Service is absoluut goed echter ontbreekt de know how! Op advies van medewerker een montuur gekozen. Deze was later met de glazen niet goed af te stellen op mijn hoofd. De bril gleed constant weg. 7 maanden lang bijna wekelijks terug naar de winkel en iedere keer weer proberen bij te stellen zonder succes. Uiteindelijk via internet een simpele oplossing gevonden die redelijk werkte, namelijk rubbertjes aan de brillenpoten. Kunnen de medewerkers dat niet bedenken? Ook het advies van de glazen was niet goed trouwens.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Malou
|
Fijne service. Bij een andere Pearle mijn bril gehaald die niet goed was. Zonder problemen keken ze en losten het op
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nagtegaal
|
Deze winkel had ik gevraagd mijn bij Pearle gekochte bril op schade te bekijken.
Na weken wachten stuurde ze mij een mail dat ze wel even wilde kijken. Maar dat ik maar niks moest verwachten van oplossen problemen van het montuur kortom schandalig
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Debby Tolboom
|
Afgelopen week met een oudere, hulpbehoevende dame geweest voor een oogmeting. Ondanks dat mevrouw zo goed als blind is werden we zeer serieus genomen en werd er uitgebreid gekeken naar nog eventuele mogelijkheden en kregen we een passend advies. Complimenten voor het geduld&de deskundigheid!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Namasté
|
Eerste indruk een populaire begroeting, goede en uitgebreide oogopmeting ondergaan.
Mogelijkheden tot gekleurde glazen beperkt. Daarna een onprofessionele benadering van de medewerker t.a.v. concurrerende aanbieders in de markt van brilaanbieders zonder dat ik daar naar informeerde behalve dat ik mijn oogopmeting nodig had om met mijn verzekering te overleggen. Mijn verzekering werd daarna ook nog afgekraakt?! Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij een collega bedrijf. Nee, voor mij geen bril van Pearl!
121 Reviews Plaats review
Kees
|Service is absoluut goed echter ontbreekt de know how! Op advies van medewerker een montuur gekozen. Deze was later met de glazen niet goed af te stellen op mijn hoofd. De bril gleed constant weg. 7 maanden lang bijna wekelijks terug naar de winkel en iedere keer weer proberen bij te stellen zonder succes. Uiteindelijk via internet een simpele oplossing gevonden die redelijk werkte, namelijk rubbertjes aan de brillenpoten. Kunnen de medewerkers dat niet bedenken? Ook het advies van de glazen was niet goed trouwens.
Malou
|Fijne service. Bij een andere Pearle mijn bril gehaald die niet goed was. Zonder problemen keken ze en losten het op
Nagtegaal
|Deze winkel had ik gevraagd mijn bij Pearle gekochte bril op schade te bekijken.
Na weken wachten stuurde ze mij een mail dat ze wel even wilde kijken. Maar dat ik maar niks moest verwachten van oplossen problemen van het montuur kortom schandalig
Debby Tolboom
|Afgelopen week met een oudere, hulpbehoevende dame geweest voor een oogmeting. Ondanks dat mevrouw zo goed als blind is werden we zeer serieus genomen en werd er uitgebreid gekeken naar nog eventuele mogelijkheden en kregen we een passend advies. Complimenten voor het geduld&de deskundigheid!
Namasté
|Eerste indruk een populaire begroeting, goede en uitgebreide oogopmeting ondergaan.
Mogelijkheden tot gekleurde glazen beperkt. Daarna een onprofessionele benadering van de medewerker t.a.v. concurrerende aanbieders in de markt van brilaanbieders zonder dat ik daar naar informeerde behalve dat ik mijn oogopmeting nodig had om met mijn verzekering te overleggen. Mijn verzekering werd daarna ook nog afgekraakt?! Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij een collega bedrijf. Nee, voor mij geen bril van Pearl!