Veel te lange wachttijden. Patiënten snappen niet dat je voor eenvoudige herhalingsrecepten een 1/2 uur moet wachten. Dit is nog wel uit te leggen voor ingewikkelde oncolytica.
Ondanks controle op controle werd ik recent de volgende dag nog gebeld of ik wel de juiste hoeveelheid medicijnen had meegekregen. ( kun je positief of negatief benaderen)
Ondanks de drukte toch gaan pauzeren. Geen flexibiliteit in aanbod werkdruk.
Medewerkers stralen uit dat ze geen plezier in hun werk beleven.
Hebben geen empathie voor het feit dat de poli-apotheek aan het einde van je ziekenhuisbezoek zit en dat patiënten er al uren vertoeven(voelen zich vaak niet lekker)
Uitleg medicatie en controle of de patiënt medicijngebruik begrijpt is goed.(schema's oncolytica)
Advies: elektronische ordercommunicatie zodat de apothekersassistente alvast aan de slag kan gaan met de uitgifte van de medicatie. Tot op heden krijg ik nog steeds een recept mee.
1 Review Plaats review
J. Blaak
|Veel te lange wachttijden. Patiënten snappen niet dat je voor eenvoudige herhalingsrecepten een 1/2 uur moet wachten. Dit is nog wel uit te leggen voor ingewikkelde oncolytica.
Ondanks controle op controle werd ik recent de volgende dag nog gebeld of ik wel de juiste hoeveelheid medicijnen had meegekregen. ( kun je positief of negatief benaderen)
Ondanks de drukte toch gaan pauzeren. Geen flexibiliteit in aanbod werkdruk.
Medewerkers stralen uit dat ze geen plezier in hun werk beleven.
Hebben geen empathie voor het feit dat de poli-apotheek aan het einde van je ziekenhuisbezoek zit en dat patiënten er al uren vertoeven(voelen zich vaak niet lekker)
Uitleg medicatie en controle of de patiënt medicijngebruik begrijpt is goed.(schema's oncolytica)
Advies: elektronische ordercommunicatie zodat de apothekersassistente alvast aan de slag kan gaan met de uitgifte van de medicatie. Tot op heden krijg ik nog steeds een recept mee.