Jongstleden heb ik een hele vervelende ervaring gehad met medewerkster A. Verkoopster kan ik haar niet noemen want 'n verkoopster zorgt ervoor dat 'n klant altijd tevreden de deur uitgaat. In het kort: 4 producten gekocht op advies van Bergman-consulente die aangaf dat op alle producten 21 % korting zou zijn. Enige tijd later kijk ik toevallig op de kassabon (doe ik eigenlijk nooit bij aankopen bij Delice, ik kom daar al 25 jaar en verrekenen korting gaat altijd goed. Nu bleek dat op 2 producten (over deze 2 producten nog specifiek naar de korting gevraagd) geen korting was gegeven. Ik ben terug gegaan naar Delice en A. gaf aan dat op deze producten geen korting is vanwege dat ze al in de aanbieding zijn. En consulente niet bij hen werkt en zij niet kan bepalen of zeggen dat op die 2 producten korting zou zijn. Ik aangegeven dat ik daar niets aan kan doen en dat zij toegezegd heeft dat ook daar korting op zou zijn. A.: nee, er was niets aan te doen, ik kon de producten terug brengen en mijn geld terug krijgen. Ik de volgende dag ernaar toe en aangegeven dat ik overdonderd was met de weinig soepele oplossing en het er niet mee eens ben. Ik de producten gekocht heb omdat ik ze graag wilde hebben en het dan ook niet klantvriendelijk en geen service vind dat de enige oplossing is: teruggeven. Ik aangegeven dat er ook andere oplossingen zijn. Out of the box, creatief meedenken met de klant. Aan welke oplossing ik dan zat te denken?! A: alsnog korting geven, kan niet vanwege de kassa. Ik: Tegoedbon? of aantekening ergens dat bij volgende aankoop € 10,50 eraf gaat. A: nee, dat kan de kassa niet verwerken. Ergo: tussen de regels door kan je lezen dat A. het wel wil doen maar alles valt en staat met de kassa! Onzin natuurlijk: creatief mee danken met de klant! Je wilt toch je klanten tevreden houden en behouden. Nee, er was geen andere oplossing! Zeer teleurstellend! Delice heeft hierbij na 25 jaar (!), een trouwe klant verloren! Mijn advies: A. naar een cursus klanttevredenheid sturen. Creatief meedenken en flexibel zijn. Helaas voor Delice, maar ik ga nu ergens anders mijn producten kopen.
1 Review Plaats review
M. van der Eerden
|Jongstleden heb ik een hele vervelende ervaring gehad met medewerkster A. Verkoopster kan ik haar niet noemen want 'n verkoopster zorgt ervoor dat 'n klant altijd tevreden de deur uitgaat. In het kort: 4 producten gekocht op advies van Bergman-consulente die aangaf dat op alle producten 21 % korting zou zijn. Enige tijd later kijk ik toevallig op de kassabon (doe ik eigenlijk nooit bij aankopen bij Delice, ik kom daar al 25 jaar en verrekenen korting gaat altijd goed. Nu bleek dat op 2 producten (over deze 2 producten nog specifiek naar de korting gevraagd) geen korting was gegeven. Ik ben terug gegaan naar Delice en A. gaf aan dat op deze producten geen korting is vanwege dat ze al in de aanbieding zijn. En consulente niet bij hen werkt en zij niet kan bepalen of zeggen dat op die 2 producten korting zou zijn. Ik aangegeven dat ik daar niets aan kan doen en dat zij toegezegd heeft dat ook daar korting op zou zijn. A.: nee, er was niets aan te doen, ik kon de producten terug brengen en mijn geld terug krijgen. Ik de volgende dag ernaar toe en aangegeven dat ik overdonderd was met de weinig soepele oplossing en het er niet mee eens ben. Ik de producten gekocht heb omdat ik ze graag wilde hebben en het dan ook niet klantvriendelijk en geen service vind dat de enige oplossing is: teruggeven. Ik aangegeven dat er ook andere oplossingen zijn. Out of the box, creatief meedenken met de klant. Aan welke oplossing ik dan zat te denken?! A: alsnog korting geven, kan niet vanwege de kassa. Ik: Tegoedbon? of aantekening ergens dat bij volgende aankoop € 10,50 eraf gaat. A: nee, dat kan de kassa niet verwerken. Ergo: tussen de regels door kan je lezen dat A. het wel wil doen maar alles valt en staat met de kassa! Onzin natuurlijk: creatief mee danken met de klant! Je wilt toch je klanten tevreden houden en behouden. Nee, er was geen andere oplossing! Zeer teleurstellend! Delice heeft hierbij na 25 jaar (!), een trouwe klant verloren! Mijn advies: A. naar een cursus klanttevredenheid sturen. Creatief meedenken en flexibel zijn. Helaas voor Delice, maar ik ga nu ergens anders mijn producten kopen.