Deze ervaring betreft Monteur aan Huis en de overkoepelende organisatie waar pchulplijn onderdeel van is.
Sinds februari 2023 ben ik verwikkeld in een nog steeds lopende kwestie met Monteur aan Huis. De afhandeling wordt tot op heden bemoeilijkt door herhaalde fouten in administratie, onvolledige of onjuiste informatievoorziening en het uitblijven van essentiële antwoorden. Afgesproken termijnen zijn niet gehaald en documenten bleken meerdere keren onjuist, zonder dat dit vanuit Monteur aan Huis is hersteld.
Helaas is tot op heden niets hersteld en blijven de problemen onopgelost. De communicatie met Monteur aan Huis én hun vertegenwoordiger, advocatenkantoor BVDV, loopt nog steeds moeizaam: belangrijke correspondentie blijft onbeantwoord en noodzakelijke duidelijkheid wordt niet tijdig gegeven.
De wijze waarop dit dossier wordt behandeld voldoet naar mijn ervaring niet aan de zorgvuldigheid die je als werknemer mag verwachten. Dat deze situatie bijna twee jaar later nog steeds niet is opgelost, spreekt voor zich.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Benjamin
|
Super snel geholpen gisteren, ik kan de laptop weer gebruiken. Bedankt!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sylvia van der Does
|
vreselijke ervaring. Nieuwe laptop gekocht met daarop win 8. Ik wilde win 7 erop. DVD win 7 pro gekocht en toen een groot probleem. Het lukte niet dus ik PC hulplijn a ,80 cent per minuut gebeld. Eerst schijf formatteren, prima, toen schijf wissen, ook prima. Toen weer formatteren, partities verwijderd onder begeleiding van PC hulp. En toen. deed ie niks meer, dood, niet eens meer vanaf dvd willen opstarten. Gewoon een DRAMA!! Volgende ochtend lap weggebracht naar een pc hulp bedrijf in Haarlem en die meneer had het binnen no time voor elkaar. Heel ongelukkig hoe dit afgehandeld is door de heren!! NOOIT meer!!
2.0
Derek van Dam
|
Fantastisch hulpverlening. Ik schrok me kapot toen ik ineens de polititemelding kreeg en dat ik 100 euro moest betalen, het bleek dus een virus te zijn. Maar gelukkig werd ik snel en met duidelijk taal geholpen door pc hulplijn. Bedankt. Pluspunten: Duidelijk uitgelegd wat er gedaan word, Het word voor je gedaan met behulp van hulp op afstand. Goede en rustige werknemers. Minpunten: Het kosste wel 0.80 cent per minuut maar dat was het me wel waard ik hoefde niet het huis uit.
10
Ronald van der Schaft
|
Professionele hulp. Hulp op afstand gehad en ze hebben een redelijk door virussen vergalde computer weer goed kunnen krijgen in een zeer korte tijd.
Voor relatief weinig geld kunnen zij, wat mij een heel weekend in beslag gaat nemen. Pluspunten: Professionele en vooral eerlijke hulp
ze laten je geen seconde te lang aan de telefoon.
5 Reviews Plaats review
Harm
|Deze ervaring betreft Monteur aan Huis en de overkoepelende organisatie waar pchulplijn onderdeel van is.
Sinds februari 2023 ben ik verwikkeld in een nog steeds lopende kwestie met Monteur aan Huis. De afhandeling wordt tot op heden bemoeilijkt door herhaalde fouten in administratie, onvolledige of onjuiste informatievoorziening en het uitblijven van essentiële antwoorden. Afgesproken termijnen zijn niet gehaald en documenten bleken meerdere keren onjuist, zonder dat dit vanuit Monteur aan Huis is hersteld.
Helaas is tot op heden niets hersteld en blijven de problemen onopgelost. De communicatie met Monteur aan Huis én hun vertegenwoordiger, advocatenkantoor BVDV, loopt nog steeds moeizaam: belangrijke correspondentie blijft onbeantwoord en noodzakelijke duidelijkheid wordt niet tijdig gegeven.
De wijze waarop dit dossier wordt behandeld voldoet naar mijn ervaring niet aan de zorgvuldigheid die je als werknemer mag verwachten. Dat deze situatie bijna twee jaar later nog steeds niet is opgelost, spreekt voor zich.
Benjamin
|Super snel geholpen gisteren, ik kan de laptop weer gebruiken. Bedankt!
Sylvia van der Does
|vreselijke ervaring. Nieuwe laptop gekocht met daarop win 8. Ik wilde win 7 erop. DVD win 7 pro gekocht en toen een groot probleem. Het lukte niet dus ik PC hulplijn a ,80 cent per minuut gebeld. Eerst schijf formatteren, prima, toen schijf wissen, ook prima. Toen weer formatteren, partities verwijderd onder begeleiding van PC hulp. En toen. deed ie niks meer, dood, niet eens meer vanaf dvd willen opstarten. Gewoon een DRAMA!! Volgende ochtend lap weggebracht naar een pc hulp bedrijf in Haarlem en die meneer had het binnen no time voor elkaar. Heel ongelukkig hoe dit afgehandeld is door de heren!! NOOIT meer!!
Derek van Dam
|Fantastisch hulpverlening. Ik schrok me kapot toen ik ineens de polititemelding kreeg en dat ik 100 euro moest betalen, het bleek dus een virus te zijn. Maar gelukkig werd ik snel en met duidelijk taal geholpen door pc hulplijn. Bedankt. Pluspunten: Duidelijk uitgelegd wat er gedaan word, Het word voor je gedaan met behulp van hulp op afstand. Goede en rustige werknemers. Minpunten: Het kosste wel 0.80 cent per minuut maar dat was het me wel waard ik hoefde niet het huis uit.
Ronald van der Schaft
|Professionele hulp. Hulp op afstand gehad en ze hebben een redelijk door virussen vergalde computer weer goed kunnen krijgen in een zeer korte tijd.
Voor relatief weinig geld kunnen zij, wat mij een heel weekend in beslag gaat nemen. Pluspunten: Professionele en vooral eerlijke hulp
ze laten je geen seconde te lang aan de telefoon.