Het is gewoon een fijne winkel, zeker na de laatste verbouwing, en het personeel is ook aardig.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
FRUIT EN GROENTEN natuurlijk. Maar pas op niet te groot en te veel. De garantie dat het bij jullie vers is is belangrijker dan een heel groot assortiment of grote voorraad.
En trouwens de appelen bij jullie zijn vaker niet lekker, dan wel lekker. Doe daar wat aan....Nederland is een appelland bij uitstek...dat kan beter.
Misschien dat ik enkele artikelen ergens anders goedkoper kan krijgen, maar daar kan de smaak ook naar zijn. Bij Lidl weet ik dat ik voor mijn geld goede, lekkere producten krijg.
Je kunt goedkoper uit zijn door hier het een en daar het ander te kopen. Maar ik heb het idee dat ik als ik alles achteraf uit zou gaan rekenen, dat ik in totaal bij de Lidl uiteindelijk goedkoper uit ben.
De winkels van de concurrenten zijn na een verbouwing van die akelige donkere gribussen. De Lidl is fijn licht. DUS HEEL BELANGRIJK; MAAK DE WINKEL NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT EEN DONKER HOL. Ik wil kunnen zien wat ik koop en wie ik in de winkel tegenkom.
Mijn tip: Er zijn artikelen, waarvan ik de smaak niet fijn vind. Ik zal die dan ook niet kopen. Het zou prettig zijn, als je op een eenvoudige manier aan kunt geven welke artikelen dat zijn. Ook zijn er artikelen die juist heel goed zijn, en die dus zeker niet uit het assortiment mogen. Ook dat zou handig zijn als die niet per ongeluk uit het assortiment zouden gaan. misschien één keer per jaar de mensen de kans geven die artikelen aan te duiden. Je zou er stagiaires marketing op kunnen zetten.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Prachtige winkel. Het assortiment is klasse. Alles is gewoon buitengewoon klasse.
9.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
tom
|
Mooie verbouwing gedaan veel overzichtelijker mooi groot goed assortiment voor weinig geld een hele kar vol. Alleen jammer dat als er acties zijn vanuit het krantje dat ze de spullen die er in staan niet eens binnen krijgen, terwijl er wel reclame voor word gemaakt. Daar kan ik wel boos om worden. Dat moet egt beter alles wat in de folder staat moet elke Lidl minimaal een stuk van hebben en dan kun je nog altijd zeggen op is op maar je kan niet zeggen tegen de klant nee meneer dat hebben we niet binnen gekregen terwijl het wel in de folder staat.
8.2
0
Suzanne Smits
|
Uitgebreid assortiment, nu sinds kort flink uitgebreid met bv verse broodjes, prijs-kwaliteit verhouding is gewoon erg goed.
10 Reviews Plaats review
Klant van Lidl
|Het is gewoon een fijne winkel, zeker na de laatste verbouwing, en het personeel is ook aardig.
Klant van Lidl
|FRUIT EN GROENTEN natuurlijk. Maar pas op niet te groot en te veel. De garantie dat het bij jullie vers is is belangrijker dan een heel groot assortiment of grote voorraad.
En trouwens de appelen bij jullie zijn vaker niet lekker, dan wel lekker. Doe daar wat aan....Nederland is een appelland bij uitstek...dat kan beter.
Misschien dat ik enkele artikelen ergens anders goedkoper kan krijgen, maar daar kan de smaak ook naar zijn. Bij Lidl weet ik dat ik voor mijn geld goede, lekkere producten krijg.
Je kunt goedkoper uit zijn door hier het een en daar het ander te kopen. Maar ik heb het idee dat ik als ik alles achteraf uit zou gaan rekenen, dat ik in totaal bij de Lidl uiteindelijk goedkoper uit ben.
De winkels van de concurrenten zijn na een verbouwing van die akelige donkere gribussen. De Lidl is fijn licht. DUS HEEL BELANGRIJK; MAAK DE WINKEL NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT EEN DONKER HOL. Ik wil kunnen zien wat ik koop en wie ik in de winkel tegenkom.
Mijn tip: Er zijn artikelen, waarvan ik de smaak niet fijn vind. Ik zal die dan ook niet kopen. Het zou prettig zijn, als je op een eenvoudige manier aan kunt geven welke artikelen dat zijn. Ook zijn er artikelen die juist heel goed zijn, en die dus zeker niet uit het assortiment mogen. Ook dat zou handig zijn als die niet per ongeluk uit het assortiment zouden gaan. misschien één keer per jaar de mensen de kans geven die artikelen aan te duiden. Je zou er stagiaires marketing op kunnen zetten.
Klant van Lidl
|Prachtige winkel. Het assortiment is klasse. Alles is gewoon buitengewoon klasse.
tom
|Mooie verbouwing gedaan veel overzichtelijker mooi groot goed assortiment voor weinig geld een hele kar vol. Alleen jammer dat als er acties zijn vanuit het krantje dat ze de spullen die er in staan niet eens binnen krijgen, terwijl er wel reclame voor word gemaakt. Daar kan ik wel boos om worden. Dat moet egt beter alles wat in de folder staat moet elke Lidl minimaal een stuk van hebben en dan kun je nog altijd zeggen op is op maar je kan niet zeggen tegen de klant nee meneer dat hebben we niet binnen gekregen terwijl het wel in de folder staat.
Suzanne Smits
|Uitgebreid assortiment, nu sinds kort flink uitgebreid met bv verse broodjes, prijs-kwaliteit verhouding is gewoon erg goed.