Elke keer worden we enorm goed geholpen en wordt er niet gekeken naar de klok! Ook alle problemen worden zonder problemen opgelost. Een prima vestiging
8.7
0
Sjaco Pas
|
Je wordt altijd begroet en aan gesproken. Ze proberen je echt te helpen.
7.8
0
Debby
|
Er was een glas stuk en een week later ging ik met vakantie. Ze hebben tot alle op alles gezet dat ik op vakantie kon met de gemaakte bril.
8.0
0
L.Kuvener
|
een winkel waar je ten alle tijden steeds terug komt.
9.0
0
A de Schipper
|
Het is een fijne winkel met prettig personeel en er wordt de tijd voor je genomen.
314 Reviews Plaats review
marijke bouquet
|Elke keer worden we enorm goed geholpen en wordt er niet gekeken naar de klok! Ook alle problemen worden zonder problemen opgelost. Een prima vestiging
Sjaco Pas
|Je wordt altijd begroet en aan gesproken. Ze proberen je echt te helpen.
Debby
|Er was een glas stuk en een week later ging ik met vakantie. Ze hebben tot alle op alles gezet dat ik op vakantie kon met de gemaakte bril.
L.Kuvener
|een winkel waar je ten alle tijden steeds terug komt.
A de Schipper
|Het is een fijne winkel met prettig personeel en er wordt de tijd voor je genomen.