Wij zijn bij een bezoek aan de showroom in Zwolle zeer onprofessioneel en onbeschoft behandeld. We wisten dat je op afspraak (uitgebreid) met een verkoper kan spreken. Vooraf (via mail) hebben wij een toezegging gekregen dat wij wel vragen konden stellen. Dat bleek daar niet mogelijk. Er werd door de verkopers zeer geïrriteerd gereageerd. Na een onzinnige toelichting en discussie werd zelfs aangegeven dat we beter naar een andere winkel konden gaan. Advies: Nooit hier kopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Coen
|
Zeer onprofessioneel waardeloos bedrijf. Wij hebben een woning gekocht die onder de projectbouw van Dura Vermeer valt moesten voor het sanitair naar Plieger. We hebben een afspraak gemaakt om in de showroom een kijkje te nemen tot dusver alles zoals het hoort.
Eenmaal aangekomen in de showroom waren we overgeleverd aan een zeer ongeïnteresseerde opdringerige verkoper die eigenlijk al onze wensen aanpaste naar zijn eigen voorkeur en alle sanitair wat we graag wilde hebben was te duur en onzinnig geprijsd i.v.m. het ‘’merkstickertje’’ het sanitair wat wel goed was is allemaal van Plieger eigen merk. (hier zal wel een bonus voor hem o.i.d. op zitten).
Toen we aangaven ook graag het een en ander op de tekening aangepast te willen hebben aan inrichting was het antwoord ‘’maar dat kost extra geld en je kunt maar beter als je in zo’n woning gaat wonen op de kosten letten’’ we hebben daarop aangeven dat we beseffen dat het extra geld kost maar we het toch graag willen. Daarop volgende een hele diepe zucht en werd met tegenzin alles in de tekening van rechts naar links gesleept waardoor alles verkeerdom in de tekening stond en moeste we zelf maar met een beetje fantasie bedenken hoe het er goed om in zou staan.
Na deze waardeloze ervaring toch maar eens naar de prijzen gevraagd. Hierop werd aangegeven dat we alle vaste sanitair via een offerte van het project zouden krijgen en alle losse delen die zelf te monteren waren via een offerte van hunzelf zodat er geen opgeld op kwam en het wel achteraf geleverd kon worden zodat we zelf wel even een monteur erbij konden zoeken. Want zo deden ze dit altijd bij de projectbouw. En allemaal veel voordeliger voor ons op deze manier want alles was al duur genoeg in onze situatie aldus de verkoper.
We hebben uiteindelijk netjes afgesloten met we wachten de offerte af en we horen graag wat het kost. Helaas nooit geen mail of telefoontje meer ontvangen en uiteindelijk verstreek de sluitingsdatum voor het aanleveren van de badkamer via Plieger waardoor we hebben besloten het maar in eigen beheer te doen.
Ik snap niet dat een professionele partij zoals Dura Vermeer zaken doet met dit soort bedrijven, wat een aanfluiting.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Penders
|
Geen service zullen dit bedrijf nooit adviseren zou zeggen blijf er weg werken mensen die je niet willen helpen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R slof
|
Vandaag radiator van dit geweldige merk opgehangen, de strippen zitten er ongelijk opgelost.wat een troep
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eef
|
Denk goed mee over badkamer indeling en uitstraling. .. Pluspunten: Heel vriendelijk personeel en denken echt mee. Minpunten: Levertijden van douchewanden zijn erg lang.
8 Reviews Plaats review
Paul
|Wij zijn bij een bezoek aan de showroom in Zwolle zeer onprofessioneel en onbeschoft behandeld. We wisten dat je op afspraak (uitgebreid) met een verkoper kan spreken. Vooraf (via mail) hebben wij een toezegging gekregen dat wij wel vragen konden stellen. Dat bleek daar niet mogelijk. Er werd door de verkopers zeer geïrriteerd gereageerd. Na een onzinnige toelichting en discussie werd zelfs aangegeven dat we beter naar een andere winkel konden gaan. Advies: Nooit hier kopen.
Coen
|Zeer onprofessioneel waardeloos bedrijf. Wij hebben een woning gekocht die onder de projectbouw van Dura Vermeer valt moesten voor het sanitair naar Plieger. We hebben een afspraak gemaakt om in de showroom een kijkje te nemen tot dusver alles zoals het hoort.
Eenmaal aangekomen in de showroom waren we overgeleverd aan een zeer ongeïnteresseerde opdringerige verkoper die eigenlijk al onze wensen aanpaste naar zijn eigen voorkeur en alle sanitair wat we graag wilde hebben was te duur en onzinnig geprijsd i.v.m. het ‘’merkstickertje’’ het sanitair wat wel goed was is allemaal van Plieger eigen merk. (hier zal wel een bonus voor hem o.i.d. op zitten).
Toen we aangaven ook graag het een en ander op de tekening aangepast te willen hebben aan inrichting was het antwoord ‘’maar dat kost extra geld en je kunt maar beter als je in zo’n woning gaat wonen op de kosten letten’’ we hebben daarop aangeven dat we beseffen dat het extra geld kost maar we het toch graag willen. Daarop volgende een hele diepe zucht en werd met tegenzin alles in de tekening van rechts naar links gesleept waardoor alles verkeerdom in de tekening stond en moeste we zelf maar met een beetje fantasie bedenken hoe het er goed om in zou staan.
Na deze waardeloze ervaring toch maar eens naar de prijzen gevraagd. Hierop werd aangegeven dat we alle vaste sanitair via een offerte van het project zouden krijgen en alle losse delen die zelf te monteren waren via een offerte van hunzelf zodat er geen opgeld op kwam en het wel achteraf geleverd kon worden zodat we zelf wel even een monteur erbij konden zoeken. Want zo deden ze dit altijd bij de projectbouw. En allemaal veel voordeliger voor ons op deze manier want alles was al duur genoeg in onze situatie aldus de verkoper.
We hebben uiteindelijk netjes afgesloten met we wachten de offerte af en we horen graag wat het kost. Helaas nooit geen mail of telefoontje meer ontvangen en uiteindelijk verstreek de sluitingsdatum voor het aanleveren van de badkamer via Plieger waardoor we hebben besloten het maar in eigen beheer te doen.
Ik snap niet dat een professionele partij zoals Dura Vermeer zaken doet met dit soort bedrijven, wat een aanfluiting.
Penders
|Geen service zullen dit bedrijf nooit adviseren zou zeggen blijf er weg werken mensen die je niet willen helpen
R slof
|Vandaag radiator van dit geweldige merk opgehangen, de strippen zitten er ongelijk opgelost.wat een troep
Eef
|Denk goed mee over badkamer indeling en uitstraling. .. Pluspunten: Heel vriendelijk personeel en denken echt mee. Minpunten: Levertijden van douchewanden zijn erg lang.