Klik hier om je antwoord te annuleren.
16 oktober 2013
Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Dat geeft mij als klant veel vertrouwen. Mijn complimenten
Het personeel is altijd vriendelijk. Ze geven altijd goed advies.
Een echt familiebedrijf en dat merk je vanaf de ontvangst tot het helpen met de keuze én de goede service
13 oktober 2013
vriendelijk geholpen, niet opdringerig, maar goed advies bij het uitzoeken van een montuur, ik ben zeer tevreden met mijn bril
het personeel helpt zo goed mogelijk en hebben altijd een oplossing voor je bril probleem
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
314 Reviews Plaats review
J. Hendriks
|Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Dat geeft mij als klant veel vertrouwen. Mijn complimenten
Frenk Hurkmans
|Het personeel is altijd vriendelijk. Ze geven altijd goed advies.
Sjaak de Winter
|Een echt familiebedrijf en dat merk je vanaf de ontvangst tot het helpen met de keuze én de goede service
L.vaan der Wal-Post
|vriendelijk geholpen, niet opdringerig, maar goed advies bij het uitzoeken van een montuur, ik ben zeer tevreden met mijn bril
g. Smit
|het personeel helpt zo goed mogelijk en hebben altijd een
oplossing voor je bril probleem