Nu dik 5 jaar klant bij plinq en vanaf begin slechte tv ontvangst blokken stilstaand beeld.
verschillende keer gebeld en contact gehad met een medewerker van alles geprobeerd maar ze krijgen het niet opgelost . wil graag overstappen maar dat kan niet veel geld betaald om aan te leggen maar kunnen niets. En nu hebben ze ook nog het tarief met 5 euro verhoogd zorg eerst maar dat alles zonder storing werkt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Debbie sorries
|
Super internet en televisie.. ondanks ik midden in bos woon.
Super service
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne Pons
|
Toen ik vorig jaar overstapte naar Plinq had ik in het begin veel aan te merken op vooral de digitale televisie. Maar inmiddels is er heel veel verbeterd. Terugkijken, vanaf begin kijken, pauzeren, doorspoelen vooruit en achteruit gaat nu perfect.
Van de klantenservice kan ik niet anders zeggen dan dat ze heel positief reageren op suggesties en ze bellen ook zeker terug. Ik ben nu heel tevreden, ook omdat ik gewoon weet dat de klantenservice meedenkt, mocht er al een probleem zijn. Kortom heel blij mee.
En: Plinq biedt de mogelijkheid om digitale tv te combineren met coax. Ik kan op een oude analoge tv nog steeds tv kijken.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Meriam molenaar
|
Vorig jaar enige maanden slecht ontvangst van internet en televisie
Dat na lange tijd pas opgelost is
Geen compensatie, geen excuses niets
Nu alweer een week blokjes tv
Na 6 dagen maar eens bellen
Adres word geeneens gevragen o dat is dat gebied
We weten het en ja problemen met de ontvangst
Ja lastig we zijn er mee bezig
We betalen wel de volle rekening
Zitten alweer langere tijd zonder goede tv
Kunnen omdat plinq de glasvezel niet vrijgeeft ook niet overstappen naar een andere aanbieder
Mogen blijkbaar ook niet te vaak bellen met de klacht want dat word als vervelend ervaren en ze weten het
Maw gewoon betalen en niet vervelend doen want we lossen het toch niet sneller op en compenseren niets
Je zit toch aan ons vast dus wie maakt ons wat mentaliteit bij dit bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jolanda van Biemen
|
Al jaren klant. Geen storingen gehad en prima klantenservice. Ik hoor buren klagen over ziggo en KPN maar nooit over plinq.
21 Reviews Plaats review
Hans Draad
|Nu dik 5 jaar klant bij plinq en vanaf begin slechte tv ontvangst blokken stilstaand beeld.
verschillende keer gebeld en contact gehad met een medewerker van alles geprobeerd maar ze krijgen het niet opgelost . wil graag overstappen maar dat kan niet veel geld betaald om aan te leggen maar kunnen niets. En nu hebben ze ook nog het tarief met 5 euro verhoogd zorg eerst maar dat alles zonder storing werkt.
Debbie sorries
|Super internet en televisie.. ondanks ik midden in bos woon.
Super service
Anne Pons
|Toen ik vorig jaar overstapte naar Plinq had ik in het begin veel aan te merken op vooral de digitale televisie. Maar inmiddels is er heel veel verbeterd. Terugkijken, vanaf begin kijken, pauzeren, doorspoelen vooruit en achteruit gaat nu perfect.
Van de klantenservice kan ik niet anders zeggen dan dat ze heel positief reageren op suggesties en ze bellen ook zeker terug. Ik ben nu heel tevreden, ook omdat ik gewoon weet dat de klantenservice meedenkt, mocht er al een probleem zijn. Kortom heel blij mee.
En: Plinq biedt de mogelijkheid om digitale tv te combineren met coax. Ik kan op een oude analoge tv nog steeds tv kijken.
Meriam molenaar
|Vorig jaar enige maanden slecht ontvangst van internet en televisie
Dat na lange tijd pas opgelost is
Geen compensatie, geen excuses niets
Nu alweer een week blokjes tv
Na 6 dagen maar eens bellen
Adres word geeneens gevragen o dat is dat gebied
We weten het en ja problemen met de ontvangst
Ja lastig we zijn er mee bezig
We betalen wel de volle rekening
Zitten alweer langere tijd zonder goede tv
Kunnen omdat plinq de glasvezel niet vrijgeeft ook niet overstappen naar een andere aanbieder
Mogen blijkbaar ook niet te vaak bellen met de klacht want dat word als vervelend ervaren en ze weten het
Maw gewoon betalen en niet vervelend doen want we lossen het toch niet sneller op en compenseren niets
Je zit toch aan ons vast dus wie maakt ons wat mentaliteit bij dit bedrijf
Jolanda van Biemen
|Al jaren klant. Geen storingen gehad en prima klantenservice. Ik hoor buren klagen over ziggo en KPN maar nooit over plinq.