4 weken montuur daar gehad en niks gedaan kreeg het montuur naar 4 weken terug zonder glazen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim
|
ik ben als klant slecht geholpen.ik had een probleem met mijn montuur, maar werd vrij snel de winkel uit gewerkt. Overal lees ik hoe goed de garantie is bij problemen met montuur. Helaas geld dat niet als je terug komt in de Pearle Opticien winkels. Een klacht indienen werkt ook niet echt.Doen je eerst laten geloven je te willen helpen. In werkelijkheid dus niet. Mijn advies is denk goed na bij aankoop van bril. En loop de winkels van Pearle met hun 3 halen 1 betalen voorbij.Want dit kan gewoonweg niet
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Romy
|
Ik heb anderhalve maand geleden een oogmeting gehad bij de Pearl. Nu zeiden de medewerkers dat mijn sterkte maar heel licht was en ik er niks aan kan doen. Omdat ik het gevoel had dat dit niet klopte, ging ik naar een ander bedrijf in Bussum. Nu blijkt dat ik maar 40% kan zien. Mijn sterkte is -2,50. Vreemd dat de Pearl daar niks mee kon.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Nadat mijn nieuwe glazen in twee brillen niet optimaal bevielen, heb ik 'n nieuwe oogmeting gehad. Nieuwe glazen in beide brillen en met 'n flinke korting (slechts 13 euro bijbetalen) een nieuw montuur en multifocale glazen
9.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Opticiens
|
Ik ben erg tevreden over het deskundige en vriendelijke personeel. Ze nemen altijd (ruim) de tijd om stil te staan bij de ervaringen met contactlenzen en verrichten iedere keer een (gratis) oogmeting, zodat ik iedere keer op maat gemaakte lenzen krijg. De service is ook goed te noemen. De lenzen worden bijna altijd op tijd aangeleverd bij Pearl. Erg prettig vind ik het daarbij dat ze zeer ruimhartig zijn als er een keer iets niet blijkt te kloppen, bijvoorbeeld ingeval de lenzen niet goed blijken te vallen (bijvoorbeeld een nieuwe soort die hoofdpijn blijkt op te leveren). In dat geval wordt er altijd gezorgd voor een passende oplossing (het verstrekken van een ander setje lenzen, zonder het in rekening brengen van extra kosten). Voor mij gaat het er bij service immers vooral ook om dat er goed wordt omgesprongen met situaties waarin iets onverhoopt niet goed blijkt te gaan. Een verbeterpunt m.i. kan behaald worden bij de acties. Ik vind dat de acties vooral gericht zijn op brillen en zou het als lenzendrager ook plezierig vinden als er vaker acties worden gereorganiseerd voor lenzen.
159 Reviews Plaats review
M heinen
|4 weken montuur daar gehad en niks gedaan kreeg het montuur naar 4 weken terug zonder glazen
Wim
|ik ben als klant slecht geholpen.ik had een probleem met mijn montuur, maar werd vrij snel de winkel uit gewerkt. Overal lees ik hoe goed de garantie is bij problemen met montuur. Helaas geld dat niet als je terug komt in de Pearle Opticien winkels. Een klacht indienen werkt ook niet echt.Doen je eerst laten geloven je te willen helpen. In werkelijkheid dus niet. Mijn advies is denk goed na bij aankoop van bril. En loop de winkels van Pearle met hun 3 halen 1 betalen voorbij.Want dit kan gewoonweg niet
Romy
|Ik heb anderhalve maand geleden een oogmeting gehad bij de Pearl. Nu zeiden de medewerkers dat mijn sterkte maar heel licht was en ik er niks aan kan doen. Omdat ik het gevoel had dat dit niet klopte, ging ik naar een ander bedrijf in Bussum. Nu blijkt dat ik maar 40% kan zien. Mijn sterkte is -2,50. Vreemd dat de Pearl daar niks mee kon.
Klant van Pearle Opticiens
|Nadat mijn nieuwe glazen in twee brillen niet optimaal bevielen, heb ik 'n nieuwe oogmeting gehad. Nieuwe glazen in beide brillen en met 'n flinke korting (slechts 13 euro bijbetalen) een nieuw montuur en multifocale glazen
Klant van Pearle Opticiens
|Ik ben erg tevreden over het deskundige en vriendelijke personeel. Ze nemen altijd (ruim) de tijd om stil te staan bij de ervaringen met contactlenzen en verrichten iedere keer een (gratis) oogmeting, zodat ik iedere keer op maat gemaakte lenzen krijg. De service is ook goed te noemen. De lenzen worden bijna altijd op tijd aangeleverd bij Pearl. Erg prettig vind ik het daarbij dat ze zeer ruimhartig zijn als er een keer iets niet blijkt te kloppen, bijvoorbeeld ingeval de lenzen niet goed blijken te vallen (bijvoorbeeld een nieuwe soort die hoofdpijn blijkt op te leveren). In dat geval wordt er altijd gezorgd voor een passende oplossing (het verstrekken van een ander setje lenzen, zonder het in rekening brengen van extra kosten). Voor mij gaat het er bij service immers vooral ook om dat er goed wordt omgesprongen met situaties waarin iets onverhoopt niet goed blijkt te gaan. Een verbeterpunt m.i. kan behaald worden bij de acties. Ik vind dat de acties vooral gericht zijn op brillen en zou het als lenzendrager ook plezierig vinden als er vaker acties worden gereorganiseerd voor lenzen.