Klik hier om je antwoord te annuleren.
21 oktober 2013
voor iedere klant word tijd genomen. enthousiast personeel. alles is wel prettig bij pearle opticiens
je wordt bediend als een goede vriend
20 oktober 2013
zeer aangename winkel je wordt er goed geholpen...
17 oktober 2013
altijd vriendelijk en goed advies
al kom je 6 keer terug omdat je bril niet goed zit, ze blijven vriendelijk en vinden het geen probleem.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
314 Reviews Plaats review
Slagwater, C
|voor iedere klant word tijd genomen.
enthousiast personeel.
alles is wel prettig bij pearle opticiens
H. van der Geer
|je wordt bediend als een goede vriend
anneke smit-eppenga
|zeer aangename winkel je wordt er goed geholpen...
M.Duim
|altijd vriendelijk en goed advies
rotgans
|al kom je 6 keer terug omdat je bril niet goed zit, ze blijven vriendelijk en vinden het geen probleem.