Vandaag terug gegaan naar Parren omdat ik een stuk eikenhout had gekocht wat zwarte vlekken vertoonde na schaven.
Meneer geeft aan dit nog nooit te hebben gezien en dat het eerste keer is dat iemand hier mee terug komt. Echter ipv mij een nieuw stuk hout aan te bieden stelt hij voor mij hiervoor de helft van de prijs te rekenen. Natuurlijk ga ik hier niet mee akkoord omdat meneer zelf aangeeft dat het stuk niet goed is.
Hierop wordt meneer zelfs boos op mij? De helft van de prijs ging toch maar op een paar euro's? Ik vertel hem dat ik dit uit principe niet doe, waarop hij nog bozer wordt.
Ik bedank hem vriendelijk en verlaat het pand. Mij zie je hier nooit meer terug en zal ook iedereen afraden hier te kopen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Saskia
|
Boterham gaat voor klant. Rond lunchpauze bij Parren, op poort staan de openingstijden. Om 12.30 uur gaan ze weer open, ik was er om 12.20 en heb dus 10 minuten zitten wachten. Om 12.30 uur ging de poort niet open. Heb gebeld en gezegd dat ik graag naar binnen wil om iets te kopen. Nee dat ging niet ze waren pas laat gaan pauzeren en gingen daarom later open. Ik moest maar wachten want meneer had zijn boterham nog niet op. Dat is voor mij niet te volgen. Als je openingstijden aan je hek hebt hangen hoor je je daar aan te houden. Ongelooflijk dat iemand zijn boterham belangrijker vindt dan zijn klant. Ik heb hem aangegeven dat ik in ieder geval nooit meer bij hem iets zal kopen. Daar was hij niet rouwig om hij wilde vooral zijn boterham eten. Parren loopt door deze actie een goede klant mis die eerst olie, een binnendeur en in de toekomst een nieuwe houten vloer bij hem had kunnen bestellen. Maar nu echt niet!!!. Pluspunten: Geen. Minpunten: klantonvriendelijk en op zich zelf gericht. Klant is bijzaak.
2 Reviews Plaats review
Bohnen
|Vandaag terug gegaan naar Parren omdat ik een stuk eikenhout had gekocht wat zwarte vlekken vertoonde na schaven.
Meneer geeft aan dit nog nooit te hebben gezien en dat het eerste keer is dat iemand hier mee terug komt. Echter ipv mij een nieuw stuk hout aan te bieden stelt hij voor mij hiervoor de helft van de prijs te rekenen. Natuurlijk ga ik hier niet mee akkoord omdat meneer zelf aangeeft dat het stuk niet goed is.
Hierop wordt meneer zelfs boos op mij? De helft van de prijs ging toch maar op een paar euro's? Ik vertel hem dat ik dit uit principe niet doe, waarop hij nog bozer wordt.
Ik bedank hem vriendelijk en verlaat het pand. Mij zie je hier nooit meer terug en zal ook iedereen afraden hier te kopen!
Saskia
|Boterham gaat voor klant. Rond lunchpauze bij Parren, op poort staan de openingstijden. Om 12.30 uur gaan ze weer open, ik was er om 12.20 en heb dus 10 minuten zitten wachten. Om 12.30 uur ging de poort niet open. Heb gebeld en gezegd dat ik graag naar binnen wil om iets te kopen. Nee dat ging niet ze waren pas laat gaan pauzeren en gingen daarom later open. Ik moest maar wachten want meneer had zijn boterham nog niet op. Dat is voor mij niet te volgen. Als je openingstijden aan je hek hebt hangen hoor je je daar aan te houden. Ongelooflijk dat iemand zijn boterham belangrijker vindt dan zijn klant. Ik heb hem aangegeven dat ik in ieder geval nooit meer bij hem iets zal kopen. Daar was hij niet rouwig om hij wilde vooral zijn boterham eten. Parren loopt door deze actie een goede klant mis die eerst olie, een binnendeur en in de toekomst een nieuwe houten vloer bij hem had kunnen bestellen. Maar nu echt niet!!!. Pluspunten: Geen. Minpunten: klantonvriendelijk en op zich zelf gericht. Klant is bijzaak.