Kochten in verband met onze nieuwe keuken apparatuur van Pelgrim. Al na 1 maand hadden we een storing in onze dure inductie kookplaat. Monteur geweest ( kon niets vinden ) , 2 dagen later weer koken en wederom dezelfde storing. Pelgrim gebeld en zou wederom een monteur sturen .
Had graag een nieuwe willen hebben maar dat mocht niet van Pelgrim. Inductie kookplaat van 1500 euro ( is geen pakje boter ) . Ik zei tegen die mevrouw van Pelgrim : als die monteur weer komt en hij kan weer niets vinden, wat dan? Ik heb een 5 pits gekocht en geen 3 pits .
Ik moest maar met de monteur wat afspreken ~!!
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
niet klantvriendelijk en duur Pelgrim inbouw vaatwasser is meerdere keren stuk gegaan. Was 8 jaar oud. Monteur een hele morgen geweest, maar viel niet meer te repareren. Meteen een nieuwe uitgezocht, die binnen 10 dagen geplaatst zou worden. Deze bleek na een aantal keren bellen niet voorradig te zijn. Uiteindelijk is er een nieuwe gekomen en geplaatst na 10 weken. Waarom geen telefoontje met een keuze om nog een andere vaatwasser voor die prijs uit te zoeken, die wel direct leverbaar was?
5.5
0
1
Ilona
|
Geldwolven Ik heb een nieuwe Pelgrimkookplaat. De eerste keer dat ik mijn pit gebruik ontstaat er vieze bruine aanslag rond de pit. Ik heb die pit gebruikt voor het koken van soep, de soep is niet overgekookt, de pan was schoon. Geen idee waar de bruine smurrie vandaan komt. Schoon proberen te maken met sop, toen dat niet hielp met een RVS reinigingsmiddel van HG. Nog steeds geen succes. Ik besluit de klantenservice te mailen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit normaal is.
Ik krijg een mail terug met allerlei filmpjes en schoonmaakinstructies. Die staan overigens ook al in het onderhoudsboekje en heb ik al geprobeerd. Ik bel de klantenservice. De medewerkster geeft aan dat ik eerst de filmpjes moet kijken voordat ze een monteur wil sturen. ik geef aan dat het me niet om het schoonmaken gaat maar dat ik het raar vind dat na 1 keer gebruik, de plaat al beschadigd is. Begrijpt ze niet. Uiteindelijk krijg ik het voor elkaar dat de monteur komt. Die komt volgende week. Als hij de aanslag wel wegkrijgt moet ik blijkbaar ook die kosten betalen. Naast de kosten voor het lange telefoongesprek met de klantenservice (ze zeggen 0,25 per minuut met een max 12,50 wat ik echt belachelijk veel vind voor mensen die al klant van je zijn) Ik ben dus erg benieuwd wat de monteur gaat zeggen en doen. Ik heb er nu in ieder geval al flink mijn buik van vol.
3 Reviews Plaats review
humphrey van Zeeland -Beckx
|Kochten in verband met onze nieuwe keuken apparatuur van Pelgrim. Al na 1 maand hadden we een storing in onze dure inductie kookplaat. Monteur geweest ( kon niets vinden ) , 2 dagen later weer koken en wederom dezelfde storing. Pelgrim gebeld en zou wederom een monteur sturen .
Had graag een nieuwe willen hebben maar dat mocht niet van Pelgrim. Inductie kookplaat van 1500 euro ( is geen pakje boter ) . Ik zei tegen die mevrouw van Pelgrim : als die monteur weer komt en hij kan weer niets vinden, wat dan? Ik heb een 5 pits gekocht en geen 3 pits .
Ik moest maar met de monteur wat afspreken ~!!
Trendbox Panel
|niet klantvriendelijk en duur
Pelgrim inbouw vaatwasser is meerdere keren stuk gegaan. Was 8 jaar oud. Monteur een hele morgen geweest, maar viel niet meer te repareren. Meteen een nieuwe uitgezocht, die binnen 10 dagen geplaatst zou worden. Deze bleek na een aantal keren bellen niet voorradig te zijn. Uiteindelijk is er een nieuwe gekomen en geplaatst na 10 weken. Waarom geen telefoontje met een keuze om nog een andere vaatwasser voor die prijs uit te zoeken, die wel direct leverbaar was?
Ilona
|Geldwolven
Ik heb een nieuwe Pelgrimkookplaat. De eerste keer dat ik mijn pit gebruik ontstaat er vieze bruine aanslag rond de pit. Ik heb die pit gebruikt voor het koken van soep, de soep is niet overgekookt, de pan was schoon. Geen idee waar de bruine smurrie vandaan komt. Schoon proberen te maken met sop, toen dat niet hielp met een RVS reinigingsmiddel van HG. Nog steeds geen succes. Ik besluit de klantenservice te mailen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit normaal is.
Ik krijg een mail terug met allerlei filmpjes en schoonmaakinstructies. Die staan overigens ook al in het onderhoudsboekje en heb ik al geprobeerd. Ik bel de klantenservice. De medewerkster geeft aan dat ik eerst de filmpjes moet kijken voordat ze een monteur wil sturen. ik geef aan dat het me niet om het schoonmaken gaat maar dat ik het raar vind dat na 1 keer gebruik, de plaat al beschadigd is. Begrijpt ze niet. Uiteindelijk krijg ik het voor elkaar dat de monteur komt. Die komt volgende week. Als hij de aanslag wel wegkrijgt moet ik blijkbaar ook die kosten betalen. Naast de kosten voor het lange telefoongesprek met de klantenservice (ze zeggen 0,25 per minuut met een max 12,50 wat ik echt belachelijk veel vind voor mensen die al klant van je zijn) Ik ben dus erg benieuwd wat de monteur gaat zeggen en doen. Ik heb er nu in ieder geval al flink mijn buik van vol.