Peter Ouderland bood een showmodel afzuigkap aan op marktplaats tegen meer dan de helft van de adviesprijs. Ik ging zonder verder onderhandelen akkoord, nadat de medewerkster van Peter mij verzekerd had dat de kap geheel onbeschadigd was.
Peter Ouderland kwam de kap bij mij langsbrengen en deze was goed ingepakt in bubbelplastic. De volgende dag toen ik de kap uitpakte, bleken er krasjes in te zitten en een deukje vol in het zicht onder het logo. Ik heb toen direct Peter een bericht gestuurd en hoorde niets. Nog een appje gestuurd en toen vroeg hij om foto's. Deze heb ik direct gemaakt en verstuurd en weer hoorde ik niets meer.
Toen maar gebeld. Peter zei mij dat hij de kap zelf had ingepakt en er absoluut geen sprake was van schade. Die was er dus wel. na een hoop gesteggel, zegde hij me toe de leverancier te bellen en de schouw te vervangen als de kosten redelijk waren. Ik zei hem dat ik ook tevreden was met een financiële compensatie, maar daar wilde hij niets van weten. Want zo zei hij, je ergert je of niet. Waar ik al voor vreesde, ik heb nooit meer iets gehoord. Waarschijnlijk is er ook bij de importeur niet eens geinformeerd. Wat een slechte service. Je koopt iets en dan krijg je niet geleverd wat was afgesproken. Alle pogingen van mijn kant om het op te lossen waren zinloos, want Peter Ouderland vindt zijn eigen portemonnee belangrijker dan een tevreden klant. Ik zou niemand aanraden om met deze partij in zee te gaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roland van Vliet
|
Ik heb bij Peter Ouderland een showroommodel afzuigkap gekocht, voor meer dan de helft van de adviesprijs. Ik heb expliciet gevraagd aan de medewerkster van de winkel of deze geheel schadevrij was en volgens de medewerkster was dat het geval. De kap werd door Peter Ouderland goed ingepakt afgeleverd.
De volgende dag tijdens het uitpakken, bleken er meerdere krasjes in het rvs te zitten en een deukje onder het logo, vol in het zicht. Eerst vroeg Peter mij om foto's nadat ik hierover belde. Deze heb ik gemaakt en ik hoorde niets meer. Toen opnieuw gebeld. Na een hoog gesteggel waarbij hij bij hoog en laag beweerde dat deze beschadigingen niet aanwezig waren toen hij het zelf had ingepakt, zei hij toe te informeren bij Smeg wat een nieuwe schouw zou kosten en deze dan vervangen als dat een redelijk bedrag was. Ik heb de suggestie gedaan om mij financieel iets te compenseren, maar dat wilde hij niet, want zo zei hij: ik ergerde me eraan, of niet. Voor mij geldt echter iets anders: ik heb een onbeschadigd apparaat gekocht en niet geleverd gekregen. Of je vervangt de schade dan, of je biedt een financiële compensatie aan. Maar van Peter heb ik nooit meer iets gehoord, iets waar ik op de een of andere manier na de eerdere contacten al rekening mee hield. Heel jammer dit totale gebrek aan service en inleving in de klant!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam. Van Scheppingen
|
prima prijs/kwaliteitverhouding. Fa. Ouderland heeft ons bj de aanschaf van de nieuwe keuken geadviseerd, ingemeten en geplaatst. Pluspunten: Goed geadviseerd en alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Prima service, ook na de oplevering. Minpunten: geen.
3 Reviews Plaats review
Roland van Vliet
|Peter Ouderland bood een showmodel afzuigkap aan op marktplaats tegen meer dan de helft van de adviesprijs. Ik ging zonder verder onderhandelen akkoord, nadat de medewerkster van Peter mij verzekerd had dat de kap geheel onbeschadigd was.
Peter Ouderland kwam de kap bij mij langsbrengen en deze was goed ingepakt in bubbelplastic. De volgende dag toen ik de kap uitpakte, bleken er krasjes in te zitten en een deukje vol in het zicht onder het logo. Ik heb toen direct Peter een bericht gestuurd en hoorde niets. Nog een appje gestuurd en toen vroeg hij om foto's. Deze heb ik direct gemaakt en verstuurd en weer hoorde ik niets meer.
Toen maar gebeld. Peter zei mij dat hij de kap zelf had ingepakt en er absoluut geen sprake was van schade. Die was er dus wel. na een hoop gesteggel, zegde hij me toe de leverancier te bellen en de schouw te vervangen als de kosten redelijk waren. Ik zei hem dat ik ook tevreden was met een financiële compensatie, maar daar wilde hij niets van weten. Want zo zei hij, je ergert je of niet. Waar ik al voor vreesde, ik heb nooit meer iets gehoord. Waarschijnlijk is er ook bij de importeur niet eens geinformeerd. Wat een slechte service. Je koopt iets en dan krijg je niet geleverd wat was afgesproken. Alle pogingen van mijn kant om het op te lossen waren zinloos, want Peter Ouderland vindt zijn eigen portemonnee belangrijker dan een tevreden klant. Ik zou niemand aanraden om met deze partij in zee te gaan.
Roland van Vliet
|Ik heb bij Peter Ouderland een showroommodel afzuigkap gekocht, voor meer dan de helft van de adviesprijs. Ik heb expliciet gevraagd aan de medewerkster van de winkel of deze geheel schadevrij was en volgens de medewerkster was dat het geval. De kap werd door Peter Ouderland goed ingepakt afgeleverd.
De volgende dag tijdens het uitpakken, bleken er meerdere krasjes in het rvs te zitten en een deukje onder het logo, vol in het zicht. Eerst vroeg Peter mij om foto's nadat ik hierover belde. Deze heb ik gemaakt en ik hoorde niets meer. Toen opnieuw gebeld. Na een hoog gesteggel waarbij hij bij hoog en laag beweerde dat deze beschadigingen niet aanwezig waren toen hij het zelf had ingepakt, zei hij toe te informeren bij Smeg wat een nieuwe schouw zou kosten en deze dan vervangen als dat een redelijk bedrag was. Ik heb de suggestie gedaan om mij financieel iets te compenseren, maar dat wilde hij niet, want zo zei hij: ik ergerde me eraan, of niet. Voor mij geldt echter iets anders: ik heb een onbeschadigd apparaat gekocht en niet geleverd gekregen. Of je vervangt de schade dan, of je biedt een financiële compensatie aan. Maar van Peter heb ik nooit meer iets gehoord, iets waar ik op de een of andere manier na de eerdere contacten al rekening mee hield. Heel jammer dit totale gebrek aan service en inleving in de klant!
Fam. Van Scheppingen
|prima prijs/kwaliteitverhouding. Fa. Ouderland heeft ons bj de aanschaf van de nieuwe keuken geadviseerd, ingemeten en geplaatst. Pluspunten: Goed geadviseerd en alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Prima service, ook na de oplevering. Minpunten: geen.