Twee januari ben ik in Utrecht bij de Samsung Store geweest, mijn advies, ga daar NOOIT heen!!
Mijn bestelling daar gedaan, een telefoon, Galaxy buds, snellader, snoer en een hoesje.
Het hoesje moest besteld worden maar zou wel op tijd binnen zijn als ik zaterdag 6 januari de telefoon en andere producten zou ophalen. Echter was 6 januari het groene hoesje niet aanwezig.
Er werd mij toegezegd dat het hoesje binnen 1 á 1,5 week binnen zou zijn en verstuurd zou worden.
Helaas kwam er geen enkele reactie, vervolgens heb ik 22 januari een mailtje gestuurd, ook daar kwam geen antwoord op.
24 januari een WhatsApp gestuurd, eindelijk een reactie, er werd mij toegezegd dat het hoesje 30 januari ontvangen zou worden en verstuurd naar mijn adres.
Helaas weer een teleurstelling, de dagen na de 30e geen hoesje. Inmiddels maar een imitatie hoesje van €25,- gekocht om mijn telefoon te beschermen.
5 februari maar weer een WhatsApp gestuurd, 10 januari pas antwoord. Er wordt excuses gemaakt, en gezegd dat het hoesje niet meer op voorraad is. Ik kan mijn geld terug krijgen maar moet daarvoor naar de winkel in Utrecht komen. Mijn geld terug overmaken doen ze niet??
Het imitatie hoesje koste €25,-, naar Utrecht komen kost mij benzinegeld en parkeerkosten. Dit wordt dus een heel duur hoesje!!
Vervolgens heb ik me er maar bij neergelegd dat het hoesje opgestuurd wordt zodra het binnen is, er kon niet gezegd worden wanneer dat zou zijn.
Nu zie ik op de website van Samsung dat het hoesje daar wel op voorraad is.
Op mijn WhatsApp daarover krijg ik geen antwoord.
Inmiddels begin ik behoorlijk boos te worden over de gang van zaken!
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo ontzettend stroef gaat, waarom het hoesje wel online te koop is en niet verstuurd kan worden naar mij, waarom het geld niet overgemaakt kan worden naar mijn rekening?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ellen
|
Ik heb een samsung watch 5 gekocht.
Bij het openen van de doos zag ik dat het horloge vies was en stond er een foto op.
Terug naar de winkel in Utrecht maar mocht het horloge niet omruilen omdat de doos was geopend.
Zeer slechte service van de samsung experians store in Utrecht.
Verkoper graag maar als er iets is dan moet je het er maar mee doen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Adrienne Rietbergen
|
Ik ben zeer tevreden over de service bij het repareren van mijn Samsung s7. Na 9 maanden kreeg ik een zwart scherm en was hij niet meer op te starten. Mijn mobiel is weer gemaakt. En dat is fijn. Maar waar ik zeer tevreden over ben is de vriendelijkheid van de heer Rilesh en zijn servicegerichtheid. Tijdens de reparatie die ruim twee weken duurde, heb ik tijdelijk een leenmobiel gekregen. Top!
Adriënne Rietbergen
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Sean92
|
Ls, ik ben hier 2 keer geweest. 1ste keer werd ik weg gestuurd vanwege de man van de reparaties is naar huis en zaterdag kon ik ook niet komen want dan werkt die niet. Toevallig 2 weken later moest ik me moeder naar het ziekenhuis brengen in den haag, ik denk 2 vliegen in 1 klap. Ik daar naar toe en werd weg gestuurd we doen geen reparaties, telefonisch werd het ook al niet dus ik bedacht me en snel weer terug.... een andere collega helpt u wel even meneer was het advies! Die man die me hielp spoot een flesje met schoonmaak vloeistof speciaal voor de telefoon want de oplader deed het niet goed zei hij.... het probleem is nog het minste nu dus daar ga ik al niet eens over beginnen... maar conclusie was het zal wel waterschade zijn vertelde die man me. Hoe kan hij nou zeggen op het blote oog dat het waterschade is en na dat hij een "speciale" schoonmaak middel in me oplader heeft gespoten. Conclusie van andere onafhankelijke telefoonwinkel was gigantische waterschade alsof die net in het water had gelegen, terwijl die al 2 maanden het slecht deed en geen vocht of water had gezien die tijd omdat ik hem die tijd niet had gebruikt.... samsung shop den haag of samsung "algemeen" ga zo door!!!!!
3.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Damkeij
|
Ik probeer jullie al bijna een week te bereiken, maar krijg steeds een voicemail. Als ik die inspreekt zou ik terug worden gebeld... Helaas word knoet terug gebeld.
Ook een afspraak inplannen lukt niet.
15 Reviews Plaats review
Lenny
|Twee januari ben ik in Utrecht bij de Samsung Store geweest, mijn advies, ga daar NOOIT heen!!
Mijn bestelling daar gedaan, een telefoon, Galaxy buds, snellader, snoer en een hoesje.
Het hoesje moest besteld worden maar zou wel op tijd binnen zijn als ik zaterdag 6 januari de telefoon en andere producten zou ophalen. Echter was 6 januari het groene hoesje niet aanwezig.
Er werd mij toegezegd dat het hoesje binnen 1 á 1,5 week binnen zou zijn en verstuurd zou worden.
Helaas kwam er geen enkele reactie, vervolgens heb ik 22 januari een mailtje gestuurd, ook daar kwam geen antwoord op.
24 januari een WhatsApp gestuurd, eindelijk een reactie, er werd mij toegezegd dat het hoesje 30 januari ontvangen zou worden en verstuurd naar mijn adres.
Helaas weer een teleurstelling, de dagen na de 30e geen hoesje. Inmiddels maar een imitatie hoesje van €25,- gekocht om mijn telefoon te beschermen.
5 februari maar weer een WhatsApp gestuurd, 10 januari pas antwoord. Er wordt excuses gemaakt, en gezegd dat het hoesje niet meer op voorraad is. Ik kan mijn geld terug krijgen maar moet daarvoor naar de winkel in Utrecht komen. Mijn geld terug overmaken doen ze niet??
Het imitatie hoesje koste €25,-, naar Utrecht komen kost mij benzinegeld en parkeerkosten. Dit wordt dus een heel duur hoesje!!
Vervolgens heb ik me er maar bij neergelegd dat het hoesje opgestuurd wordt zodra het binnen is, er kon niet gezegd worden wanneer dat zou zijn.
Nu zie ik op de website van Samsung dat het hoesje daar wel op voorraad is.
Op mijn WhatsApp daarover krijg ik geen antwoord.
Inmiddels begin ik behoorlijk boos te worden over de gang van zaken!
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo ontzettend stroef gaat, waarom het hoesje wel online te koop is en niet verstuurd kan worden naar mij, waarom het geld niet overgemaakt kan worden naar mijn rekening?
Ellen
|Ik heb een samsung watch 5 gekocht.
Bij het openen van de doos zag ik dat het horloge vies was en stond er een foto op.
Terug naar de winkel in Utrecht maar mocht het horloge niet omruilen omdat de doos was geopend.
Zeer slechte service van de samsung experians store in Utrecht.
Verkoper graag maar als er iets is dan moet je het er maar mee doen.
Adrienne Rietbergen
|Ik ben zeer tevreden over de service bij het repareren van mijn Samsung s7. Na 9 maanden kreeg ik een zwart scherm en was hij niet meer op te starten. Mijn mobiel is weer gemaakt. En dat is fijn. Maar waar ik zeer tevreden over ben is de vriendelijkheid van de heer Rilesh en zijn servicegerichtheid. Tijdens de reparatie die ruim twee weken duurde, heb ik tijdelijk een leenmobiel gekregen. Top!
Adriënne Rietbergen
Sean92
|Ls, ik ben hier 2 keer geweest. 1ste keer werd ik weg gestuurd vanwege de man van de reparaties is naar huis en zaterdag kon ik ook niet komen want dan werkt die niet. Toevallig 2 weken later moest ik me moeder naar het ziekenhuis brengen in den haag, ik denk 2 vliegen in 1 klap. Ik daar naar toe en werd weg gestuurd we doen geen reparaties, telefonisch werd het ook al niet dus ik bedacht me en snel weer terug.... een andere collega helpt u wel even meneer was het advies! Die man die me hielp spoot een flesje met schoonmaak vloeistof speciaal voor de telefoon want de oplader deed het niet goed zei hij.... het probleem is nog het minste nu dus daar ga ik al niet eens over beginnen... maar conclusie was het zal wel waterschade zijn vertelde die man me. Hoe kan hij nou zeggen op het blote oog dat het waterschade is en na dat hij een "speciale" schoonmaak middel in me oplader heeft gespoten. Conclusie van andere onafhankelijke telefoonwinkel was gigantische waterschade alsof die net in het water had gelegen, terwijl die al 2 maanden het slecht deed en geen vocht of water had gezien die tijd omdat ik hem die tijd niet had gebruikt.... samsung shop den haag of samsung "algemeen" ga zo door!!!!!
Damkeij
|Ik probeer jullie al bijna een week te bereiken, maar krijg steeds een voicemail. Als ik die inspreekt zou ik terug worden gebeld... Helaas word knoet terug gebeld.
Ook een afspraak inplannen lukt niet.