Kim heeft mij heel geholpen met mijn lenzen, ze neemt de tijd voor je en als het niet goed is word het verbeterd. Heel klantvriendelijk en helpt jou op de juiste manier.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
N. Ooit meer
|
In een woord..
Wat een slechte zaak.
Slecht en onvriendelijk personeel.
Wat een horken.
Gaan voor geld en niet voor klandizie.
Gelukkig is die oudere vrouw weg die was helemaal vreselijk.
En zo loopt er nog een rond een wat jongere vrouw.
Drammerig om je een bril aan te smeren.
Wij komen hier nooit meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M.Baars
|
In augustus 2x in de winkel geweest, de bedrijfsleider snauwt klanten af omdat ze het bakje voor de brillen bij de ingang niet gezien hadden. Men wilde alleen maar een vraag stellen. Het pootje van mijn bril zat los, daar kon niets meer aan gedaan worden dat moest een nieuwe bril worden. Ben een paar deuren verder gelopen naar de Oogspiegel Optiek en daar werd het pootje gewoon gerepareerd en werd ik heel vriendelijk geholpen.
Met de vorige bedrijfsleider van Pearle was het een fijne winkel, nu hangt er een graf stemming. Na 20 jaar zijn ze ons als klant kwijt.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dave Ringeling
|
Ga er niet te veel woorden aan vuil maken meer. Maar klantvriendelijkheid is ver, maar dan ook heel ver te zoeken. Wat een verschrikkelijke lui
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A vd Tas
|
Dit is nu weer zo’n ouderwets bedrijf, waar service voorop staat, eerst de klant goed langdurig helpen voor de juiste bril of contactlenzen. Het personeel blijft net zo lang puzzelen tot dat de juiste keuze gemaakt is waar ik als klant zeer tevreden over ben. Je krijgt geen enkele keer het gevoel dat het personeel er geen zin in heeft om alles uit de kast te halen, hier staat de klant nog op het ere podium. Ik hoop dat jullie de komende 60 jaar nog zo voor jullie klanten klaar staan, dit geeft jullie bestaansrecht en maakt het verschil met andere bedrijven.
243 Reviews Plaats review
Ursula Hoogewind
|Kim heeft mij heel geholpen met mijn lenzen, ze neemt de tijd voor je en als het niet goed is word het verbeterd. Heel klantvriendelijk en helpt jou op de juiste manier.
N. Ooit meer
|In een woord..
Wat een slechte zaak.
Slecht en onvriendelijk personeel.
Wat een horken.
Gaan voor geld en niet voor klandizie.
Gelukkig is die oudere vrouw weg die was helemaal vreselijk.
En zo loopt er nog een rond een wat jongere vrouw.
Drammerig om je een bril aan te smeren.
Wij komen hier nooit meer.
M.Baars
|In augustus 2x in de winkel geweest, de bedrijfsleider snauwt klanten af omdat ze het bakje voor de brillen bij de ingang niet gezien hadden. Men wilde alleen maar een vraag stellen. Het pootje van mijn bril zat los, daar kon niets meer aan gedaan worden dat moest een nieuwe bril worden. Ben een paar deuren verder gelopen naar de Oogspiegel Optiek en daar werd het pootje gewoon gerepareerd en werd ik heel vriendelijk geholpen.
Met de vorige bedrijfsleider van Pearle was het een fijne winkel, nu hangt er een graf stemming. Na 20 jaar zijn ze ons als klant kwijt.
Dave Ringeling
|Ga er niet te veel woorden aan vuil maken meer. Maar klantvriendelijkheid is ver, maar dan ook heel ver te zoeken. Wat een verschrikkelijke lui
A vd Tas
|Dit is nu weer zo’n ouderwets bedrijf, waar service voorop staat, eerst de klant goed langdurig helpen voor de juiste bril of contactlenzen. Het personeel blijft net zo lang puzzelen tot dat de juiste keuze gemaakt is waar ik als klant zeer tevreden over ben. Je krijgt geen enkele keer het gevoel dat het personeel er geen zin in heeft om alles uit de kast te halen, hier staat de klant nog op het ere podium. Ik hoop dat jullie de komende 60 jaar nog zo voor jullie klanten klaar staan, dit geeft jullie bestaansrecht en maakt het verschil met andere bedrijven.