Ik wil mijn ongenoegen uiten over de manier waarop ik onlangs ben behandeld in uw winkel in Gorinchem. Ondanks dat ik al jarenlang klant ben en telkens een hoge prijs betaal voor mijn brillen, werd ik geconfronteerd met onvriendelijk en discriminerend gedrag, vooral van een vrouwelijke medewerker.
Toen ik hierover een klacht wilde indienen bij een collega, werd ik niet serieus genomen en zelfs bespot. Dit was bijzonder kwetsend.
Om deze reden zal ik uw winkel niet meer bezoeken en kies ik ervoor om voortaan naar Rotterdam te gaan, waar ik met respect word behandeld.
Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt.
Met vriendelijke groet,
Karim
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ex-klant
|
Na enige tijd in de winkel serieus te zoeken naar een nieuw montuur gevraagd of ons dochtertje van 2,5 gebruikt mocht maken van toilet die net zindelijk is, want ze moest plassen.
Dat mocht niet van leidinggevende waardoor we vertrokken en ze buiten direct in haar broek plaste. Ik kan begrijpen dat niet iedereen naar wc mag, maar een klein kind dat niet mag. Wat ben je dan voor winkel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hijmering
|
Slechte reparatie glas is gesprongen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Pearl Opticiens is uniek! Zeer goede kwaliteit en heel vriendelijk personeel!
7.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Johannes
|
altijd welkom en vriendelijk personeel echt geweldig bij anderen moet je een afspraak maken
44 Reviews Plaats review
Karim
|Klacht over respectloos en discriminerend gedrag
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil mijn ongenoegen uiten over de manier waarop ik onlangs ben behandeld in uw winkel in Gorinchem. Ondanks dat ik al jarenlang klant ben en telkens een hoge prijs betaal voor mijn brillen, werd ik geconfronteerd met onvriendelijk en discriminerend gedrag, vooral van een vrouwelijke medewerker.
Toen ik hierover een klacht wilde indienen bij een collega, werd ik niet serieus genomen en zelfs bespot. Dit was bijzonder kwetsend.
Om deze reden zal ik uw winkel niet meer bezoeken en kies ik ervoor om voortaan naar Rotterdam te gaan, waar ik met respect word behandeld.
Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt.
Met vriendelijke groet,
Karim
Ex-klant
|Na enige tijd in de winkel serieus te zoeken naar een nieuw montuur gevraagd of ons dochtertje van 2,5 gebruikt mocht maken van toilet die net zindelijk is, want ze moest plassen.
Dat mocht niet van leidinggevende waardoor we vertrokken en ze buiten direct in haar broek plaste. Ik kan begrijpen dat niet iedereen naar wc mag, maar een klein kind dat niet mag. Wat ben je dan voor winkel!
Hijmering
|Slechte reparatie glas is gesprongen
Klant van Pearle Opticiens
|Pearl Opticiens is uniek! Zeer goede kwaliteit en heel vriendelijk personeel!
Johannes
|altijd welkom en vriendelijk personeel echt geweldig bij anderen moet je een afspraak maken