Wat een vreselijke jongeman staat erbij sinds een paar jaar. Hij mag weleens naar de tandarts en ruikt ook niet bepaald fris. En het ergste is nog dat hij met iedere vrouw vreselijk aanpapt die de winkel binnenkomt. Sorry dat ik het zo zeg maar hij loopt zich alleen maar op te geilen. Ik kijk tegenwoordig of die oudere man er staat daar word je erg vriendelijk en correct geholpen als mijn bril weer een keer niet goed zit
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Osiris
|
Slechte organisatie. Mijn advies ga er niet heen
Beloven ban alles. Ook de klantenservice die je belooft om fouten die gemaakt zijn te herstellen. Maar achteraf net zo fout zijn door gemaakte afspraken niet na te komen. Walgelijk is het.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
Slechte service en kennis van zaken
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lydia
|
Erg vriendelijk,nemen de tijd meestal.
De manager heeft 2 gezichten,buitengewoon vriendelijk in de winkel.
Maar papt aan met vrouwelijke klanten ,tot aan een relatie aan toe.
Dat is niet professioneel.
Ik ben niet de enige...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nathalie
|
Eerst vreselijk lang wachten, en dan denk je goed geholpen te worden, maar wordt je gewoon genegeerd...
Klantvriendelijkheid ver te zoeken.
30 Reviews Plaats review
Janneke
|Wat een vreselijke jongeman staat erbij sinds een paar jaar. Hij mag weleens naar de tandarts en ruikt ook niet bepaald fris. En het ergste is nog dat hij met iedere vrouw vreselijk aanpapt die de winkel binnenkomt. Sorry dat ik het zo zeg maar hij loopt zich alleen maar op te geilen. Ik kijk tegenwoordig of die oudere man er staat daar word je erg vriendelijk en correct geholpen als mijn bril weer een keer niet goed zit
Osiris
|Slechte organisatie. Mijn advies ga er niet heen
Beloven ban alles. Ook de klantenservice die je belooft om fouten die gemaakt zijn te herstellen. Maar achteraf net zo fout zijn door gemaakte afspraken niet na te komen. Walgelijk is het.
Leo
|Slechte service en kennis van zaken
Lydia
|Erg vriendelijk,nemen de tijd meestal.
De manager heeft 2 gezichten,buitengewoon vriendelijk in de winkel.
Maar papt aan met vrouwelijke klanten ,tot aan een relatie aan toe.
Dat is niet professioneel.
Ik ben niet de enige...
Nathalie
|Eerst vreselijk lang wachten, en dan denk je goed geholpen te worden, maar wordt je gewoon genegeerd...
Klantvriendelijkheid ver te zoeken.