Geschokt over de klant onvriendelijke benadering van de heer Piet Bros / laptop kwijt en door de heer Bros 'op de schroot gegooid'. Zelden ben ik zo geschokt geweest over de persoonlijke service verlening van een IT bedrijf als dat van Piet Bros Hard & Software Service. Nadat mijn computer gecrashed was heb ik gegoogled in Nijmegen naar een reparateur. De heer Bros kwam in eerste instantie betrouwbaar en geloofwaardig over. Toen de reparatie procedure in gang was gezet kwam steeds meer naar voren dat de heer Bros zeer overtuigd is van zijn eigen gelijk en de rolverdeling klant-dienstverlener welhaast omgekeerd lijkt te zijn. Je hebt niets meer te zeggen over jouw eigen materiaal dat je bij hem achterlaat voor reparatie. De reparatie waarom ik gevraagd had (redden van de documentatie en het starten van een schone installatie) is slechts voor de helft uitgevoerd. En nog veel erger dan dat, na veelvuldige pogingen om een afspraak te maken om mijn laptop op te halen via telefoon en e-mail (alle bewijzen hiervoor zijn aanwezig in de vorm van e-mails met data) blijkt uit het laatste telefoongesprek dat de heer Piet Bros de laptop 'op de schroot heeft gegooid'. Dat waren letterlijk zijn woorden. Dit omdat, zoals de heer Piet Bros zegt, als iets langer dan ëën jaar ligt het op die manier verwijderd wordt. Voor de duidelijkheid, dit staat (1) nergens op zijn website vermeld en is mij ook nooit medegedeeld en (2) er is bovendien ook helemaal geen sprake van blijkens mijn vele pogingen om iets met hem af te spreken. En als je al tot zoiets overgaat, dan bel je toch je klant op zijn minst even op niet? Ik ben nog steeds geschokt over deze ontknoping en overweeg juridische stappen. Lees je dit en overweeg je om gebruik te maken van zijn services, google mijn naam en neem eventueel contact met mij op voor verdere informatie. Bespaar jezelf de nodige frustraties en ga niet met deze persoon zakelijk in zee.
1 Review Plaats review
Niels Leenders
|Geschokt over de klant onvriendelijke benadering van de heer Piet Bros / laptop kwijt en door de heer Bros 'op de schroot gegooid'. Zelden ben ik zo geschokt geweest over de persoonlijke service verlening van een IT bedrijf als dat van Piet Bros Hard & Software Service. Nadat mijn computer gecrashed was heb ik gegoogled in Nijmegen naar een reparateur. De heer Bros kwam in eerste instantie betrouwbaar en geloofwaardig over. Toen de reparatie procedure in gang was gezet kwam steeds meer naar voren dat de heer Bros zeer overtuigd is van zijn eigen gelijk en de rolverdeling klant-dienstverlener welhaast omgekeerd lijkt te zijn. Je hebt niets meer te zeggen over jouw eigen materiaal dat je bij hem achterlaat voor reparatie. De reparatie waarom ik gevraagd had (redden van de documentatie en het starten van een schone installatie) is slechts voor de helft uitgevoerd. En nog veel erger dan dat, na veelvuldige pogingen om een afspraak te maken om mijn laptop op te halen via telefoon en e-mail (alle bewijzen hiervoor zijn aanwezig in de vorm van e-mails met data) blijkt uit het laatste telefoongesprek dat de heer Piet Bros de laptop 'op de schroot heeft gegooid'. Dat waren letterlijk zijn woorden. Dit omdat, zoals de heer Piet Bros zegt, als iets langer dan ëën jaar ligt het op die manier verwijderd wordt. Voor de duidelijkheid, dit staat (1) nergens op zijn website vermeld en is mij ook nooit medegedeeld en (2) er is bovendien ook helemaal geen sprake van blijkens mijn vele pogingen om iets met hem af te spreken. En als je al tot zoiets overgaat, dan bel je toch je klant op zijn minst even op niet? Ik ben nog steeds geschokt over deze ontknoping en overweeg juridische stappen. Lees je dit en overweeg je om gebruik te maken van zijn services, google mijn naam en neem eventueel contact met mij op voor verdere informatie. Bespaar jezelf de nodige frustraties en ga niet met deze persoon zakelijk in zee.
Met vriendelijke groeten, Niels Leenders