Een prijsopgave gevraagd voor een beufort 6 accupack + 2 accu's om precies te zijn het accupack kost € 277,00 + 2 accu's 20 AH a € 189,00 = € 655,00
Bij een ander bedrijf heb ik € 295,00 betaald voor het hele geheel nieuw, hoe kan het Zo'n groot verschil zijn??
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ingeborg
|
Agressieve en misleidende verkoop! Voordat ik het gesprek aanging met PractiComfort, heb ik duidelijk gemaakt dat ik mij aan het oriënteren was om een traplift te kopen en dat PractiComfort de eerste was die ik zag, later die week zou ik nog 3 trapliftleveranciers langskomen. De verkoper van PractiComfort heeft mij een bestelbon laten tekenen toen ik vervroegd weg moest naar mijn volgende afspraak. PractiComfort was er toen al 2 uur! De verkoper zei dat ik nergens toe verplicht was en nergens aan gebonden als ik zou tekenen en dat ik de tijd had tot 18 mei 2020 om te beslissen. In de haast die ik had heb ik niets nagelezen en snel getekend. Ik was ter goede trouw en geloofde de verkoper van PractiComfort. Bij dit bezoek waren de eigenaren van het appartement aanwezig en zij hebben inmiddels een getuigen verklaring ingevuld dat het inderdaad gezegd is door de vertegenwoordiger van PractiComfort dat ik nergens aan vast zat. Ondanks dat ik direct heb geannuleerd toen ik per mail een bevestiging van mijn bestelling binnen kreeg, wil PractiComfort mij houden aan het afnemen van de bestelling. De vertegenwoordiger heeft daarna het gevecht overgedragen aan de mobiliteitsadviseur van PractiComfort, die vervolgens met dreigementen komt en zegt dat we een maatproduct niet kunnen annuleren en dat ze gewoon doorgaan met produceren. Mijn advocaat kan hem niet tot rede brengen. We staan met onze rug tegen de muur. Hij zegt ook dat de getuigen verklaring waardeloos is, omdat de vertegenwoordiger zich bedreigd voelt en slachtofferhulp nodig heeft omdat de eigenaar via facebook een berichtje heeft gestuurd naar de vertegenwoordiger om te zeggen dat hij niet moet liegen. PractiComfort wil ook een klacht indienen tegen de eigenaar van het appartement vanwege het berichtje aan de verkoper waarin de eigenaar het opnam voor mij. PractiComfort is gelijk op de dreigende en intimiderende tour gegaan en zij eisen nu dat ik de bestelling toch afneem, want annuleren daar doen zij niet aan. Wel kan ik een minnelijke schikking van 30 procent betalen, terwijl ik onmiddellijk heb geannuleerd toen ik hun mail een dag later binnen kreeg van mijn bestelling. Als ik de 30 procent niet betaal dan slepen ze mij voor de rechter en moet ik 50 procent + 10 procent betalen. De 30 procent is hun goede wil zeggen ze... Om 9 uur ´s ochtends kwam de vertegenwoordiger langs en om 11 uur had ik mijn volgende afspraak, de vertegenwoordiger is tot 11,35 uur gebleven bij de eigenaren van het appartement. PractiComfort begon bij binnenkomst gelijk met opmeten van de trap, ik zei nog moet dat? Ja zei hij, want als je bij mij besteld en ik moet nog eens langskomen voor het opmeten van de trap dan kost jou dat 270 euro, dus daarom kan ik dat beter gelijk doen. Ik heb hem toen maar zijn gang laten gaan. Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik die week nog een paar traplift bedrijven op bezoek zou krijgen en dat ik pas na het weekend een besluit zou nemen met wie ik in zee zou gaan ook omdat ik het met mijn ouders moest bespreken. PractiComfort heeft misleidende en agressieve verkoop technieken toegepast en nu willen ze mij een boete laten betalen die buiten alle proporties is. De eigenaren van het appartement zijn hier getuigen van geweest en hebben een getuigenverklaring afgelegd. Ikzelf heb nog een persoonlijke mail naar de vertegenwoordiger gestuurd dat hij eerlijk moest zijn en dat ik nog niet wilde beslissen. Als antwoord kreeg ik dat hij zeer verbaasd was dat ik annulatie, omdat ik deze traplift toch voor 29 juni geplaatst wilde hebben en er dus haast was. Het contract wat hij mij heeft laten tekenen zit helemaal dicht omdat het een zogezegd maatproduct is. Op de bestelbon staat stock korting reserveren tot maandag 18 mei, het is toch heel duidelijk door deze opmerking dat ik niet van plan was om te bestellen voor 18 mei 2020. Ik was volledig ter goede trouw. PractiComfort wil een rechtzaak beginnen tegen mij, 9 juni willen ze het overdragen. Heeft iemand nog zoiets meegemaak?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Evelien
|
Wat een slecht en onvriendelijke klantenservice bij dit bedrijf. Fijn dat de badkamer in een dag veranderd is in een bizarre situatie als de onze. Dat een dierbare ernstig ziek werd en nog een aantal keer thuis kon zijn en er gebruik van kon maken. Maar na 2 jaar valt de glasplaat er bijna uit wegens slechte plaatsing van de douche, het kitten is niet goed gegaan. We hebben de glazen plaat zelf gestut tijdelijk met een houten balk om deze gevaarlijke situatie te stoppen, voordat deze op een kind valt. Wij hebben gebeld om te vragen hoe ze dit gaan oplossen. De hele familie is onbeschoft behandeld door de service van dit bedrijf, de toon en wantrouwen is schandalig! Dit bedrijf heeft te maken met oudere en zieke mensen, dat zij zo onbeschoft met mensen om gaan is onbegrijpelijk. Zelfs als je er redelijk uit wil komen blijkt hoe onbekwaam de medewerkers van de klantenservice afdeling zijn. Op het internet staan heel veel van dit soort situaties bij dit bedrijf, zie Radar/Google. GA NOOIT IN ZEE MET DIT BEDRIJF, garantie tot aan de drempel en onbeschofte klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Renate
|
Alles is naar wens verlopen. Telefonisch contact, TOP, bespreking en ontwerp, TOP. Afleveren en monteren, TOP. De twee monteerders werkte zo netjes waar ik echt van stond te kijken. In mijn beleving 'n echte aanrader!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
prinse
|
Meerdere klachten.
Op 31 mei 2018 heb ik een nieuwe scootmobiel Hurricane 30 besteld voor de prijs van 5850 euro. Zilverkleurig.
Af te leveren op 7 juni 2018.
Ik heb een dag later gebeld dat ik liever de rode wilde hebben en dat was geen probleem. De levering zou een week later plaatsvinden
op 14 juni. Ik belde voor de zekerheid op 13 juni of de levering doorging en of het een rode was.
Nee er is hier geen rode zei de dame aan de telefoon het is de zilverkleurige. Ze zei terug te bellen hierover.
Het bleek dat er toch ergens een rode was maar die kon pas op 15 juni afgeleverd worden.
Op 15 juni kwam de monteur met de scootmobiel en moest ik op de stoel gaan zitten voor het afstellen.
Ik zei het lijkt wel of ik scheef zit, de monteur zie toen “misschien bent U zelf wel scheef.” Lekker professioneel!
Zoiets zeg je niet, je gaat kijken wat er aan de hand is met die stoel. Mijn re voet raakte de bodem, mijn li voet maar half.
Toen de monteur vertrokken was zag ik dat de stoel inderdaad scheef stond wat hij ook had kunnen zien bij het in/uitladen.
Toch maar afleveren!
Ik heb diverse keren gebeld maar PractiComfort is niet te bereiken, ik heb meerdere lijnen gebeld ook de pech hulplijn op één dagdeel.
En overal langdurig in de wacht gestaan. “al onze medewerkers zijn in gesprek” (zijn daar wel medewerkers aanwezig?)
Ik werd een paar keer gebeld door hen uit België , een +32 nummer uit Gent stond er op mijn gsm.
Ik vroeg of ze vanuit België belde, “nee hoor ik woon gewoon in Nederland” vertelde mevrouw.
Ik heb diverse keren gebeld voor een nieuwe stoel, ik zou teruggebeld worden maar dat gebeurde niet.
De monteur kan alleen in de ochtend komen volgens zijn schema. Je kan het ook een keer omdraaien dat schema.
Ik kan alleen elke middag alle dagen van de week dus zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Een stukje service heb ik nog niet ontdekt en dat voor 5850 euro en hun eigen wanprestatie.
De stoel werd uiteindelijk vervangen 3,5 maand later. In de Email stond dat de monteur op 17 sept tussen 1-5 uur zou komen.
Ik zou pas thuis zijn om half 1 maar tot mijn verbazing zag ik op mijn gsm dat hij al 4x gebeld had vanaf 9:44.
Tja, onderlinge communicatie is er weinig of niet.
Het is geen pretje om te rijden op een scheve stoel.
De afspraken voor de monteur wordt door hen geregeld, waarom niet door de monteur zelf, is veel praktischer.
Wat een ellende om een vervangende stoel te krijgen, er wordt onderling slecht gecommuniceerd, dat is teleurstellend voor de klant.
Wanneer ik mijn klachten deel wat betreft de bereikbaarheid en onderlinge slechte communicatie dan is er weinig empathie te bespeuren.
Het enige wat vlot verliep was een offerteaanvraag, de auto met scootmobielen stond binnen twee dagen voor de deur.
Tja daar wordt aan verdiend maar bij klachten krijg ik het gevoel van ‘zoek het uit’. Dan mag het wel ruim drie maanden duren.
De website staat vol met alleen positieve reviews maar de klachtensite’s staan vol met ontevredenheid.
Voor mij nooit meer daar iets kopen vanwege bovenstaande maar ook super duur.
Vraag ook nooit een 'snelle offerte aan 'want die komt van PractiComfort en silver mobility terwijl er nog zoveel andere scootmobiel bedrijven zijn.
12 Reviews Plaats review
Mevr. Vollebregt
|Een prijsopgave gevraagd voor een beufort 6 accupack + 2 accu's om precies te zijn het accupack kost € 277,00 + 2 accu's 20 AH a € 189,00 = € 655,00
Bij een ander bedrijf heb ik € 295,00 betaald voor het hele geheel nieuw, hoe kan het Zo'n groot verschil zijn??
ingeborg
|Agressieve en misleidende verkoop! Voordat ik het gesprek aanging met PractiComfort, heb ik duidelijk gemaakt dat ik mij aan het oriënteren was om een traplift te kopen en dat PractiComfort de eerste was die ik zag, later die week zou ik nog 3 trapliftleveranciers langskomen. De verkoper van PractiComfort heeft mij een bestelbon laten tekenen toen ik vervroegd weg moest naar mijn volgende afspraak. PractiComfort was er toen al 2 uur! De verkoper zei dat ik nergens toe verplicht was en nergens aan gebonden als ik zou tekenen en dat ik de tijd had tot 18 mei 2020 om te beslissen. In de haast die ik had heb ik niets nagelezen en snel getekend. Ik was ter goede trouw en geloofde de verkoper van PractiComfort. Bij dit bezoek waren de eigenaren van het appartement aanwezig en zij hebben inmiddels een getuigen verklaring ingevuld dat het inderdaad gezegd is door de vertegenwoordiger van PractiComfort dat ik nergens aan vast zat. Ondanks dat ik direct heb geannuleerd toen ik per mail een bevestiging van mijn bestelling binnen kreeg, wil PractiComfort mij houden aan het afnemen van de bestelling. De vertegenwoordiger heeft daarna het gevecht overgedragen aan de mobiliteitsadviseur van PractiComfort, die vervolgens met dreigementen komt en zegt dat we een maatproduct niet kunnen annuleren en dat ze gewoon doorgaan met produceren. Mijn advocaat kan hem niet tot rede brengen. We staan met onze rug tegen de muur. Hij zegt ook dat de getuigen verklaring waardeloos is, omdat de vertegenwoordiger zich bedreigd voelt en slachtofferhulp nodig heeft omdat de eigenaar via facebook een berichtje heeft gestuurd naar de vertegenwoordiger om te zeggen dat hij niet moet liegen. PractiComfort wil ook een klacht indienen tegen de eigenaar van het appartement vanwege het berichtje aan de verkoper waarin de eigenaar het opnam voor mij. PractiComfort is gelijk op de dreigende en intimiderende tour gegaan en zij eisen nu dat ik de bestelling toch afneem, want annuleren daar doen zij niet aan. Wel kan ik een minnelijke schikking van 30 procent betalen, terwijl ik onmiddellijk heb geannuleerd toen ik hun mail een dag later binnen kreeg van mijn bestelling. Als ik de 30 procent niet betaal dan slepen ze mij voor de rechter en moet ik 50 procent + 10 procent betalen. De 30 procent is hun goede wil zeggen ze... Om 9 uur ´s ochtends kwam de vertegenwoordiger langs en om 11 uur had ik mijn volgende afspraak, de vertegenwoordiger is tot 11,35 uur gebleven bij de eigenaren van het appartement. PractiComfort begon bij binnenkomst gelijk met opmeten van de trap, ik zei nog moet dat? Ja zei hij, want als je bij mij besteld en ik moet nog eens langskomen voor het opmeten van de trap dan kost jou dat 270 euro, dus daarom kan ik dat beter gelijk doen. Ik heb hem toen maar zijn gang laten gaan. Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik die week nog een paar traplift bedrijven op bezoek zou krijgen en dat ik pas na het weekend een besluit zou nemen met wie ik in zee zou gaan ook omdat ik het met mijn ouders moest bespreken. PractiComfort heeft misleidende en agressieve verkoop technieken toegepast en nu willen ze mij een boete laten betalen die buiten alle proporties is. De eigenaren van het appartement zijn hier getuigen van geweest en hebben een getuigenverklaring afgelegd. Ikzelf heb nog een persoonlijke mail naar de vertegenwoordiger gestuurd dat hij eerlijk moest zijn en dat ik nog niet wilde beslissen. Als antwoord kreeg ik dat hij zeer verbaasd was dat ik annulatie, omdat ik deze traplift toch voor 29 juni geplaatst wilde hebben en er dus haast was. Het contract wat hij mij heeft laten tekenen zit helemaal dicht omdat het een zogezegd maatproduct is. Op de bestelbon staat stock korting reserveren tot maandag 18 mei, het is toch heel duidelijk door deze opmerking dat ik niet van plan was om te bestellen voor 18 mei 2020. Ik was volledig ter goede trouw. PractiComfort wil een rechtzaak beginnen tegen mij, 9 juni willen ze het overdragen. Heeft iemand nog zoiets meegemaak?
Evelien
|Wat een slecht en onvriendelijke klantenservice bij dit bedrijf. Fijn dat de badkamer in een dag veranderd is in een bizarre situatie als de onze. Dat een dierbare ernstig ziek werd en nog een aantal keer thuis kon zijn en er gebruik van kon maken. Maar na 2 jaar valt de glasplaat er bijna uit wegens slechte plaatsing van de douche, het kitten is niet goed gegaan. We hebben de glazen plaat zelf gestut tijdelijk met een houten balk om deze gevaarlijke situatie te stoppen, voordat deze op een kind valt. Wij hebben gebeld om te vragen hoe ze dit gaan oplossen. De hele familie is onbeschoft behandeld door de service van dit bedrijf, de toon en wantrouwen is schandalig! Dit bedrijf heeft te maken met oudere en zieke mensen, dat zij zo onbeschoft met mensen om gaan is onbegrijpelijk. Zelfs als je er redelijk uit wil komen blijkt hoe onbekwaam de medewerkers van de klantenservice afdeling zijn. Op het internet staan heel veel van dit soort situaties bij dit bedrijf, zie Radar/Google. GA NOOIT IN ZEE MET DIT BEDRIJF, garantie tot aan de drempel en onbeschofte klantenservice.
Renate
|Alles is naar wens verlopen. Telefonisch contact, TOP, bespreking en ontwerp, TOP. Afleveren en monteren, TOP. De twee monteerders werkte zo netjes waar ik echt van stond te kijken. In mijn beleving 'n echte aanrader!!!
prinse
|Meerdere klachten.
Op 31 mei 2018 heb ik een nieuwe scootmobiel Hurricane 30 besteld voor de prijs van 5850 euro. Zilverkleurig.
Af te leveren op 7 juni 2018.
Ik heb een dag later gebeld dat ik liever de rode wilde hebben en dat was geen probleem. De levering zou een week later plaatsvinden
op 14 juni. Ik belde voor de zekerheid op 13 juni of de levering doorging en of het een rode was.
Nee er is hier geen rode zei de dame aan de telefoon het is de zilverkleurige. Ze zei terug te bellen hierover.
Het bleek dat er toch ergens een rode was maar die kon pas op 15 juni afgeleverd worden.
Op 15 juni kwam de monteur met de scootmobiel en moest ik op de stoel gaan zitten voor het afstellen.
Ik zei het lijkt wel of ik scheef zit, de monteur zie toen “misschien bent U zelf wel scheef.” Lekker professioneel!
Zoiets zeg je niet, je gaat kijken wat er aan de hand is met die stoel. Mijn re voet raakte de bodem, mijn li voet maar half.
Toen de monteur vertrokken was zag ik dat de stoel inderdaad scheef stond wat hij ook had kunnen zien bij het in/uitladen.
Toch maar afleveren!
Ik heb diverse keren gebeld maar PractiComfort is niet te bereiken, ik heb meerdere lijnen gebeld ook de pech hulplijn op één dagdeel.
En overal langdurig in de wacht gestaan. “al onze medewerkers zijn in gesprek” (zijn daar wel medewerkers aanwezig?)
Ik werd een paar keer gebeld door hen uit België , een +32 nummer uit Gent stond er op mijn gsm.
Ik vroeg of ze vanuit België belde, “nee hoor ik woon gewoon in Nederland” vertelde mevrouw.
Ik heb diverse keren gebeld voor een nieuwe stoel, ik zou teruggebeld worden maar dat gebeurde niet.
De monteur kan alleen in de ochtend komen volgens zijn schema. Je kan het ook een keer omdraaien dat schema.
Ik kan alleen elke middag alle dagen van de week dus zo moeilijk hoeft dat niet te zijn.
Een stukje service heb ik nog niet ontdekt en dat voor 5850 euro en hun eigen wanprestatie.
De stoel werd uiteindelijk vervangen 3,5 maand later. In de Email stond dat de monteur op 17 sept tussen 1-5 uur zou komen.
Ik zou pas thuis zijn om half 1 maar tot mijn verbazing zag ik op mijn gsm dat hij al 4x gebeld had vanaf 9:44.
Tja, onderlinge communicatie is er weinig of niet.
Het is geen pretje om te rijden op een scheve stoel.
De afspraken voor de monteur wordt door hen geregeld, waarom niet door de monteur zelf, is veel praktischer.
Wat een ellende om een vervangende stoel te krijgen, er wordt onderling slecht gecommuniceerd, dat is teleurstellend voor de klant.
Wanneer ik mijn klachten deel wat betreft de bereikbaarheid en onderlinge slechte communicatie dan is er weinig empathie te bespeuren.
Het enige wat vlot verliep was een offerteaanvraag, de auto met scootmobielen stond binnen twee dagen voor de deur.
Tja daar wordt aan verdiend maar bij klachten krijg ik het gevoel van ‘zoek het uit’. Dan mag het wel ruim drie maanden duren.
De website staat vol met alleen positieve reviews maar de klachtensite’s staan vol met ontevredenheid.
Voor mij nooit meer daar iets kopen vanwege bovenstaande maar ook super duur.
Vraag ook nooit een 'snelle offerte aan 'want die komt van PractiComfort en silver mobility terwijl er nog zoveel andere scootmobiel bedrijven zijn.