Ik zelf heb al meerdere male goei ervaringe bij Pearle Denhelder gehad fijne winkel
8.8
0
J.G. Huls
|
Je gaat er natuurlijk heen voor 'n bril en logischerwijze niet voor je lol zoals evt. naar 'n kroeg ofzo. maar qua gezelligheid en dus ook ontspannendheid bekom je wel zo'n gevoel.
8.3
0
Erik Nieland
|
Altijd veel klanten in de winkel maar toch altijd snelle en uitstekende service van klantvriendelijk personel
9.0
0
Joke van den Hoven
|
Bij mijn eerste bezoek aan pearle voor mijn eerste bril voelde ik me gelijk thuis!
7.5
0
Renata Stam van Driel
|
Bijzonder deskundig en aardig familiebedrijf. Je voelt je er altijd speciaal.
314 Reviews Plaats review
Odiel zuidema v doornik
|Ik zelf heb al meerdere male goei ervaringe bij Pearle Denhelder gehad fijne winkel
J.G. Huls
|Je gaat er natuurlijk heen voor 'n bril en logischerwijze niet voor je lol zoals evt. naar 'n kroeg ofzo. maar qua gezelligheid en dus ook ontspannendheid bekom je wel zo'n gevoel.
Erik Nieland
|Altijd veel klanten in de winkel maar toch altijd snelle en uitstekende service van klantvriendelijk personel
Joke van den Hoven
|Bij mijn eerste bezoek aan pearle voor mijn eerste bril voelde ik me gelijk thuis!
Renata Stam van Driel
|Bijzonder deskundig en aardig familiebedrijf. Je voelt je er altijd speciaal.