Zeer teleurgesteld. Ik kreeg regelmatig een advertentie dat je gratis je ogen kan laten meten bij Pearl. En dat je met de medewerker een goed zicht gesprek zou krijgen. Praktijk is geheel anders. De medewerker was totaal niet geïnteresseerd in mij en vroeg ook niet waarvoor of hoe ik een bril wil gebruiken. Na dat ik vertelde dat ik met mijn vrouw een montuur kom uitzoeken werd er meteen een factuur gemaakt van 30 euro! Hoezo gratis..
Dat zou dan verrekend worden bij de aankoop van een bril. Ik ben hier niet mee accoord gegaan. Hierop zij de medewerker dat mijn gegevens gewist zouden worden. Dat moet hij dan maar doen want ik ben klaar met dit bedrijf. Dit is misleidende reclame.
Als je een proefrit in een auto gaat maken hoef je ook niet te betalen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wendy
|
Mijn eerste bril bij een andere opticien gekocht. Dat was helemaal drama. Pearle bood een luisterend oor, sloot de zaak om zaterdag 17 uur en de medewerker nam in zijn eigen tijd de tijd voor mij om een oogmeting te doen én in mijn montuur van de andere opticien een gratis proefglas zonder verdere verkoopverplichtingen uit te proberen op hun kosten.
Heb uiteindelijk daar een bril en zonnebril gekocht, want bij de andere opticien bleek mijn cilinder veel te hoog ingezet te zijn. Ik was met het proefglas in een klap van mijn hoofdpijn af.
Topservice! Er wordt écht de tijd genomen voor je en met aandacht naar je geluisterd.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jenny
|
De verkoper in deze winkel heeft gebrek aan sociaal talent. Hij stond op zaterdag alleen in de winkel en hielp een echtpaar aan een nieuwe bril. Goed dat je de tijd neemt voor je klanten maar hou je ogen ook open voor de overige klanten in de winkel. Bij binnenkomst kan er geen begroeting af. Een klant voor mij stond al 20 min. te wachten om alleen wat af te halen dat ook al betaald was maar kreeg geen contact. Ik hoefde ook alleen iets af te rekenen. Geen blik of vraag kwam onze kant op om te informeren waar we op wachtten. Uiteindelijk heb ik zelf gevraagd of we even tussendoor mochten. De verkoper vroeg vervolgens aan het echtpaar of het van hen mocht!?
Wachten hoort er soms bij, maar je totaal genegeerd weten in een winkel is een reden om niet meer terug te gaan.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Ik heb mij regelmatig één of twee brillen tegelijkertijd (gewone en zonnebril) laten 'aanmeten' en binnen het jaar begint het te kriebelen, zal ik maar weer eens langsgaan bij Pearle? Hé ja!
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Opticiens
|
Deskundige en geduldige oogmeting door zeer vriendelijk personeel.
23 Reviews Plaats review
Ruud
|Zeer teleurgesteld. Ik kreeg regelmatig een advertentie dat je gratis je ogen kan laten meten bij Pearl. En dat je met de medewerker een goed zicht gesprek zou krijgen. Praktijk is geheel anders. De medewerker was totaal niet geïnteresseerd in mij en vroeg ook niet waarvoor of hoe ik een bril wil gebruiken. Na dat ik vertelde dat ik met mijn vrouw een montuur kom uitzoeken werd er meteen een factuur gemaakt van 30 euro! Hoezo gratis..
Dat zou dan verrekend worden bij de aankoop van een bril. Ik ben hier niet mee accoord gegaan. Hierop zij de medewerker dat mijn gegevens gewist zouden worden. Dat moet hij dan maar doen want ik ben klaar met dit bedrijf. Dit is misleidende reclame.
Als je een proefrit in een auto gaat maken hoef je ook niet te betalen.
Wendy
|Mijn eerste bril bij een andere opticien gekocht. Dat was helemaal drama. Pearle bood een luisterend oor, sloot de zaak om zaterdag 17 uur en de medewerker nam in zijn eigen tijd de tijd voor mij om een oogmeting te doen én in mijn montuur van de andere opticien een gratis proefglas zonder verdere verkoopverplichtingen uit te proberen op hun kosten.
Heb uiteindelijk daar een bril en zonnebril gekocht, want bij de andere opticien bleek mijn cilinder veel te hoog ingezet te zijn. Ik was met het proefglas in een klap van mijn hoofdpijn af.
Topservice! Er wordt écht de tijd genomen voor je en met aandacht naar je geluisterd.
Jenny
|De verkoper in deze winkel heeft gebrek aan sociaal talent. Hij stond op zaterdag alleen in de winkel en hielp een echtpaar aan een nieuwe bril. Goed dat je de tijd neemt voor je klanten maar hou je ogen ook open voor de overige klanten in de winkel. Bij binnenkomst kan er geen begroeting af. Een klant voor mij stond al 20 min. te wachten om alleen wat af te halen dat ook al betaald was maar kreeg geen contact. Ik hoefde ook alleen iets af te rekenen. Geen blik of vraag kwam onze kant op om te informeren waar we op wachtten. Uiteindelijk heb ik zelf gevraagd of we even tussendoor mochten. De verkoper vroeg vervolgens aan het echtpaar of het van hen mocht!?
Wachten hoort er soms bij, maar je totaal genegeerd weten in een winkel is een reden om niet meer terug te gaan.
Klant van Pearle Opticiens
|Ik heb mij regelmatig één of twee brillen tegelijkertijd (gewone en zonnebril) laten 'aanmeten' en binnen het jaar begint het te kriebelen, zal ik maar weer eens langsgaan bij Pearle? Hé ja!
Klant van Pearle Opticiens
|Deskundige en geduldige oogmeting door zeer vriendelijk personeel.