communicatie en contact zijn bijzonder lastig te leggen. Wil je als ZZP'er een website en je wilt er niets, maar dan ook niets aan wijzigen en interesseert een klantenservice je niet, dan is premiums jouw keuze.
Wil je echter een beetje garantie op een continu goed functionerende website en een betrouwbare helpdesk, blijf dan ver weg bij deze website bouwer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
JvH
|
Verschrikkelijk!!! In het begin doen ze zich voor als professioneel. De teksten heb ik zelf aan moeten leveren. Alles behalve proffesioneel! Vooraf wordt aangegeven dat er altijd telefonisch contact kan plaatsvinden. Helaas bleek dit niet het geval en moet alles per mail. Je krijgt geen antwoord en moet alsnog weer bellen. Bij veranderingen/ aanpassingen krijg je bij godsgratie een mail met daarin dat de aanpassingen zijn doorgevoerd. De mail met aanpassingen wordt niet goed gelezen, de helft van wat erin staat wordt gedaan.
Eenmaal betaald betekend bij premiums geen goede en klantvriendelijke service meer. Goedkoop is duurkoop blijkt hier het geval. Uitermate teleurgesteld in dit bedrijf. Ik adviseer om naar een ander webshop bouwer te gaan!
28 Reviews Plaats review
Radiance Energy Healing
|Zijn alleen behulpzaam bij binnenkomst Daarna zit je aan ze vast en krijg je gewoon GEEN service meer. Totale afrader.
ALDIN FERATOVIC
|Zeer ontevreden over Premiums. Bieden totaal geen service!!
WAT HEB IK SPIJT DAT IK MET ZE IN ZEE BEN GEGAAN.
Carolien Tuijthof
|Ze zijn zeer vriendelijk om je binnen te halen en vervolgens geven ze geen service meer. Je moet 10 tot 20 minuten bellen voordat de telefoon wordt opgenomen door een telefoniste die niets weet. De excuses zijn: Druk, vakantie, pauze, onderbezet, in de file, vertraging NS, zit op de WC, is ziek, maar er is wel tijd voor nieuwe klanten. ***. E mails worden NIET beantwoord. Terug bel verzoeken NIET gehonoreerd. Je moet ellenlang wachten voordat ze je veranderingen door voeren en hoog op de google zoals beloofd? Vergeet het maar. Carolien Tuijthof
Wouter
|Een website bouwen kunnen ze prima. Wil je echter veranderingen doorvoeren dan is onze ervaring dat er flink wat bugs in hun eigen cms systeem naar voren komen, waardoor zelfs de hele website onleesbaar kan worden. Oplossen van deze bug duurt vervolgens meer dan een week.
Communicatie en contact zijn bijzonder lastig te leggen. Wil je als ZZP'er een website en je wilt er niets, maar dan ook niets aan wijzigen en interesseert een klantenservice je niet, dan is premiums jouw keuze.
Wil je echter een beetje garantie op een continu goed functionerende website en een betrouwbare helpdesk, blijf dan ver weg bij deze website bouwer.
JvH
|Verschrikkelijk!!! In het begin doen ze zich voor als professioneel. De teksten heb ik zelf aan moeten leveren. Alles behalve proffesioneel! Vooraf wordt aangegeven dat er altijd telefonisch contact kan plaatsvinden. Helaas bleek dit niet het geval en moet alles per mail. Je krijgt geen antwoord en moet alsnog weer bellen. Bij veranderingen/ aanpassingen krijg je bij godsgratie een mail met daarin dat de aanpassingen zijn doorgevoerd. De mail met aanpassingen wordt niet goed gelezen, de helft van wat erin staat wordt gedaan.
Eenmaal betaald betekend bij premiums geen goede en klantvriendelijke service meer. Goedkoop is duurkoop blijkt hier het geval. Uitermate teleurgesteld in dit bedrijf. Ik adviseer om naar een ander webshop bouwer te gaan!