Net een nieuwe bril gekocht, mooi montuur maar ik vond hem wel een beetje hoog op de wenkbrauwen, maar ik wide hem lager dat was geen probleem. Maar toen ik vanmiddag terug ging hoorde ik dat hij niet lager kon, dat was het montuur nou eenmaal. Jammer ik kom hier al jaren. Altijd tevreden geweest. Maar nu heb ik het gevoel dat ik afgescheept word .
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marcel
|
Na jaren in Amersfoort klant te zijn geweest recent in Huizen terecht gekomen. Wat direct opvalt is de vriendelijke ontvangst door de medewerkers. Zonder op te dringen wordt hulp aangeboden, en even zo makkelijk word ik met rust gelaten als ik aangeef even rond te willen kijken bij de monturen. Als ik uiteindelijk wel een meting wil en een bril wil kopen neemt de medewerker alle tijd voor de uitleg en worden mijn vragen netjes beantwoord.
Wat opvalt gedurende mijn bezoek is de sfeer onderling, het is duidelijk een hecht team, waar naast vakmanschap ook ruimte is voor een grapje. Dat geeft een ontspannen sfeer waar je je als klant echt gewaardeerd voelt.
Uiteindelijk heb ik een mooie bril aangeschaft en werd ik verrast doordat de bril ook ruim binnen de afgesproken levertiijd werd geleverd. Afstellen werd uitgebreid de tijd voor genomen en met een mooi setje van koker, doekje en spray ben ik zeer tevreden weer vertrokken. Al met al een opticien met oog voor klantgerichte service.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Riño spijkhoven
|
Al jaren klant bij pearl in huizen , oktober vorig jaar wilde ik overstappen van harde contact lenzen naar een bril .
Ik begrijp heel goed dat als iemand al jaren lenzen draagt , dat het aanpassen is om over te stappen naar een bril .
Oogmeting laten doen door de captain van pearl zelf ,filiaal baas dhr Alexander
Super vriendelijk met alles , mooie bril uitgezocht .
Moest na een paar weken terug komen om te kijken of alles goed was .
Mijn vraag was of ik er een leesbril bij kon nemen , omdat ik met het lezen
Best een probleem had .
Korte oogmeting gehad , geen probleem er kwam gelijk een leesbril bij !
Ondanks de super aanbiedingen van pearl was het ook met deze bril 185 euro .
Indien het dan ook echt werkt betaal je dit bedrag graag.
Alleen de leesbril kon ik maar 5 min op en kon niet verder lezen .
Opnieuw naar pearl ....
Andere opticien die opnieuw alles ging opmeten !!
Niets klopte van de vorige opmeting .
Vreemd verhaal vond ik dat .
Moest nog een keer terug komen als er een speciale opticien was die verstand had van mensen die eerst jaren lenzen hadden gebruikt .
Vandaag de afspraak .
Wat een verbazing dat de captain van pearl weer zelf de oogmeting heeft gedaan , einde verhaal :::; gaat u eerst maar naar de oogarts om alles na te laten kijken .
Had deze opticien dat niet eerder kunnen aangeven voordat hij twee dure brillen verkocht ???
Mijn vertrouwen bij pearl is weg .
Ze zullen mij niet meer zien als goede klant !!!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
b oskam
|
We waren verzekerd voor de bril van mijn dochter (5e bril die we er kopen). Bril is stuk gegaan en mijn dochter haar ogen zijn iets veranderd. We kregen GEEN nieuwe bril van hun verzekering van de verzekering is op die sterkte glazen en niet op 0.25 sterkere glazen. ZEER KLANT ONVRIENDELIJK. WE KOPEN ER NOOIT MEER EEN BRIL
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Vriendelijk personeel met geduld en vakkundigheid !
200 Reviews Plaats review
Hans Schotte
|Net een nieuwe bril gekocht, mooi montuur maar ik vond hem wel een beetje hoog op de wenkbrauwen, maar ik wide hem lager dat was geen probleem. Maar toen ik vanmiddag terug ging hoorde ik dat hij niet lager kon, dat was het montuur nou eenmaal. Jammer ik kom hier al jaren. Altijd tevreden geweest. Maar nu heb ik het gevoel dat ik afgescheept word .
Marcel
|Na jaren in Amersfoort klant te zijn geweest recent in Huizen terecht gekomen. Wat direct opvalt is de vriendelijke ontvangst door de medewerkers. Zonder op te dringen wordt hulp aangeboden, en even zo makkelijk word ik met rust gelaten als ik aangeef even rond te willen kijken bij de monturen. Als ik uiteindelijk wel een meting wil en een bril wil kopen neemt de medewerker alle tijd voor de uitleg en worden mijn vragen netjes beantwoord.
Wat opvalt gedurende mijn bezoek is de sfeer onderling, het is duidelijk een hecht team, waar naast vakmanschap ook ruimte is voor een grapje. Dat geeft een ontspannen sfeer waar je je als klant echt gewaardeerd voelt.
Uiteindelijk heb ik een mooie bril aangeschaft en werd ik verrast doordat de bril ook ruim binnen de afgesproken levertiijd werd geleverd. Afstellen werd uitgebreid de tijd voor genomen en met een mooi setje van koker, doekje en spray ben ik zeer tevreden weer vertrokken. Al met al een opticien met oog voor klantgerichte service.
Riño spijkhoven
|Al jaren klant bij pearl in huizen , oktober vorig jaar wilde ik overstappen van harde contact lenzen naar een bril .
Ik begrijp heel goed dat als iemand al jaren lenzen draagt , dat het aanpassen is om over te stappen naar een bril .
Oogmeting laten doen door de captain van pearl zelf ,filiaal baas dhr Alexander
Super vriendelijk met alles , mooie bril uitgezocht .
Moest na een paar weken terug komen om te kijken of alles goed was .
Mijn vraag was of ik er een leesbril bij kon nemen , omdat ik met het lezen
Best een probleem had .
Korte oogmeting gehad , geen probleem er kwam gelijk een leesbril bij !
Ondanks de super aanbiedingen van pearl was het ook met deze bril 185 euro .
Indien het dan ook echt werkt betaal je dit bedrag graag.
Alleen de leesbril kon ik maar 5 min op en kon niet verder lezen .
Opnieuw naar pearl ....
Andere opticien die opnieuw alles ging opmeten !!
Niets klopte van de vorige opmeting .
Vreemd verhaal vond ik dat .
Moest nog een keer terug komen als er een speciale opticien was die verstand had van mensen die eerst jaren lenzen hadden gebruikt .
Vandaag de afspraak .
Wat een verbazing dat de captain van pearl weer zelf de oogmeting heeft gedaan , einde verhaal :::; gaat u eerst maar naar de oogarts om alles na te laten kijken .
Had deze opticien dat niet eerder kunnen aangeven voordat hij twee dure brillen verkocht ???
Mijn vertrouwen bij pearl is weg .
Ze zullen mij niet meer zien als goede klant !!!
b oskam
|We waren verzekerd voor de bril van mijn dochter (5e bril die we er kopen). Bril is stuk gegaan en mijn dochter haar ogen zijn iets veranderd. We kregen GEEN nieuwe bril van hun verzekering van de verzekering is op die sterkte glazen en niet op 0.25 sterkere glazen. ZEER KLANT ONVRIENDELIJK. WE KOPEN ER NOOIT MEER EEN BRIL
Klant van Pearle Opticiens
|Vriendelijk personeel met geduld en vakkundigheid !