Slechte kwaliteit jeans. Als je contact opneemt, wijzen ze je op de garantietermijn. Ze gaan voorbij aan de kern van het probleem: jeans zijn na een jaartje versleten. Nooit meer PME!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Huub America
|
PME jasje gekocht ietsje meer dan een jaar geleden via de web shop van hun. Kenmerk is met gestikte ruiten van buitenzijde. Het hele stiksel rafelt nu al los. PME beroept zich op het voorbij zijn van de garantie. Geen coulance, geen service en dat voor deze woekerprijzen ! NOOIT MEER PME !
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ruud
|
Kwaliteit holt achteruit, heb veel geld uitgegeven aan pme kleding maar ik koop niets meer van dit merk van wegen slechte kwaliteit en zeeeeeer slechte klanten service, dus PME weer een klant minder en vooral doorgaan zo!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willie van Loo
|
Ook hier nooit meer PME. 3 dure spijkerbroeken gekocht en alle drie de zakken stuk. Echt belachelijk voor zo een dure broek. Ergste is dat PME er niks mee doet en dat de kwaliteit ook niet verbeterd. Blijft triest dat je zo weinig plezier hebt van je geld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marcel
|
ik heb contact gezocht met de webshop ivm cargo kortebroek die gingen verkleuren na 5 tot 7 keer dragen ik heb foto,s als bewijs mee gestuurd en zij geven aan dat door de zon en het zweet de broekjes gaan verkleuren ik gaf aan dat een korte broek van tussen de 80 tot 90 euro je toch wel een paar jaar plezier moet hebben ipv na een paar keer dagen voor schut lopen ivm verbleekte broekjes maar ze komen je op geen enkele manier te gemoed de service van PME is zeer slecht de prijzen zijn hoog en kwaliteit zeer beneden pijl dus ik koop nooit meer iets van PME ben er helemaal klaar mee
93 Reviews Plaats review
T
|Slechte kwaliteit jeans. Als je contact opneemt, wijzen ze je op de garantietermijn. Ze gaan voorbij aan de kern van het probleem: jeans zijn na een jaartje versleten. Nooit meer PME!
Huub America
|PME jasje gekocht ietsje meer dan een jaar geleden via de web shop van hun. Kenmerk is met gestikte ruiten van buitenzijde. Het hele stiksel rafelt nu al los. PME beroept zich op het voorbij zijn van de garantie. Geen coulance, geen service en dat voor deze woekerprijzen ! NOOIT MEER PME !
Ruud
|Kwaliteit holt achteruit, heb veel geld uitgegeven aan pme kleding maar ik koop niets meer van dit merk van wegen slechte kwaliteit en zeeeeeer slechte klanten service, dus PME weer een klant minder en vooral doorgaan zo!!!
Willie van Loo
|Ook hier nooit meer PME. 3 dure spijkerbroeken gekocht en alle drie de zakken stuk. Echt belachelijk voor zo een dure broek. Ergste is dat PME er niks mee doet en dat de kwaliteit ook niet verbeterd. Blijft triest dat je zo weinig plezier hebt van je geld.
marcel
|ik heb contact gezocht met de webshop ivm cargo kortebroek die gingen verkleuren na 5 tot 7 keer dragen ik heb foto,s als bewijs mee gestuurd en zij geven aan dat door de zon en het zweet de broekjes gaan verkleuren ik gaf aan dat een korte broek van tussen de 80 tot 90 euro je toch wel een paar jaar plezier moet hebben ipv na een paar keer dagen voor schut lopen ivm verbleekte broekjes maar ze komen je op geen enkele manier te gemoed de service van PME is zeer slecht de prijzen zijn hoog en kwaliteit zeer beneden pijl dus ik koop nooit meer iets van PME ben er helemaal klaar mee