Voor mijn Maraton stofzuiger had ik snel een nieuw filter (FC6085/01) nodig.
Was toch in de buurt van de Myshop in Eindhoven en dacht daar even snel een filter te kunnen halen.
Maar zo'n filter was niet in het assortiment. De vraag of ze het voor mij konden bestellen leverde heel veel ruggespraak met meerdere medewerkers op. Uiteindelijk was het antwoord dat ze het wel konden bestellen en dat de prijs circa 48 euro zou zijn! Dat had men recentelijk ook voor een klant gedaan.
Men kon mij niet uitleggen waarom die prijs zo hoog moest zijn. Terwijl ik hetzelfde artikel via Myshop online voor slechts euro 16,99 en via de Philips onlineschop voor slechts euro 18,49 (excl 1,99 verzendkosten) zou kunnen kopen.
Dat je niet alles in je assortiment kunt hebben is te begrijpen, maar waarom je voor je klanten (philipspersoneel) alleen iets kunt nabestellen voor exorbitant hoge kosten is niet te begrijpen.
A.H. Stephan
1.8
0
Arie Kapelsdijk
|
Goede winkel, wel alleen voor Philips personeel met een goed en mooi aanbod voor goede prijzen.
Enige nadeel, er loopt VEEL TE WEINIG personeel op de vloer daar. Op drukke dagen staat er te weinig man om een stortvloed aan klanten op te vangen.
Daar mogen ze iets aan veranderen.
2 Reviews Plaats review
A.H. Stephan
|Voor mijn Maraton stofzuiger had ik snel een nieuw filter (FC6085/01) nodig.
Was toch in de buurt van de Myshop in Eindhoven en dacht daar even snel een filter te kunnen halen.
Maar zo'n filter was niet in het assortiment. De vraag of ze het voor mij konden bestellen leverde heel veel ruggespraak met meerdere medewerkers op. Uiteindelijk was het antwoord dat ze het wel konden bestellen en dat de prijs circa 48 euro zou zijn! Dat had men recentelijk ook voor een klant gedaan.
Men kon mij niet uitleggen waarom die prijs zo hoog moest zijn. Terwijl ik hetzelfde artikel via Myshop online voor slechts euro 16,99 en via de Philips onlineschop voor slechts euro 18,49 (excl 1,99 verzendkosten) zou kunnen kopen.
Dat je niet alles in je assortiment kunt hebben is te begrijpen, maar waarom je voor je klanten (philipspersoneel) alleen iets kunt nabestellen voor exorbitant hoge kosten is niet te begrijpen.
A.H. Stephan
Arie Kapelsdijk
|Goede winkel, wel alleen voor Philips personeel met een goed en mooi aanbod voor goede prijzen.
Enige nadeel, er loopt VEEL TE WEINIG personeel op de vloer daar. Op drukke dagen staat er te weinig man om een stortvloed aan klanten op te vangen.
Daar mogen ze iets aan veranderen.
Verder niks op aan te merken